Obidvaja:
neriešite absolútne nič - a rozhodne š 120 LPG lepšia ako fabča.
Koľko stojí litrík benzínu - a koľko bude čoskoro stáť ?
A koľko vydrží š 120 dennú premávku hamuliakovo - bratislava centrum ? Rok ? S presunom poslednej 280 do novopostaveného múzea DPB sa nadobro odstavia aj 120...
Motivácia nie je založená na autách. Ten kto na to bude mať, presadne doň - totiž, ako nesprávne chápete ekonomiku domácností - v prípade, že sa domácnosť rozhodne nakúpiť auto, platiť poistné a údržbu - v tom prípade musí ubrať z iných investičných položiek - takže motivácia kúpiť auto nie je založená na otázke máme na to (?), ale na otázke, či a kde si poriadne utiahneme opasok - dovolenka, potraviny a pod.,
499.1023 - jo, priamo na Nivy bez následného prestupu na MHD cestuje tak neskutočné minimum, že by som ich ani do fóra neuvádzal.
neriešite absolútne nič - a rozhodne š 120 LPG lepšia ako fabča.
Koľko stojí litrík benzínu - a koľko bude čoskoro stáť ?
A koľko vydrží š 120 dennú premávku hamuliakovo - bratislava centrum ? Rok ? S presunom poslednej 280 do novopostaveného múzea DPB sa nadobro odstavia aj 120...
Motivácia nie je založená na autách. Ten kto na to bude mať, presadne doň - totiž, ako nesprávne chápete ekonomiku domácností - v prípade, že sa domácnosť rozhodne nakúpiť auto, platiť poistné a údržbu - v tom prípade musí ubrať z iných investičných položiek - takže motivácia kúpiť auto nie je založená na otázke máme na to (?), ale na otázke, či a kde si poriadne utiahneme opasok - dovolenka, potraviny a pod.,
499.1023 - jo, priamo na Nivy bez následného prestupu na MHD cestuje tak neskutočné minimum, že by som ich ani do fóra neuvádzal.
Sommelier
Na auto nemá každý a už vôbec nie prakticky ! Sám veľmi dobre vieš, koľko musíš zarábať a koľko detí nesmieš mať, aby si ho uživil.
Na Slovensku zatiaľ nie je taká situácia, že by si niekoho mohol do HD lákať a ty to dobre vieš. Cestovanie HD je založené na iných pohnútkach a málokedy sa priamo konfrontuje s automobilom.
SAD - neSAD - presne to je ono - SAD sa nikdy nerozhodne pre postavenie niečoho alternatívneho - koľajového či vznášadlového - niečoho, čo by priamo mohlo zlepšovať situáciu dopravy. To je čisté poukázanie na to, že sa peniaze lejú do firiem, ktoré ich nevracajú naspäť v podobe perspektívneho zvyšovania efektívnosti služieb a rozvoja.