Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
KLF - diky.

Co prosim znamena "...im neaky experti podhadzovali vyhybky...)"?

No naopak mne sa skor paci ako je natreta 7304 - (aj celo by mohla mat sumperacke :D)lebo to viacej koresponduje so sumperackymi a ten ich nater je super podla mna. No ale to uz iba vec vkusu. Ale nech sa nejako rozhodnu a hlavne, nech ich natieraju rovnako 😃.

diky
KLF:
vies, to by si musel presvedcit nasich VRBUSTOV aby posululi deblokacne cidla.... A istemu inzinierovi v Kacerove sa jazda na zadny zberac paci, lebo aj masimy u zeleznic tak jazdia....
Teda asi to ostane tak ako to je.
Si: aj preto... Ale zaujimave je, ze nikde inde s tym problem kua nemaju, len v BA. Je to na prd.
Suhlasim s KLF ze 7085 ma najlepsi nater. Hity typu 7404 a pod sa mi vobec nepacia. Ten strieborny pas pod oknom je tiez pekny, ale na original K2S chyba. Pred tym nez 7404 vyjde do premavky by som ju dal prestriekat do farebnej schemy 7085. Verte ze ked ten voz vyjde tak to bude asi o 5 rokov, cize novy lak by nebol odveci, hehe.
KLF: ale vies preco chodia T6A5 na zadny zberac, ci nie ? (Pokial som to spravne poxopil tak v casoch ked behali na predny, tak im neaky experti podhadzovali vyhybky...)
Turbo + Mr. Zahadny: 😉 No este raz teda:

K2, T3 - sedi sa zle - malo miesta na moje nohy.
K2S, T6A5 - sedi sa super, da sa aj sedadlo dobre regulovat do vsetkych smerov.
T3S a zvolenske vozy - este som nesedel.

Jazda s duplakmi: je ovela pohodlnejsie a aj lepsie prehadzovat vyhybky prednym zberacom, bo ked prehadzujes na zadny, tak si uz skoro na jazykoch a ked Ti podhodi, bud magnetkujes, alebo zahresis a cuvas... Preto mam radsej jazdu na predny zberac, co je aj normalne. Ne jak v BA, ze sa jazdi na zadny.

Sfarbenie 7085: mne sa ta kolorizacia celkom paci, dokonca je krajsia ako u sumperackych K2S. Inak ta 7085 je moj sen! Len uz neverim, ze niekedy z tych UD aj vyjde. Ale je to asi to NAJ co DP bude mat. 😉 Aspon mne sa strasne lubi! 😉
KLF>
To si taky dlhy??? 🙂
Inac, skus si sadnut do 7301 - tam mas miesta az moc, ani sediet sa tam neda. Aj ked si posunies sedadlo uplne dopredu tak ledva dociahnes na radic, ktori je priserne vpredu. Nemozes sa opret a zaroven jazdit, to nejde. Je to ine ako v K2S, neviem pre koho to dimenzovali, ale musel byt dost objemny...
to KLF:
No tiez som 7085 videl iba na obrazkoch. Ale ako som zistil pozeranim dalsich obrazkov, tak tu 7085 skor robili (teda nater) podla T6A5 - vsimni si - tenky strieborny pas pod modrymi "oknami", tiahnuci sa az dopredu (vokol celej eliny - teda asopn tej casti, co je na foto), biely naraznik a podobne. Kdezto sumperacke to maju inak spravne - odhliadnuc od predneho cela - to celo som zase porovnaval s 7304, ktora nema sumperacke celo, ale nater zvysku je ako sumperacke a to cela ma tomuto nateru prisposobene.

Hmm - neviem - mozno som sa ta uz pytal - ale aky je rozdiel ked ides na predny, alebo zadny zberac pri duplaku? A medzi K2 ratas aj K2s? - ved tie by mali byt modernizovane prave tak pre pohodlie vodica (ja aspon dufam :D).

