J: no jasne planuje sa siet tbusov v petrzalke a dokonca hustejsia ako sucasna busova. Ale je tu ale. Jednak v plane je napisane do roku 2030. A dalej tbus je v podstate, teda z hladiska rychlosti prepravy na tom rovnako ako bus. T.j. jazdi na cestach pre ID, zvacsa stoji v zapchach, ma krizovatky a podobne - cize z tohto pohladu je to skoro rovnaky druh dopravy, ako busy, akurat ekologickejsi a pravdepodobne prinesie aj vacsie vyuzivanie mhd (viditelnost siete a pod.) a myslim si, ze je aj lacnejsi - naklady na 1km (ale toto este nemam overene).
Ale stale to moze byt iba doplnkovy system. Ked je husta siet a vela liniek odvsadial vsade, tak zvacsa nemozu mat taky husty interval, ako keby sa urobilo menej, ale za to nosnych liniek v kratkych intervaloch a k nim doplnkove linky, akurat by sa muselo prestupovat. Ale smozrejme bybolo najlepsie, keby tieto nosne linky boli (metro, ci elina - proste oddeleny kolajovy system).
Hroch: no eliny v petrzke by sa dali. Len si treba predstavit jednu vec a to, ze elina nepojde tam, kde su teraz cesty, dalej, ze ked ich bude pretinat, tak mimourovnovo, a tiez, ze budu useky, kedy pojde proste pod zem. Tak isto netreba cakat zastavky na kazdom rohu, pri kazdej kralikarni. Skor to bude par zastavok, od (alebo okolo) ktorych by mali chodit ine linky a rozvazat ludi do finalnej destinacie (tbus, ci nakoniec aj bus).
Ale stale to moze byt iba doplnkovy system. Ked je husta siet a vela liniek odvsadial vsade, tak zvacsa nemozu mat taky husty interval, ako keby sa urobilo menej, ale za to nosnych liniek v kratkych intervaloch a k nim doplnkove linky, akurat by sa muselo prestupovat. Ale smozrejme bybolo najlepsie, keby tieto nosne linky boli (metro, ci elina - proste oddeleny kolajovy system).
Hroch: no eliny v petrzke by sa dali. Len si treba predstavit jednu vec a to, ze elina nepojde tam, kde su teraz cesty, dalej, ze ked ich bude pretinat, tak mimourovnovo, a tiez, ze budu useky, kedy pojde proste pod zem. Tak isto netreba cakat zastavky na kazdom rohu, pri kazdej kralikarni. Skor to bude par zastavok, od (alebo okolo) ktorych by mali chodit ine linky a rozvazat ludi do finalnej destinacie (tbus, ci nakoniec aj bus).
Turbo
To si vezmi dost hruby zosit. Plynaky tam az moc casto stoja s kypiacim motorom a mam taky pocit, ze servisny Liasch by sa tam mohol ubytovat (predtym som ho tam vobec nevidel). Plynaky aj menia vodicov. Poobede si zvykli parkovat nie na obratisku, ale na vystupisku, aby boli v tieni. Lebo na obratisku im na lavu stranu a na prdel prazi slnko. Vyzera to uplne sprosto, na vystupisku sa tlacia tri plnaky, obratisko je prazdne a ak nebodaj chcete nastupit na linku 51 alebo 198 (spicka), tak tam je chaos, lebo plynaky zavadzaju. Hroza, ale presne sa naplnilo to, co som o plynofikovani Karos vravel: Nedopadne to dobre, lebo Karosa je KAROSA. Staci.