Reakcia na: theoz #245864:
Keďže v DPB neexistuje proaktívna kontrola toho čo vodiči robia, som si istý že za štandardných okolností sa vodičovi nič nestane. Sú tam ale riziká. Po prvé, môže sa stať že vo vozidle sa nájde nejaký idiot ktorý pošle sťažnosť (nepravdepodobné, ale možné). Po druhé, ak by bola nejaká nehoda a nebodaj by tvoj bicykel letel vozidlom a niekoho zranil, niekto môže rýpať do toho prečo ťa vodič prepravil.Riziko je malé, ale existuje. Preto by som vodičom nemal za zlé ak ťa nevezmú.
not.my.god
- základ 60 min
- 1.úroveň variant: A. 30min / B. 20-40min
- 2.úroveň variant: A. 15min / B. 20min
- 3.úroveň variant: A. 7/8min / B. 10min
- 4. úroveň variant: A. 3/4min / B. 5min
Alternatívne kombinovať dané varianty podľa toho, či je možné odseparovať istý zväzok liniek v intervalovom móde A. od B. a opačne, resp. že sa stretnú linky v i=30/60/30//60 a i=10/20/10//20, prípadne dvojica i=15/30/15//30 a i=5/10/5//10, ktoré sú síce v odlišnom variante intervalu vedené ale aspoň nie je nijak ohrozená nadväznosť. Samozrejme, že by sa to v značnej miere odvíjalo aj od intervalu električiek, aký by sa stanovil.