To som tu jediný, kto je presvedčený, že keď bude musieť prísť k škrtaniu, že v rannej a popoludňajšej špičke by radikálnejšie zhoršenie intervalu na 94-ke bolo najvhodnejšie? Aj tak má dlhý súbeh s nosnou 93-kou...
hej hej 4815,4831 su najkrajsie a najcistejsie petrzalske vozy...ja mam na 4831 casto statsie 68,94,95.. a musim povedat ze to je velmi cisty autobus...pravidelne v nom vidim umytu podlahu a podobne...4815 je cista z vonku a 4831 ma cisty interier.
okrem toho veľa nových rozvojových území a investičných zámerov vôbec nebudú adekvátne napojené na MHD. Príklad: Eurovea, Twin City, Slovany, Panorama City, Lipový park..
Neboj, rypák som vystrčil, ale nie na východ od Bratislavy, ale druhým smerom?
Tak za prvé sme hlavné mesto, za druhé sa nemôžme porovnávať s horším, ale mali by sme sa porovnávať s tým lepším.
Ďalej si myslím, že intervaly nie sú všetko. Ty argumentuješ len a len intervalmi, pritom kvalita MHD závisí aj na veľa iných veciach.
Pritom intervaly sú len na papieri, pri častom výpadku vozidiel sú dobré intervaly nanič..
Okrem toho Bratislava nemá zatiaľ žiaden nosný dopravný systém, iba blbú pomaloelektričku bez akejkoľvek preferencie, a najväčšia trakcia je autobusová. To sú dosť zlé ukazovatele, pretože autobusy ľahko uviaznú v zápchach.
Okrem toho nie je vôbec vyriešené financovanie MHD, a do roku 2010 to zatiaľ nevyzerá moc dobre. Tá miliarda od mesta na fungovanie MHD je bezvýznamná, pokiaľ nebudú vozidlá, s ktorými sa bude dať jazdiť..
A tak ďalej...
Re #82704 Sommelier: Re #82685 Själavrak: a kedy si sa 70 naposledy viezol ? V prvom rade je táto linka veľmi príjemne vyťažená (nemocnica, napr.) a okrem toho do Biskupíc okrem periférnej 15 - 30 minútovej 67 a hodinovej 79 nejazdí nič. Takže takéto úvahy považujem za scestné. ?
Doporučujem vystrčiť rypák z Bratislavy. Čo by dali Trnavčania alebo Piešťanci za takúto MHD! A určite by sa za luxusné intervaly radi vzdali aj svojich TEDOM-ov.
" Miestne orgány v rámci ústretovosti motoristom výrazne rozšírili sieť miestnej a prímestskej hromadnej dopravy, aby tak umožnili motoristom zameniť ich "tátoše" napríklad za autobusy a vlaky. "
Pohodka, klidek ..nikiliky a par dalsich ludi sa narodilo na olejkarskej a pouzivaju oblubene: vyries to ty, ako by si to robil ty, nikdysatotaknerobilo atd.
Das im navrh a oni ho zmietnu lebosatoneda...holt olejkarska sa nezaprie ?
Prave preto som si kupil IGK, odporucam aj tebe. Ked sa budu vozit v MHD, len homlesaci a penzisti tak sa mozno ludia ako nikiliky a spol. spamataju, no to uz bude neskoro ?
Trvaj si na svojom..TY SI zakaznik a nie DPB. Chces za svoje peniaze sluzbu, ktora nieje. Nedaj sa. ?
"Počas pokusného, sedemmesačného obdobia sa vlani frekvencia na preťažených komunikáciách v centre švédskej metropoly znížila o takmer 25 percent, čo sa prejavilo aj na zvýšení kvality ovzdušia."
-takže už je jasné súdruhom na BA magistráte, čo je hlavným cieľom MHD? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon