Áno, na druhej strane, čo tam v tomto špecifickom prípade dáš? Prázdny riadok? Tretí odchod? Ako dajú sa do biznis logiky vložiť všelijaké výnimky, ale súčasný stav mi pripadá neškodný.
Jediné čo by stálo za úpravu je limit na to ako dlho dopredu sa zobrazujú spoje. Kedysi tam bola tuším nastavená hodina. Nevidím dôvod na tabulu písať spoj o 5 hodín, mne sa ako ideál javia max 2 hodiny dopredu.
"Ked vidim, ze medzi druhym a tretim je minuta rozdiel kvoli zapcham, tak radsej tu minutu pockam" - Akoze v priebehu minuty dojdu tri spoje? To sa stáva ako často? Lebo ak nejdú prvý a druhý vo vláčiku, tak kým príde ten druhý, stane sa z neho prvý a zobrazí sa ten bývalý tretí ktorý je teraz druhý.
Ak idú dva autobusy tesne za sebou, zobrazia sa oba, pretože sa zobrazuje prvý a druhý spoj.
Toto je IMHO dosť minoritny use case. Síce informácia o dojazde o 12 hodín je rovnaká hlúposť, rozumiem, že v druhom prípade je to dôsledok biznis logiky zobrazovania odchodov v kombinácii s neštandardnou situáciou (jediná linka s vynikajúcim intervalom). Ale zhodneme sa, že ľudí v BA, ktorí potrebujú vedieť tretí odchod v reálnom čase (ak vôbec vyštartoval z konečnej) je v celej Bratislave v každom momente asi iba jeden: ty.
Tabula by mala davat realne odchody podla casov, ked bola tak vychvalovana, ze netreba ani papierove cp. A to bez obmedzeni na 2 spoje.
Ano, potrebujem vediet, kedy ide treti spoj. Ked vidim, ze medzi druhym a tretim je minuta rozdiel kvoli zapcham, tak radsej tu minutu pockam, nech sa nemusim tlacit. Dogma “2 spoje a dost” je proste blbost.
Rovnako ako predtym, ked pri TPD tabula neukazovala elektricku, ktora mala prist, ale az tu po nej.
A ty ako cestujúci chceš čakať až na tretí spoj, že ti prvé dva nestačia? Prípadne, ak o 15 min. pôjde ten do vozovne, ale tri predtým riadnou trasou, tak o tom dojazde ti vedieť tabuľa nedá, hoc by sa ti mohol viac hodiť?
Myslím, že na Olejkárskej by sa už tiež mali začať baliť. Všetky pozemky okolo sú už predané usa. Nejaká administratívna budova vo vozovni je v nedohľadne, takže predpokladám, že HQ DPB pôjde niekde do prenájmu.
Tabule zobrazujú najbližšie dva odchody z každej kombinácie linka+smer. Keďže tam už sú dve 3 smer Petržalka zobrazené, ostatné odchody tejto linky týmto smerom ignoruje a najbližšie čo potom nájde je ten dojazd.
Neviete preco tie tabule ukazuju cez den tie vecerne odchody do vozovne? Ved komu to je k comu o 13:00? Miesto toho tam mohol byt dalsi riadny odchod linky (zvlast ked je tam malo riadkov). Ma to nejaky specialny vyznam, neviete?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Ano, potrebujem vediet, kedy ide treti spoj. Ked vidim, ze medzi druhym a tretim je minuta rozdiel kvoli zapcham, tak radsej tu minutu pockam, nech sa nemusim tlacit. Dogma “2 spoje a dost” je proste blbost.
Rovnako ako predtym, ked pri TPD tabula neukazovala elektricku, ktora mala prist, ale az tu po nej.