"V krajských parlamentoch začne diskusia o výške príspevkov pre odbory dopravy. Výsledkom môžu byť zvýšené investície do opráv a údržby, a tým aj zvýšenie kvality ciest," povedal riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák.
konečne! dúfam, že to prinúti aj náš magoriát, ako dal konečne cesty do normálneho používateľného stavu!
inak aký oznam som dnes v trolejbuse videl:
DPB hladá vysokoškolských študentov, ktorý by robili vodičov A,T-bus alebo električka na dohodu o brigádnickej práci študenta + zaujmavé finančné ohodnotenie ?
Prosím vás, čo je toto http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3176 za hovadinu? Pokiaľ viem, pre autobusárov sú psychotesty povinné už teraz. Keď som do DP nastupoval, nikto sa ma nepýtal, či ho chcem alebo nie, proste ma tam poslali a hotovo. Ale čo sa týka testov pre všetkých vodičov, nemôžem nesúhlasiť. Snáď to aspoň trochu preriedi tie hromady kreténov na cestách...
810zssk sa pýtal, či sa nebude rekonštruovať obratisko električiek ŽST Nové Mesto. Odpoviem mu čiastočne, pretože v týchto dňoch tam boli inštalované "stojany" pre predzveste, kvôli výstavbe svelenej križovatky v jeho blízkosti.
Ono tam tie zápchy zakomponované sú, lenže problém je v tom, že tie isté CP, alebo lepšie povedané chronometráže, platia aj cez víkend. Lebo ja čo občas chodievam cez víkend do toho Perneku, nezriedka prídem aj 8 minút skôr. Ak to teda nezmenili, teraz som už tou trasou asi 2 mesiace nešiel.
ale inak co na SL ocenujem je to ze do CP zakomponovali predpokladany vyskyt dopravnych zapch... teda aspon mi to tak pripada ale mozno som naivny...
dnes som to spominal... do SC trva z Niv normalnym busom 45 minut a to ide cez mesto, stoji aj na takych zastavkach ako magnetova, vozovna J.Dvor,Istrochem, Zl. piesky.. v Bernolakove, vo Velkom Biely a az v SC...
a ten zrychleny mal jazdnu dobu 55 minut a tolko to aj trvalo hoci isiel priamo Nivy-Senec bez zastavenia (zachadzka na Bajkalsku).. a fakt sme dlho stali v kolone ale cuduj sa svete, dosli sme na cas...
ale to je len moj subjektivny pocit... a taktiez je toto prave nevyhoda pri DPB cestakoch, kde sa taketo daco neda zakomponovat... ale zas DPB CP su o 10000% prehladnejsie
No raz som išiel ešte Karosou C744 z Borinky do Bratislavy a ten bus bol poloprázdny. Naopak som mal možnosť ísť z Bratislavy do Perneku tiež v piatkovej špičke a bola to sardinkáreň (Karosa Axer). Touto trasou chodím aj častejšie, ale väčšinou cez víkend, vtedy to býva viac - menej v pohode. ?
Takže mal si pravdu. Napríklad na stránke MAN sú kĺbové autobusy len v kategórii mestských autobusov.
Na druhej strane nechápem, prečo potom existuje autobus v takejto verzii, s medzimestskými sedačkami (videl som na fotkách-už k tomu ale neviem link-bolo to v Nemecku)
Ale SOR má na svojej stránke v popise NB18: "Z obou nově představených typů (NB 12 a NB 18) mohou být dle přání zákazníků odvozeny varianty pro příměstský i meziměstský provoz."
neviem presne ako to bolo, ale nemozme predpoklaat, ze v tych dobach malo gumokol menej ludi a tym padom mao potrebu viac ludi cestovat SADistami??? naozaj neviem...je to len domnienka...
JA som napísal, že niekto MOŽNO chcel tým šedým pásom odlíšiť trakciu.. To je aj celkom pravdepodobné... Ale JA SOM TO NEBOL !!! Mne nebude vôbec vadiť, ak ten náter, čo majú 25Tr, dostanú aj autobusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
http://hn.hnonline.sk/c1-21894640-pokuty-za-derave-cesty
"V krajských parlamentoch začne diskusia o výške príspevkov pre odbory dopravy. Výsledkom môžu byť zvýšené investície do opráv a údržby, a tým aj zvýšenie kvality ciest," povedal riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák.
konečne! dúfam, že to prinúti aj náš magoriát, ako dal konečne cesty do normálneho používateľného stavu!