Hmm K2s vyzera celkom dobre v kabine - chvilu som si aj posedel - dostal som vyklad k tym pristrojom a dokonca mohol s nou trosku zajazdit. Tym nechem povedat, ze dokazem posudit jak sa v nej ide/sedi - to nie - to je iba taky subjektivny dojem moj - Ale v inych som nesedel, takze tak 😃.
Tak... s tym naterom - to mas tak 7085 robili v BA. No a farebne sa snazili napodobnit Sumperk. 😉 Ale mne sa paci 7085 aj taka aka je. Inak Ty si pre pana krala kde videl okrem obrazkov na nete 7085 ??? Bo ja uz pomaly zacinam verit, ze je to len mytus !
Vyzbroj - nuz ja som jazdil len s tym co mame v Krasnanoch - cize K2, K2S, T3 (Tv1, Tv8) a T6A5. No a mne sa najlepsie jazdilo s K2S (7110, 7109). Proste to citis, ked s tym ides. Neviem, niekomu sa s K2S nejazdi dobre - je pravda ze obcas to je lenivsie, ale ja som bol spokojny. Uplne najpohodlnejsia obsluha a to je asi pre vodica najdolezitejsie. T6A5 tiez nie je zla, ale je to duplak a ja nemam rad jazdu na zadny zberac. Inak K2S a T6A5 maju u mna jedno OBROVSKE plus - a to take, ze sa mi tam v POHODE sedi co sa nuoh tyka. V K2 a T3 je to SMRT ! 😢
Hmm teraz pozeram, ze nater 7085 sa velmi ponasa na nater T6A5. Ale preco to miesaju, tomu nerozumiem - ved mohli nechat stare T3, K2 v rovnakom natere a T6-ky mohli mat iny - jemne odlisny. No nic - klasika.
Hmm- tak som zase nasiel nejaky rozdiel vo farebnom vyhotoveni elin - kua - to je taky problem ich nafarbit rovnako? (uznavam, su ovela dolezitejsie veci, ako jednotny nater). Len by ma zaujimalo, podla coho si niekto povie - tak tato bude inak ako doterajsie - tomu nejako nerozumiem.

7085 - vid odkaz a porovnaj si to s hocijakou rekonsturovanou sumperackou, alebo aj napr. 7304. Pocitam, ze 7085 a 7304 by mali mat rovnaky nater. Ked su podobne upravovane - aspon zvonka.
KLF: no ja neviem porovnat dubnicku vyzbroj s tou od Alstomu. Ty si jazdil s tou dubnickou? To ma byt mysilm (ak som to dobre cital) asynchronna a neviem, ci ta alstom je asynchronna. Ale fakt neviem.

A v com sa lisi, resp. ako si pocitil, ze ta alstom je lepsia oproti inym? (neber to ako vypad, ale ako normalnu otazku - som zvedavy, aky to ma aj vplyv na vodica, teda ako to mozes citit)

diky
Mr. Zahadny: No 7303 som videl - je pekna. 7304 som este nevidel. Ale ja osobne VYSOKO preferujem vyzbroj od Alstomu! Jazdil som na K2Skach s touto vyzbrojou a bola to basen.
hmm - no takze 7304 ma stare celo iba upravene pre horny transparent 😞. Ta 7715 bude teda vyzerat tak isto (asi podla popisu na hlavnej stranke) - len nebude mat dubnicku vyzbroj - ale "klasicku" Alstom. Hmm - ale tie cela by mohli pridat.

A ozaj 7304 jazdi tiez v skusobnej prevadzke ako 7303, alebo iba tak stoji a caka sa, ako dopadne 7303? Lebo tu 7304 som este nidkde nevidel (nie ze by to nieco znamenalo :D), ale tu 7303 som uz par krat zahliadol.
to KLF: no neviem - preto som sa pytal ake su rozdiely - pocitam, ze aspon to zo slovenska je lacnjesie.

ved by to chcelo asi kuknut tie spominane eliny fotky.
Mr. Zahadny: 🙂 No podla mna 7303 vyzera zvonka ako z PARSU, tak teraz kua neviem. Sak to je komplet to iste ako 7301 a 7302...
Dakujem.

Takze tie zvolenacke nebudu mat nove pekne cela? Hmm - to je skoda - aspon nieco bolo pozitivne na tom sumperku 😞.

Pocul som, ze by sa mala prist na testovanie do BA nejaka Astra - co je na tom pravdy, ak viete niekto?

Diky. 🙂
Rozdiel medzi modernizaciami v Parse a vo Zvolene je. V Parse sa modernizacie robia stylom dame nove cela, novy interier, vyzbroj Alsom. Vo Zvolene sa modernizacie robia stylom novy nater, nova vyzbroj (Dubnicky smejd), novy interier a pod. Vela veci je podobnych, priam rovnakych (kontorla ramu, vzvarenie pripadnych trhlin). Islo o to dat zarobit aj Slovenskym firmam - ako to dopadlo vidime sami - 7303 ani 7304 nejadzdia s cestujucimi - dovod - ryzdzo Slovenska vyzbroj, smejd.
Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny

Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny

Mam otazku. Neviete niekto aky je rozdiel medzi modernizaciou elektriciek v PARS Sumperk a ZOS Zvolen?

diky
Tu su dalsie nove vzorce:

3033 = 2019
4313 = 2601
2206 = 2602
1207 = 2603
2205 = 2605

Ta 3042 ma nove cislo uz mesiac od: 1.5.2002

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.