Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #82191:
asi tak!
tak nema nikto zaujem o Karosa SL11?
Reakcia na: C734.00 #82190:
Zacnime ze v Presove CHCU...
Reakcia na: Vladimír #82172:
neviem ako to je, ci Presov dava viac penazi na dopravu? alebo v Ba zle hospodaria? nieco v tom asi bude.
Reakcia na: 810zssk #82188:
Ok, ale tak pokiaľ nebudú šoféri, tak sa bude musieť meniť. Ja by som bral nejaké zmeny, napr. zlúčenie 206 a 209 ako jeden spoj z Nív na Kramáre do NÚSCH a NOÚ. A spojenie 201+210.
Reakcia na: Själavrak #82187:
Som presvedceny ze trolejbusy maju velmi dobre linkovanie a ak menit tak len par detailov..
Inak neplánuje sa kvôli nedostatku šoférov robiť ďaľší audit? Napr. pre zmenu vedenia trolejbusovej dopravy ako rovnako efektívne oblúžiť zatrolejované územie s menším počtom liniek, lepším intervalom a hlavne menším počtom šoférov?
Reakcia na: Martin Fundárek #82171:
Tu zas vidno ako si v DP se*ú do úst. Najprv,že od Vinohradov do Rače sa nedá jazdiť s horším ako 4 min intervalom a cez prázdniny 5minútovým (keď rátam dokopy prevádzku 3+5+11). A teraz zrazu dvojičky T3 a T6A5 sa úplne vytratili a premáva sa len v intervale 6minút s kačicami a to už zrazu stačí. Žeby náhoda, alebo naozaj ten interval od Vinohradov do Rače neni potrebný? Alebo by stačila do Rače jedna linka s týždnovým intervalom 8minút a v špičke by bola posilnená na 4minúty, alebo nejakou inou linkou? To isté platí aj o ostatných radiálach - Dúbravka+Karlovka, Vajnorská, Ružinov.
Reakcia na: Vladimír #82174:
No a nie? Sa pozri aku dopravu maju v Presove a aku mame tu!

Re #82177 hoppusmar: Ked sa clovek uraci ist cez prechod (vsetky su svetelne) tak problem mat nebude 😛
Reakcia na: Beus #82183:
A to tam také priecestia majú až 3!
Reakcia na: KLF #82182:
Nie celkom... keď si všimneš, v temene vlakovej koľajnice je stále drážka pre okolok... ono sa tam prechádza podobne ako na nových srdcovkách - žliabok pre okolok je tak plytký, že koleso jazdí len po okolku, a úplne stratí kontakt s temenom koľajnice, celá hmotnosť sedí v žliabku. Takže celý úsek prejde po okolku. držaný v žliabku. Ten je prerušený až hlbokým vlakovým žliabkom, a len na malej vzdialenosti, na ktorej nie je šanca vybočiť, akurát to trocha hrkne na nábežnej hrane za prerušením. Nikam však skákať nemusí, lebo smer drží žliabok, ktorý je viac-menej súvislý 🙂
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=25103&idt=u&idg=2647&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Koki, tak toto je dost brutus! Igor, abo d3k0 vysvetlite mi, ako tam ta elektricka prechadza cez to? To akoze okolok vybehne uplne hore na temeno vlakovej kolaje a potom hadam, nejak skoci nazad do zlabu svojej kolaje, ci ako to je? 😉
Reakcia na: KLF #82140:
Tak ale to sú extrémne prípady to čo si spomenul. ?
Reakcia na: ivanbuto #82176:
Ale stromy naľavo aj napravo to je OK, tie sú aj by boli aj tak. Možno boli tie pruhy 2+3, ide o to, že dnes sa to kapacitne nezvláda a vieš, že ja som zástanca riešenia pokiaľ to ide bezbolestne umožniť igk prejazd, aby sa to zvládalo bez zbytočných zápch, tak prečo nie. Navyše, keď tade premáva aj linka MHD a súvislý BUS pruh zo zastávky do ľavého odbočovacieho pruhu je maximálne na nejaké crazy sci-fi ? Ďalšia vec je, či by tam bus nemohol stáť na hrane zastávky tram, ale zasa ak väčšina z 98 ide do polusu, mali by to ďalej,... ale to už sú iné širšie debaty na tieto témy a nie na túto neskorú nočnú hodinu ? ?
Reakcia na: risko1 #82135:
Ale v tomto konkrétnom prípade nejde o čakanie na každej zastávke, len na prestupných bodoch.
Reakcia na: hoppusmark #82177:
Na to sú tam semafory. Ešte naučiť chodcov rozlišovať červenú a zelenú farbu (česť výnimkám). ?
Reakcia na: ivanbuto #82176:
Okrem toho to má človek ako chodec ešte ťažšie prejsť cez 6 pruhov + 2 koľaje = de facto 8 pruhov, kým prejde na druhú stranu.. ?
Reakcia na: Mike #82105:
To široké nástupište, fajn, ale hovoriť o 3+3 a o tom, že zeleň na ulici má byť iba rezerva pre ďalší pruh pre autá... nebavíme sa náhodou práve po tieto dni bavíme o tom, že tie naše ulice by nemali byť len pre autá? Napríklad nejaká tá zeleň a stromoradia je niečo, o čo sa snažia aj v iných mestách.
Reakcia na: risko1 #82135:
Preháňaš. Z vlastnej skúsenosti viem, že sa dá ísť relatívne načas, a pritom v kontexte danej situácie a možností počkať na dobiehajúcich ľudí / prestupy. Okrem toho vodič, pokiaľ má trochu rozumu, by mal poznať, ako mu idú semafory a kde si môže čo dovoliť. Príklad: Na Hodžovo nám. v smere od Kollárovho niekedy prichádza 203, za ňou tesne 212. Tam je jasné, že potenciálne ľudia chcú prestúpiť. Napriek tomu dosť veľa vodičov 203 just zavrie dvere a odíde, akurát keď prichádza 212, a to napriek tomu, že potom stoja na červenej aj pol minúty. A ešte sa pekne rozbehnú do tej červenej, a potom prudko brzdia....

Okrem toho sa mi zdá, že si niektorí pletú prestávky s vyrovnávacími časmi, ale to je už iná téma...
Reakcia na: 810zssk #82173:
Super vtip ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.