Inač mňa by zaujímalo ako chcú vyriešit v DPB situáciu , že im chýbaju vodiči a autobusy v septembri ked bude musieť MHD v BA opustiť prázdninový grafikon a ako sa im podarí zaviesť späť husté intervaly na nosných linkách.
To vôbec nie sú kecy. Tieto vety by mali vedieť všetci zamestnanci DPB naspamäť.. A hlavne manažment, ktorý by toto myslenie posúval ďalej k zamestnancom...
Zo stranky SlovakLines:
"Staráme sa o Vás – o našich zákazníkov. Neprepravujeme Vás iba z miesta na miesto, poskytujeme Vám službu. Cestovanie našimi autobusmi nie je len doprava, je to naša cesta k Vám a k Vašim potrebám. Nechceme, aby ste s nami cestovali preto, lebo nemáte inú možnosť, ale snažíme sa urobiť Vašu cestu pohodlnejšou a príjemnejšou. Chceme byť Vašim partnerom. "
OK, su to kecy, ale niektori by sa tym mohli ispirovat.
nezijes ty nahodou v CZ? a dost to zalezi od danych podmienok... pre mna vitazi MHD len v pripade AS Nivy... ale aj tak je to nic moc ist vo vykurenej CNG karose 30 minut na Nivy
Chcel by som sa opytat ci niekto nema nejake blizsie info o elektrickach K3R.N, ci sa daju prerobit obycajne K2 na tento typ a ak ano ci sa o tom v BA niekedy uvazovalo. Dakujem
zial je pravda to ze dnes si uz kazdy normalny clovek radsej kupi auto ako cestovat MHD... a tak sa MHD naozaj stava len nastrojom na cestovanie pre socky... a ak to aj niesu socky, tak si tak pripadaju... teda ja si tak pripadam ked cestujem v maximalne nedostojnych podmienkach v polorzpadnutej kraksni, ktora sa este pokazi... aj to ze vodici utekaju o niecom svedci...
To som tu jediný, kto je presvedčený, že keď bude musieť prísť k škrtaniu, že v rannej a popoludňajšej špičke by radikálnejšie zhoršenie intervalu na 94-ke bolo najvhodnejšie? Aj tak má dlhý súbeh s nosnou 93-kou...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo