Ok, ale tak pokiaľ nebudú šoféri, tak sa bude musieť meniť. Ja by som bral nejaké zmeny, napr. zlúčenie 206 a 209 ako jeden spoj z Nív na Kramáre do NÚSCH a NOÚ. A spojenie 201+210.
Inak neplánuje sa kvôli nedostatku šoférov robiť ďaľší audit? Napr. pre zmenu vedenia trolejbusovej dopravy ako rovnako efektívne oblúžiť zatrolejované územie s menším počtom liniek, lepším intervalom a hlavne menším počtom šoférov?
Tu zas vidno ako si v DP se*ú do úst. Najprv,že od Vinohradov do Rače sa nedá jazdiť s horším ako 4 min intervalom a cez prázdniny 5minútovým (keď rátam dokopy prevádzku 3+5+11). A teraz zrazu dvojičky T3 a T6A5 sa úplne vytratili a premáva sa len v intervale 6minút s kačicami a to už zrazu stačí. Žeby náhoda, alebo naozaj ten interval od Vinohradov do Rače neni potrebný? Alebo by stačila do Rače jedna linka s týždnovým intervalom 8minút a v špičke by bola posilnená na 4minúty, alebo nejakou inou linkou? To isté platí aj o ostatných radiálach - Dúbravka+Karlovka, Vajnorská, Ružinov.
Nie celkom... keď si všimneš, v temene vlakovej koľajnice je stále drážka pre okolok... ono sa tam prechádza podobne ako na nových srdcovkách - žliabok pre okolok je tak plytký, že koleso jazdí len po okolku, a úplne stratí kontakt s temenom koľajnice, celá hmotnosť sedí v žliabku. Takže celý úsek prejde po okolku. držaný v žliabku. Ten je prerušený až hlbokým vlakovým žliabkom, a len na malej vzdialenosti, na ktorej nie je šanca vybočiť, akurát to trocha hrkne na nábežnej hrane za prerušením. Nikam však skákať nemusí, lebo smer drží žliabok, ktorý je viac-menej súvislý
Koki, tak toto je dost brutus! Igor, abo d3k0 vysvetlite mi, ako tam ta elektricka prechadza cez to? To akoze okolok vybehne uplne hore na temeno vlakovej kolaje a potom hadam, nejak skoci nazad do zlabu svojej kolaje, ci ako to je?
Ale stromy naľavo aj napravo to je OK, tie sú aj by boli aj tak. Možno boli tie pruhy 2+3, ide o to, že dnes sa to kapacitne nezvláda a vieš, že ja som zástanca riešenia pokiaľ to ide bezbolestne umožniť igk prejazd, aby sa to zvládalo bez zbytočných zápch, tak prečo nie. Navyše, keď tade premáva aj linka MHD a súvislý BUS pruh zo zastávky do ľavého odbočovacieho pruhu je maximálne na nejaké crazy sci-fi ? Ďalšia vec je, či by tam bus nemohol stáť na hrane zastávky tram, ale zasa ak väčšina z 98 ide do polusu, mali by to ďalej,... ale to už sú iné širšie debaty na tieto témy a nie na túto neskorú nočnú hodinu ? ?
To široké nástupište, fajn, ale hovoriť o 3+3 a o tom, že zeleň na ulici má byť iba rezerva pre ďalší pruh pre autá... nebavíme sa náhodou práve po tieto dni bavíme o tom, že tie naše ulice by nemali byť len pre autá? Napríklad nejaká tá zeleň a stromoradia je niečo, o čo sa snažia aj v iných mestách.
Preháňaš. Z vlastnej skúsenosti viem, že sa dá ísť relatívne načas, a pritom v kontexte danej situácie a možností počkať na dobiehajúcich ľudí / prestupy. Okrem toho vodič, pokiaľ má trochu rozumu, by mal poznať, ako mu idú semafory a kde si môže čo dovoliť. Príklad: Na Hodžovo nám. v smere od Kollárovho niekedy prichádza 203, za ňou tesne 212. Tam je jasné, že potenciálne ľudia chcú prestúpiť. Napriek tomu dosť veľa vodičov 203 just zavrie dvere a odíde, akurát keď prichádza 212, a to napriek tomu, že potom stoja na červenej aj pol minúty. A ešte sa pekne rozbehnú do tej červenej, a potom prudko brzdia....
Okrem toho sa mi zdá, že si niektorí pletú prestávky s vyrovnávacími časmi, ale to je už iná téma...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
C734.00