Na jednej strane je dobré, že sa ľady výstavbou električky do Petržalky pohli, no na druhej strane je tu otázka čo ďalej. Uvažuje sa určite o pokračovaní ďalšej etapy tohto systému neprávom nazývaného nosným (ten musí spĺňať čo najrýchlejšiu obsluhu celého mesta, zastávky vo väčších vzdialenostiach) v centre pod zemou a za centrom bude pravdepodobne nadzemný. Predpokladajme, že za centrom to už bude po vybudovaných tratiach. V centre pod zemou budú zastávky vo väčších vzdialenostiach, no za centrom na už vybudovaných tratiach v klasických malých vzdialenostiach, takže doprava sa urýchli iba pri jazde centrom a v Petržalke. O rýchlom spojení celého mesta navrhovanou električkovou dopravou nemôže byť ani reč. Úlohu nosného systému môže spĺňať metro, alebo rýchlodráha tzv. S-bahn. Ich nevýhodou je však financovanie výstavby a tu je kameň úrazu. V Bratislave by už metro bolo dávno a je to pre rýchlu prepravu cestujúcich najlepší variant. Dnes sa stačí previesť električkou napríklad z Rače do Dúbravky (vreloodporúčam na zabitie času). Cesta touto linkou trvá päťdesiat minút a toto je na zamyslenie. Keď odbočím, v Bratislavskej MHD možno nájsť mnohé iné absurdity. Intervaly nočných spojov (V Prahe jazdia električky v noci každú pol hodinu), príklad linky 59, ktorá v smere z Rače nestojí poobede na Straromestskej, takže pri tejto expresnej linke sa musí človek pri ceste do mesta zbytočne previesť do petržalky, alebo cesta z Tbiliskej do Vajnor, ktorá je namiesto jedného spoja zabepečovaná dvoma a to linkou 52 z Tbiliskej na Paseky a linkou 54 od Sklabinskej na stanicu Vajnory (zbytočný prestup), 20 minútove intervaly električkovej linky 5 cez víkend a takto by sa dalo pokračovať ďalej. Je pravdou, že súčasná ekonomická situácia je náročná, no to neznamená, že tieto veci sa nemôžu do budúcnosti riešiť. Týka sa to aj normálneho nosného systému pre Bratislavu.
fobust
Ale mali vies uplne inak ako neskorsie tazke metro. Ano, boli to principom takze vozy, ale lahsie ako Ruske hovada. Vid Nuselsky most v prahe, ako bol dimenzovany na R1 a ako v nom duneli rukse masiny.