Reakcia na: fobust #55939:
jo s tymto suhlasim. U2 mali nechat elektrickovym tunelom, a normalne ho napojit na stary elektrickovy tunel. aj predlzenie U2 nepomoze tejto trati. lebo to predlzenie je asi zhruba ako keby sa staval u nas elektricka z janikovho dvoru po rusovce ... v centre je to kvoli prestavbe pre metro nevhodne, pomale o nicom.to bol zrejme najvacsi preslap viedne v planovani metra

AAA
2.odstavec: Lenže Kamenné nám. bude ďaľšia etapa? A vyžadovalo by to ďaľšie provizórne úpravy.
3. Čo sa týka Kamenného nám. Z Nám. SNP má byť pešia zóna. Takže jediný kolízny smer zostane: Špitálska - Štúrová.
Ale predsa, čo je U6? V podstate rýchlodrážna električka.
čo sa týka tých intervalov: v prvom rade tá kapacita 20000 osôb/hod. je dosť vysoko nadhodnotená.
Trasa C, v CSP uvedené v intervale 1-2 min. http://www.dpp.cz/idos/ZJRRes.aspx?ttInd=1&date=6.1.2006&line=47918|1&from=1914|1&to=818|1&mask=-1&tt=pid
A špičkový interval 4 min. je možno v najmenej vyťaženom úseku celej siete. Konkrétne v stanici Zličín.
Vo Viedni špičkový interval 3-4 min. Takže, čo sa týka kapacít a intervalov, si problematiky neznalý. ALebo si si bral príklad z intervalu viedenskej U2, ktorá, ale nie štandardná svojim trasovaním?
A dlhé ULF má kapacit 313, pri 7 osobách/meter štvorcový, takže vyššiu ako 2*T3.
A to čo tu hovoríš o výhodnosti dlhých súprav v dlhých intervaloch ? ? ? . Predsa moderný prístup je robiť linky s krátkymi intervalmi.