No, skratit, ale neviem ako by sa tie vozy otacali a kde, hlavna stanica to by sa snad dalo, ale jelacicova - tam boli problemy, zimak - neviem si predstavit obrat, ked tam uz teraz sachuje 212, asi k tomu trnavskemu by to bolo najrealnejsie, tym padom vsak pripravujeme vodicov o pauzy na druhej konecnej (ako na L34).
Co sa tyka inak jazdy z Avionu, no neviem, ja ked som isiel odtial (tak poobede a vecer) tak bola 63 celkom slusne plna, vzduch bol v mensine... a 204 by celkom urcite zniesla klbak
No a k 92-ke, tu linku v smere do L.A. vyuzijem sem-tam aj ja. Je prazdnejsia ale ludi je tam urcite vzdy viac ako 15. Z tahanim cez DNV suhlasim, Lamac by ziskal konecne plnohodnotne PRIAME spojenie do SIDLISKA.
hm zaujimave??? mne sa byvaly sef aj kamarati stazuju ze v Avione nikto nie je, ze je prazdny. Asi aj Kika tomu pomohla. Ale ako vravim radsej solo kazdych 8 - 10 minut ako klbak kazdych 12 -15. ?
Tušim tam už nebrigáduješ, v Avione. 61 a 63 zažívajú v poslednej dobe veľký boom, a to ni len tereaz že sa blížia vianoce, ale už od jesene a bolo to už aj na jar. Tak 61 ako aj 63 chodia v poobednej špičke z Trnka smer Avion nabité, občas sa tam dá ledva dostať.. Samozrejme, časť tvoria ľudia, ktorí cestujú po Trnavskú (vďaka nim je kvalitne plná aj 204), ale aj ten avion robí veľa. A zvlášť, keď na L63 začína špička až od 15.00 z Lamača, teda z Trnka je až do 15.25 30 min. interval, ktorý je o. i. nekompatibilný s 61...
Heh, až teraz mi došlo že **** n t o je niečo čo treba vyhviezdičkovať. ? Rovnako Rovnako ako napr. http://www.picante.cz/... Mmmm, Igor, môžeš mi niekedy z Prahy priniesť burito. ? A poriadne pikantné. ?
Pri defenzívnej jazde tie motory stačia a obzvlášť do mesta. Iné je to keby som ako ty pravidelne cestoval z Prahy do BA a podobné trasy mimo mesto. To by bol Spark nevhodný, ale na moje jazdenie po meste, ktoré tvorí tak 80% je to ideálne. Preprava dvoch osôb bezproblémová, štyria či piati to vydržia do 50 km, nad touto hranicou to začína byť už dosť nepohodlné (najmä pre tých vzadu). Porovnával som na trhu viaceré minipribližovadlá a nakoniec som sa rozhodol pre Spark. Aj vďaka dobrým skúsenostiam s Matizom, ktorý máme od roku 1998. Kolínska trojka ma veľmi nezaujala a myslím že svojím konceptom je skôr konkurenciou k Smartu než Sparku. Kia ****nto sa mi zasa vzhľadovo hnusí a líštička je iba trojdverová, ja som vopred chcel dverí 5. Fiat Punto som nezvažoval, každopádne Andy ho má, nie je to zlé vozidlo, ale talinaksé auto by som si nekúpil. Jedine veterána.
Po včerajšej testovacej jazde, ktorá dopadla k mojej spokojnosti, som sa rozhodol pre litrovú verziu. Nie že by 0.8 bola nejako extra lenivá, lenže práve na tom predbiehaní by som to už cítil. Spark má oproti Matizu iný stály prevod, trochu viac do rýchla. Každopádne plánujem jazdiť trasu DNV - Petržalka - Most Apollo po obchvate a pri rýchlostiach 80 až 90 km/h bude litrový motor nielen tichší (vďaka iným prevodom 4. a 5. stupňa) ale viem si predstaviť že by aj išiel aj hospodárnejšie .Však Fóbie 1.2 HTP žerú viac ako 1.4 MPI. Detto pri správnej technike jazdy žerie 1.6 menej ako 1.4 (samozrejme pri adekvátne veľkom a ťažkom aute). Takže volím liter, v sobotu idem odniesť zálohu a dohodnúť všetky detaily.
Hej je to tak ako to pises ? Inak 63 je vytazenejsia skvor smerom do avionu ako z neho.. Dovody si vpodstate napisal.. Ale podla mna by 204 uz teraz zniesla klbaky. A ono nejde az tak vyslovene asi o Trnavku ale strasne vela najma postarsich ludi chodi do Kauflandu.. a to je minimalne od Trnavskeho myta (alebo uz aj Racka) po Sabinovsku narvate. + do toho ludia iduci na Trnavku. No a ty by si chcel aby sa do toho este narvali ludia iduci do Avionu.. Tak to by podla mna bol trochu problem. Hovorim toto je asi najkritickejsi usek. A tym ze 63 na Sabinovskej nestoji, sa tyto ludia do nej netlacia ale si pockaju na tbus abo 39 61 - a ta je aj preto plnsia (nielen ale aj) .
Aj napriek tomu bola vzdy L61 plna a L63 odchadzal od avionu s par ludmi. L61 ma lepsie intervaly, stoji v meste vsade a ludia snou proste viac rataju ako s L63.
Okrem ineho Avion sa da donutit doplacat na MHD vo vacsej miere... a to lahko
v rannej spicke avion neries, nikto tam vtedy nie je, otvara sa o 10.00 a poobednej to nie je take zle... Ale vravim ak by sa usetrilo dostatok vzkm na posilnenie tych 2 liniek, nevidim dovod preco nie.
A este jedna vec mi napadla. Neviem ako by zareagovali cestujuci z avinou co sa tyka uprednostnenia trolejbusu a 61 lebo najme 204 by mala dost podobnu trasu,navyse by sa trepala cez Trnavku a boli by tam kratase oproti klbakom zo 61ky. Lebo hlavna vyhoda 63 je ze je rychlejsia ako 61.(a este ze stoji blizsie). Ale samozrejme ze som za predlzvoanie trasy a celkovo rozvoj elektrifikacie ? ale tieto veci by sa museli doriesit.
No ja som z Trnavky. A trolejbusy uz teraz chodia dost plne. V tej kapacite ale nepises ze kolko z tej kapacity je volnej. lebo je sice pekne ze maju 1000 osob za hodinu.. ale ked v spicke je to dost plne tak tam tych dalsich 300 z Avionu moc nenarves. Podla mna najvecsi problem je pobednajsia spicka a hlavne v dni kedy sa blizi volno napr. piatok a asi aj cez vikendy by sa to muselo posilnit ale to neni az taky problem ako cez pracovny tyzden.
Alebo ved keby sa usetrilo tolko vzkm zeby sa dalo posilnit L204 a L205 z 12 minut na 10, preco nie. Osobne radsej uvidim linku so solom kazdych 10 minut ako s klbakom kazdych 12.
logikcy by si mali vybrat Hl.stanicu kedze vsetci v tomto meste dennodenne jazdia na nivy a hl. stanicu ? cize podnik by usetril dost vzkm.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike