Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
1) Re #89919 S499.1023: Ano prekladat. Mnohym ludom sa to cita lepsie po slovensky. Ja osobne sice bezne po cesky citam, mnohe filmy a serialy pozeram s ceskymi titulkami (nic dabovane do akehokolvek znenia, okrem originalneho az na par vynimiek nepozeram), kazdopadne, omnoho prijemnejsie je to po slovensky.

2) Re #89935 kiko: No napohlad (specialne ked je vedla elektrickova trat) sa da vidiet ze ide 1435. Kedze to nie je na mape, asi pojde o vlecku.

3) Re #89937 Amos: Suhlasim. Este keby sa spravila Prazska.

4) Re #89942 kecho: Mna by zaujimalo preco nie je mozne aby to fungovalo ako vsade - vozickar stlaci tlacidlo (vacsinou modre) a vodic plosinu pride vyklopit. Preco sa to neda tentokrat?
Reakcia na: pepino23 #89970:

Áno, mám takú skúsenosť, že revízor si vie na displeji kontrolného zariadenia zobraziť aj dátum začiatku platnosti predplatného lístku. Alebo minimálne vie zistiť jeho druh (mesačný, trojmesačný, ročný,...) a podľa dátumu ukončenia platnosti zistí termín začiatku platnosti. Ale či tam má termín zakúpenia, to neviem, teda ak bol niekto šikovný a kúpil si ešte pred 1. novembrom už ďalší lístok (napr. od decembra ročný) tak podľa správy ("Cestujúci, ktorí využívajú v nočných spojoch predplatné cestovné lístky (tzv. "električenky") zakúpené do 31. októbra 2007...") by mu mal platiť, keďže sa tam píše nie o dátume začiatku platnosti, ale o zakúpení.
Technicka otazka: Ako revizor zisti, kedy bola kupovana elektricenka? Nikdy som sice nevidel tie ich pristroje, ale ked ma kontrolovali, tak to iba vzdy piplo, ze elektricenka je platna. To mu na displeji ukazuje udaje ako: kedy bola kupena, na kolko pasiem je, do kedy plati a podobne?
Vdaka za odpoved.
Reakcia na: enge2 #89967:

Žeby zabral môj podnet, ktorý som mailom posielal na SOI? 🙂
Reakcia na: fobust #89955:
V Kosiciach to je dane tym, ze v prechadzajucom obdobi bol postupne znizovany pocet spojov.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5198
ach, tak oni zabudli 😃, do februara sa teda nemusime bat, ze revizori dostanu po drzke. aj tak chcem vidiet kto sa odvazi ako prvy vziat nocnu ?
Reakcia na: pega109 #89965:

To je pekne staré... ?
Reakcia na: fobust #89963:

Samozrejme na Dolné hony, som sa pekne sekol. 😛
Reakcia na: Mike #89961:

Ja sa obávam akurát toho že tam sa trolebusy budú utlmovať, ak nie rušiť. Ja by som s tým nemal problém za jednej podmienky. Existujúce napájacie zariadenia (meniarne, káble) by sa využili pre stavbu električky na Dlhé diely ktorá bude kopírovať trolejbusy a na strane "mesta" pôjde od Nív na Šafko. Lenže to je utópia.
Reakcia na: fobust #89960:
Aha, tak vtom pripade potrebujes menej sol a teda menej ako 8 sol troflov rocne.
Pri busoch ak ratas 500 vozov tak, treba pri 15 rocnej zivotnosti cca 33 vozov rocne. Ok ak by sa prvy rok kupilo 70 tak tie dlasie uz mozme ist po normlanej obnove..

DPB by teraz mal vyhlasit tendre na nakup autobusov a trolejbusov na roky 2008 - 2013. Zisti kolko ho jednotlive vozy budu stat a moze kazdy rok pytat od mesta dotaciu alebo si vytvorit vnutornu rezervu, ci vziat uver a rozhodnut co sa kupi.
Reakcia na: fobust #89960:
a Zahustiť ešte Dolné Hony
Reakcia na: Ámos #89958:

Ja som rátal s nahrádzaním sól kĺbakmi. Na 208 by sa zaiste uplatnili. A možno aj 204.
Reakcia na: Ámos #89957:

Rátal som životnosť 15 rokvo (akože by sme mali taký "luxus" a 15 ročné autobusy vyraďovali). Rátal som na súčasný počet kĺbakov. Zanedbaním obnovy vozového parku je nutné už v najbližších rokoch kúpiť viac vozov. Ak by sme mali 300 kĺbakov, tak pri životnosti 15 rokov je to 20 ks ročne. Lenže treba dohnať roky od 1998! OK, splynofikovali sa nejaké Vrakosy B741, ale tie nemožno považovať za nové vozy. Akurát nám umožnili nekupovať nové kĺbaky, ale ich čas sa tiež už blíži. Od roku 2011 by stačilo 20 nových kĺbakov ročne. Samozrejme môžeme rátaž že nové vozy budú mať možno vyššiu životnosť, povedme 17 rokov a pod... Záleží od špecifikácie výrobcu.
Reakcia na: fobust #89949:
to iste pri trofloch. Pri dnesnom stave 43 klbakov pri 12 rocnej zivotnosti treba vymenit kazdy druhy rok 3,5 vozu. A trofle mozu kludne jazdit aj 15 rokov.
Reakcia na: fobust #89949:
A ako si dosiel na pocet 50 busov rocne? S akym celkovym poctom a akou zivotnostou si ratal?
Reakcia na: Mike #89944:
Dopravne stavby v tomto meste radi financuju.Na tom sa totizto lahsie nabaluje.
Reakcia na: Mike #89954:

Myslím že to tu alebo čítajú, alebo aspoň dávajú monitorovať. Ja iba nechápem, ako môže mať napr. BB aleob KE takú "veľkú" rezervu vo výprave trolejbusov. Na BA pomery by to hádam bolo také, že v špičke nám všade všetko behá a ešte nám vo vozovni postáva 20 kĺbakov a 40 sól. To je už opačný extrém.
Reakcia na: fobust #89953:
OK presne takto by to šlo. Resp. bolo by to ideálne. Ale ideál neexistuje; aj keď je záhada, že taký Prešov, alebo toľko sprofanované Brno si vedia zabezpečiť pravidelnú obnovu voz. parku ešte v životnosti.

To by chcelo vybaviť automatickú notifikácku príspevkov z diskusie ako sms do súkromných mobilov p. Záhradníkovi, Kadnárovi a Cílekovi.
Reakcia na: Mike #89952:

Samozrejme, máš pravdu. Prvé tri roky to musí byť viac, nakoľko sa posledné roky zanedbávala obnova vozového parku. Zároveň si myslím že sólo trolejbusy by sme mohli nahrádzať aj kĺbakmi, nakoľko to má význam pri posilňovaní ďalších liniek )(napr. 207, 208). Ideálne by bolo:
2008: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m) 6 tbus kĺb (25 Tr na DD), 20 ks tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo osem vozov, kľudne VarCB3)
2009: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo zasa osem x VarCB3)
2010: 35 abus kĺbak, 15 sólo abus (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 35 tramvajových súprav pre trať do Petržalky. Tu by som išiel cestnou úplne nových vozidiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.