Osobne si myslím, že vie. Len sa mi ešte nikoho na DPMP nepodarilo presvedčiť o existencii dvojice po sebe idúcich zastávok v Prešove, kde jazdná doba vo vyjadrení na celé minúty rovná sa nule. Preto to ani nikto neskúšal.
Nulové jazdné doby by sa nám zišli, ale žeby práve v Širpe? Nepovedal by som...
Re #31261 S499.1023: Ja by som sa zas zaujímal o to, kde zobrali, že hlásiče sú štandardom v krajinách EÚ. Verejne prehlasujem, že v roku 2000 ešte napríklad mníchovské metro (a to je súčasť EÚ) názvy zastávok nevyhlasovalo.
Re #31276 On sa v tomto smere snaží už dosť dlhú dobu...
Weigl totiž nevie, koľko hlásičov hlási. On má informáciu, že je cca 50 hlásičov a to je teda aj viac ako 5%, ale on netuší, že polovica z nich nehlási.
tak ešte raz, tipovať nestačí...
trolejbusy - 6241, 6294, 6296, 6297, 6289, 6283, 6617, 6627-6638 (spolu 19)
električky - 7112-7118, 7783-7786, 7301+7302, 7715, nie som si istý napríklad 7303 a 7304 (spolu min. 14)
autobusy - asi 3515-3526 (spolu asi 12)
COLOR: Vieš presne koľko vozov z jednotlivých trakcí hlási, leboja to neviem, nech to prepočítame. A možno dodať počty vozidiel ktoré sú hlásičmi vybavené, ale nehlásia a porovnať čísla.
Ty kokos, ten Weigl nemá ani len toľko sebakritiky a fungovanie hlásenia prezentuje ako dokonalo fungujúce.
Možno keby neuprednostnili pri prestavbe vozov na CNG drahšieho dodávateľa o xSK(nepamätám si koľko) tak by bolo aj na hlásiče vo vozoch. Minimálne teda na tých 20 krátkych, ktoré sa ročne spravia.
Netreba písať Weiglovi. To mu je tak jedno či hlásiče budú alebo nie. Oni len chcú dobre vyzerať, že sa snažia a pritom majú imbecilné argumenty prečo nie. treba napísať niekam kde si to prečíta veľa ľudí. trebárs aj reakciu na článok do večerníku. A možno napísať aj o nefunkčných namontovaných hlásičoch, či o tom že zodpovedný klame a nijaké hlásenie prestupu neexistuje. A tiež by som prepočítal počet hlásiacich vozov. 5% sa mi zdá príšerne veľa. Možno tak 2%.
tak to sa musis spytat vacsich pamatnikov, ale ked si dobre pamatam tak od nejakeho cca.86 sa zacali montovat tie drahuse, koncom 80tych boli uz aj magnetofony funkcne a fungovalo to este zaciatkom 90tych, potom sa to vyhadzovalo a zacali sa davat tie BOSHky.. ale presne fuckt neviem..
no skusim to grabnut do mp3.. ked tu pasku este najdem.. asi pred rokom alebo dvomi sme to nasli a hrozne sa natom rehotali a potom neviem kde skoncila.. ale najdem neboj sa..
OK, to si uz asi nepamatam. V ktorych rokoch a v akych vozidlach ten system fungoval? Lebo za svojho utleho mladi som cestoval skoro vyhradne autobusmi...
tak to by si sa cudoval... minule som doma nasiel este kazetu z drahuse resp. toho magnetaku a boli tam nahrane stare zastavky a tiez "moznost prestupu na linky bla, bla, bla"
jee, konecne som sa po rokoch dozvedel co znamena skratka drahusa, diky! Ale nahodou to bol dost sofistikovany system na tu dobu, ked si vezmes, ze na tych stitkoch bola nakodovana linka a ked si to zapol tak si sa normalne "prihlasil" a dalo sa selektivne komunikovat s vozmi, proste dost podobne ako teraz.. dokonca dispeceri hovorili, ze kedysi mohli s dispoauta volat rovno do vozu cez tu VR21ku a teraz nemozu 8)))
Ano, tie vyroky v podstate su rovnake (a teda nepresne napisane), len fakticky stav bol taky, ze pod "denne" sa v tom starsom vyroku myslelo len v pracovne dni.
Už sa teším na trolejbusovú výluku. Prvý krát budú prevádzkovo využité tie nové úseky a výhybky pri Cintoríne. A som zvedavý, že ako bude vyriešená kapacita obratísk. Cintorín moc veľkú kapacitu nemá, Hlavná stanica a Hodžovo námestie už vôbec nie. Bude to na tesno, ale pôjde to...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
n