To je problém polície, vymáhateľnosti práva a toho okrasného vlasatého súdruha, čo sa ministrom vnútra nazýva, spolu s jeho šéfom. To nie je fyzikálna vlastnosť buspruhu. V Prahe vidím pravidelne policajtov pokutovať za JAZDU v buspruhu a zastaviť tam si nikto nedovolí. A to si nerobím ilúzie, že tu je to nejaká sláva ale v BA je to proste anarchia a bordel.
Aj keď som nefajčiar a smrad z cigariet mi vadí, neviem prečo museli zrušiť fajčenie vo vlaku. Nemám s tým problém, pokiaľ sa fajčí v jendom vozni niekde na konci súpravy a smrad sa nešíri celým vlakom. Lenže čo som išiel raz dávnejšie z Prahy vo veľkokapacitnom vozni, tak polovica bola fajčiarska a polovica nefajčiarska. A smrad bol všade. Takže keď fajčiť, tak prosím alebo celý vozeň cez ktorý nemusím prechádzaať (na začiatku alebo konci súpravy - predpokladám že v ICčku nebudem voziť na predstavkoch 1. alebo posledného vozňa bicykel) alebo aspoň uzavreté kupé.
Iste, ja som len bol prekvapený tou fotkou, myslel som si že tam to byť MUSÍ, ako som videl v Salzburgu a ako to vidím v SORe. Podľa toho čo som videl v tej reportáži by tie dvere mohli byť trebárs ak ihneď za kĺbom, teda povedzme 15 cm za ním. Monžo.
Nemám problém ak niekto v BUS pruhu zastaví, niekoho naloží alebo vyloží. Lenže oni si tam stoja aj 10 minút. A odíde jeden, príde ihneď druhý a tak ďalej.
Ja mám zo Záhradníka pocit že sa riadi tým že dopravný podnik nemá nič spoločné s dopravou. Ľudia, uvedomte si že jediné čo potrebujeme je dobrý imidž. Vzbudiť dojem že sme úspešný firma a navonok tak vyzerať. Asi mu ide presne o to.
V tvojich slapajach pojde coraz viac ludi, lebo s MHD to ide dolu kopcom z roka na rok rychlejsie ?
Re #90064 S499.1023: Je to mozne..vlastne teraz som si spomenul, ze par tyzdnov dozadu som tu nieco v podobnom duchu pisal ? Bude zaujimave, kedze najnovsie Ik 4xx su z 1998 roku, (tak im skonci zivotnost podla smernice najneskor 2014), co budu v DP tak o 5 rokov vypravovat. VrakosCeNGace nepocitam. Zostanu tu uz len SOR, SU, dva Medvede. Z toho poctu 3-4 budu chodit do Rakuska. Pokial bude mesto investovat par milionov do vozoveho parku rocne ako teraz (asi su presvedceny, ze bus stoji milion a elektricka tiez..ved staci na ne 200 melonov), tak to bude bieda ..a vlastne nech skrachuje..ved podla Zahranika, su aj ine moznosti cestovania ?
Keď sme sa bavili o SORe NB18 že prečo je za točňou usporiadanie pozdĺžne na podestoch, tak si vravel niečo o ráme a tuhosti. V Salzburgu som videl to isté čo v SORe ale bez schodíka. A tu vidím že sa to dá aj úplne bez zásahov, pri rovnej podlahe. Škoda že SOR tam má tie dve sedadlá zbytočne na schode, tie veci pod nimi by sa mohli lepšie rozmiestniť. Takisto som dodnes nepochopil krabicu medzi 2. a 3. dverami pri NB18. Snáď mi to vysvetlí niekto v SORe, že čo tam je.
Na rozdiel od Dromológa som v Stuttgarte nestrávil 5,5 hodiny zúrivým šotoušením a presadzovaním vlastnej vyfantazírovanej pravdy ale v súčte nejakých pár mesiacov normálnym životom, odvážim sa tvrdiť, že nehorázne trepe. Systém v Stuttgarte je vynikajúci a na rozdiel od x iných miest Stuttgart vykazuje NÁRAST cestujúcich v MHD. Akurát, že my na to nemáme a ešte dlho (ak vôbec niekledy) mať nebudeme.
Jasné. Ale všimni si fotku interiéru toho VanHool trolejbusu. Za kĺbom má vo vlečke usporiadanie 2+2. V Salzburgu mali na strane dverí tri sedadlá pozdĺžne na "škatuli". Takže tam tá škatula evidentne byť nemusí. A ja som si myslel že sa v nej skrýva "rám" vlečky, resp. niečo čo zvyšuje tuhosť. Asi to nebude až také nutné. Zasa, v Salzburgu som sa viezol práve takým, ktorý má oproti 3. dverám bedňu s dieselagregátom. bohive či to s tým súvisí... Žeby nádrž?
Ona Strelená Sova ide z PH do BA 15 minút? Som netušil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023