zurim, lebo som mal vykyv prudu a okrem toho, ze som mal skoro napisany siahodlhy prispevok, skoro mi to spalilo comp. ale okej, skusim to znova:
tulenique: DAKUJEM! to je presne moj nazor! marketing dpb je nulovy a kedze viem, ze sa to da aj s malom penazi, je to kvoli skostnatenosti a lenivosti vo vedeni. len sa pozrite na to, co robi viedensky vor. slogan "mesto patri tebe" je mozno trocha prehnany, ale ich komunikacia ma smrnc. komunikacia dpb nema smrnc, lebo prakticky neexistuje...
J: to, ze eliny, tbusy a busy maju rozne natery nie je fit po marketingovej stranke. vyzera to rozbito (ako cela ne-komunikacia dpb), nekoncepcne a v niektorych pripadoch aj hnusne - prikladom su rekonstruovane eliny (sorry, ale typove oznacenie neovladam ). uplne to popiera mestske farby, kedze v erbe mesta je pouzita cervena a biela, kvapka zlatozltej a este trocha ciernej na kontury. kde tam je strieborna a modra, to neviem. a ked uz to tak jednoducho MUSI byt, celkom nechapem ani to, preco sa eliny, z ktorych ide dole celoplosna reklama, prelakuvaju (ak sa vobec prelakuju) na povodnu kremovo-cervenu a nie do novych farieb...
a este jeden ad zajazdy bratislava: dopravu do auparku robia tiez oni? tak potom mi je zahadou, preco na niektorych busoch je napisane "dopravny podnik bratislava, a. s. autobusy". aj ked... je sice pravda, ze chodia trochu pravidelnejsie ako na inych kyvadlovych linkach, k dokonalosti to ma ale este dost daleko...
a len tak mimochodom, este stale neviem, co znamena "zapisat vodica" (ad "#7071")
tulenique: DAKUJEM! to je presne moj nazor! marketing dpb je nulovy a kedze viem, ze sa to da aj s malom penazi, je to kvoli skostnatenosti a lenivosti vo vedeni. len sa pozrite na to, co robi viedensky vor. slogan "mesto patri tebe" je mozno trocha prehnany, ale ich komunikacia ma smrnc. komunikacia dpb nema smrnc, lebo prakticky neexistuje...
J: to, ze eliny, tbusy a busy maju rozne natery nie je fit po marketingovej stranke. vyzera to rozbito (ako cela ne-komunikacia dpb), nekoncepcne a v niektorych pripadoch aj hnusne - prikladom su rekonstruovane eliny (sorry, ale typove oznacenie neovladam ). uplne to popiera mestske farby, kedze v erbe mesta je pouzita cervena a biela, kvapka zlatozltej a este trocha ciernej na kontury. kde tam je strieborna a modra, to neviem. a ked uz to tak jednoducho MUSI byt, celkom nechapem ani to, preco sa eliny, z ktorych ide dole celoplosna reklama, prelakuvaju (ak sa vobec prelakuju) na povodnu kremovo-cervenu a nie do novych farieb...
a este jeden ad zajazdy bratislava: dopravu do auparku robia tiez oni? tak potom mi je zahadou, preco na niektorych busoch je napisane "dopravny podnik bratislava, a. s. autobusy". aj ked... je sice pravda, ze chodia trochu pravidelnejsie ako na inych kyvadlovych linkach, k dokonalosti to ma ale este dost daleko...
a len tak mimochodom, este stale neviem, co znamena "zapisat vodica" (ad "#7071")
hroch
a co sa tyka zdravenia, neviem si to celkom predstavit v takej petrzalke, hehe. ale ak sa to da, tak aj ja pozdravim. najma ak bol vodic rychly alebo na mna pockal alebo bola v buse pohoda (alebo je sympatak, hihi ). napriklad na silvestra zdravim soferov v poslednom dennom buse skoro vzdy...
jej, este ma napadla taka haluz: preco si preboha vsetky obchodne centra prenajimaju busy od zajazdov bratislava? fsaq sa vsetci uz milionkrat museli presvedcit, ze ich vodici jazdia... ja vlastne neviem, podla coho jazdia, ale cestovny poriadok to urcite nie je. dnes som rano som sa v tom potvrdil, ked som bol v avione, na bajkalskej mi zdrhla 61 a o dve minuty malo doficat kyvadlo. hadajte cim som isiel? spravne, dalsou 61 o stvrt hodiny. a to iste sa dialo i v pripade auparku a danubie v petrzke. uplne chapem aupark, ze ich vymenili za zajazdove busy dpb - asi potrebuju, aby im to kyvadielko jazdilo pravidelne