plne s Tebou suhlasim, len KTO (myslim tym personalne) je schopny (ked hovorime o teame minimalne 10 ludi) korigovat, monitorovat, delit, kontrolovat,... a podobne suvisiace ukony spojene s urcitym druhom integrovaneho systemu s volnou sutazou ? Dopadlo by to tak, ze by sme tu pisali o tom ako je to na h. Budeme musiet pockat. Pokial tam sedia sudruhovia, ktori si myslia, ze maju postmoderny kabat, mozme na to sabudnut. Su to deti od Stalina po Husaka, takze zazraky od nich necakam.
si: no, netrufal by som si povedat, ze uzavrety Stary most takmer necitit. Taktiez by som sa moc neodvolaval na Apollo prave pre nie najstajstnejsie vyriesene petrzalske najazdove rampy. Ale take uplne uzatvorenie (ak nie uplne, tak pre IAD) Sturovej by som privital s okamzitou platnostou a dokazem si ho realne predstavit.
SZKV: ale panu Popluharovi a inym obdivovatelom CSAD systemu sa taky IDS bude vela pacit, lebo taka kasa a karta od EM-Testu je ten jediny spravodlivy sposob ako dopravcom prerozdelit trzbovne. Blizsie podrobnosti na DF ZA, tam je preskolovacie stredisko...
SZKV: nic proti 1000mm rozchodu, osobne som jeho zastancom (aspon v BA), ale rozhodne nie v podani s. TRABUSTa Trabantika zastupeneho rozpadnutymi BKV panelmi, z nich cuhajucimi polamanymi kolajnicami B1 a (on to nazyva) zvarmi 6mm elektrodou EB121, v horsom pripade EB111, kde je viac trusky ako taviva.
SZKV: Porschelocomotion (380 ČD) dizajnovo nic moc nie je, ale preco nam vnucujes krabicoidny Taurus/Hercules. Iste, je to vecou vkusu, ale snad nam tu terazky nezavedies EURONORM ISO-VKUS! Alebo hej?
Lenže čo je smutné, všeobecná mienka ľudí (už od stredného veku ?) je taká, že mladí sú veľmi drzí, nevedia sa slušne správať a pod., o čo sa starajú tlupy mladých chuligánov zo sídlisk. A ani takáto autentická vec nikoho nepredvedčí o tom, že ich názor môže byť aspoň trocha mylný. Ale páčila sa mi reakcia vodiča, no mohol toho dôchodcu aspoň vykázať,... ?
My sa poznáme? Ja som v tom príspevku iba reagoval na fakt, že TV1 má dlhšiu brzdnú dráhu ako Tr37. A tie "tabuľkové" hodnoty" o ktorých som písal v súvislosti s kachnou, tak to mi ešte dávano vravel Makrokufor osobne. ? Ukáž mi kde som niečo zúrivo obhajoval ?, však som dam dal slovíčko údajne. Tak kde je problém? ? A ten podnik, to som sa pýtal miestnych devínskonovovešťanov, ten podnik som nepoznal a ani poznať netúžim. A to som už rýchlikovej laminátke vravel.
Až za nami zase raz prídeš do tichej, nfajčiarskej krčmičky v Devínskej Novej Vsi, ktorú si nám doporučil (v ktorej bolo nahulené tak, že oči štípali ešte aj mňa a BigMaca, rev tam bol taký, že som nepočul ani seba a nie ešte vedľa sediaceho, chceli od nás vstupné za obskúrnu diskotéku a fobust, samozrejme, ostal doma), tak Ti osobne vymenuje tie veci, ktoré si zúrivo obhajoval. Namátkou čosi o zvrátenej konštrukcii tam bolo, si spomínam:-D.
no, ja obcas este stale pocujem nadavat, ze keby nas ti cesi nezneuzivali cele tie roky, mohlo byt vsetko inac... niekto uz zabudol historiu.. co je smutne. zabudnut na historiu znamena chyby do buducnosti. ale myslim, ze obidva narody si su viac-menej kvit akurat je "blbe", ze nasi zapadny susedia su na to momentalne lepsie a tak ich debaty o veciach, vratane dopravy vyzeraju casto trcoha inac... realnejsie napr.
Jasně, chápu a díky. Na tomto fóru přibývají na můj vkus příspěvky trochu moc rychle, takže když nemám přístup k počítači úplně pravidelný, tak mi toho dost uteče (proklikávat se třeba 4 dny zpátky je zdlouhavé).
V pôvodnom nárhu bola zakomponovaná vozovka na Starom moste vyhradená pre záchranné vozidlá, nevidím dôvod prečo by tade nemohla ostať L50 do Auparku.
Ale púšťať tam IGK to je hovadina, ako sa tu viacerí zhodneme.
___________________
Re #53803 SZKV: Mne trochu vadí, že si musím zapisovať číslo príspevku, ktorý som prečítal ako posledný. Napr. v PhpBB mi to ukáže, ktoré príspevky pribudli od mojej poslednej návštevy. ?
___________________ #53804 SZKV: "Akorát nevím, jestli na takové prostředky má Bratislava nárok (jestli mě pamět neklame, je to podobně jako Praha jeden z mála regionů, které nedosáhnou na podporu cíle III a pohybují se ve zvláštním režimu- je to tak?)"
- to sa tu už riešilo, ten projekt železničného uzla Bratislava by sa financoval z peňazí na EURÓPSKE ŽELEZNIČNÉ KORIDORY - tam ekonomická sila regiónu nehrá rolu. Ide vlastne o stavbu pre tranzit nie pre BA ako takú. Chápeš? ?
Řekl bych, že se asi brzo setkáme, aspoň pokud mám dobré informace. Asi tak za 2 týdny, mám dojem. Ale jestli můžu poprosit, přirovnání k tomu prešovsko-bratislavskému psychopatovi mě silně uráží. Jinak mě Tvoje invektivy nic nedělají (navíc jsou někdy i docela oprávněné) a ani z Tvých příspěvků nepociťuju žádné negativní emoce (zato po diskuzi s oním pánem jsem měl rudo před očima- jestli něco nesnáším, tak je to česká sebestřednost), ale tohle si fakt vyprošuju! Díky za pochopení
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matej