Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pozeram, ze tu v okoli BA pekne zredukovali od 11.12. tie vlaky! 😮 A REXy uplne zrusili? Ziadny nevidim na ziadny smer. Do DS chodil taky co stal v BA a potom az v DS napr. No pekne.
Reakcia na: toldo #245014:
By ma zaujímalo ako sa rieši situácia keď si kúpim lístok na základe vyhľadávača a vodič Arrivy ide v náskoku. 😂
Reakcia na: S499.1023 #245012:
https://www.idsbk.sk/aplikacia/

"Nástup do vozidla je možný len s platným cestovným lístkom. Začiatok platnosti lístka je:
- automaticky po zakúpení lístka, alebo
- vo zvolenom čase (až po 180 minút v rámci aktuálneho dňa), alebo
- pri nákupe lístka cez vyhľadávač spojení začne lístok platiť v čase plánovaného odchodu vyhľadaného spoja."
Stotožňujem sa s názorom, že dopravu v pohraničných oblastiach by mali zabezpečovať iba vlaky kategórie R, EC, IC a ostatných diaľkových spojov. S výnimkou REXov do Viedne.
Reakcia na: richardhudec #245009:
Ešte by to chcelo začiatok platnosti na určitý čas a kúpa lístka + začiatok platnosti na vyhľadaný spoj.
Reakcia na: 810zssk #245005:
To by ma potešilo aj v Prahe. Dvojminútové čakanie na aktiváciu lístka je v podstate jediná vec, ktorú zazlievam PID Lítačke.
Reakcia na: 810zssk #245005:
To mi tak už ide pár dní .. asi to testovali.
Reakcia na: 810zssk #245005:
Už to funguje asi týždeň, dokonca pribudla možnosť odloženého začiatku platnosti, ktorý zvolím v minútach 🙂
Reakcia na: samkoh #245007:
Platí D. Môžeš si kúpiť akúkoľvek kombináciu. Ak zóny nie sú spojité, systém ťa na to upozorní, ale ak potvrdíš že to tak naozaj chceš, normálne ti to vydá.
Ako je to s PCL IDS BK z hľadiska zón a ich nadväznosti? Mám niekoľko typov, ako by to teoreticky mohlo fungovať a neviem, ktorý je správny:
A. zóny musia tvoriť spolu jednu súvislú trasu(tzn. vyslovene trasy typu 100-101-510-520-530-640-650 s vylúčením všetkých ďalších možností)
B. zóny nemusia tvoriť súvislú trasu, ale musia byť vzájomne linkovo prepojené(t.j. napr. 510, 520, 525, 530, 610, 640, 650)
C. zóny nemusia tvoriť súvislú trasu ani byť linkovo prepojené, ale musia vzájomne geograficky hraničiť(napr. 269, 560, 550, 565, 400)
D. na jednom PCL môžeš mať ľubovoľné zóny aj bez akejkoľvek geografickej príbuznosti(napr. 250, 650), ale tým pádom si všetky cesty mimo týchto zón platíš osobitne.
Konkrétne mi ide o to, že od nového CP budem na trase Cífer-Čierna Voda pravidelne striedať cestu cez PK s cestou cez SC podľa zmeny na/z ktorej idem a čo do počtu ciest sa mi mesačný lístok oplatí, ale ak platí teória A., tak mám problém, kade si ten mesačný lístok kúpiť.
Reakcia na: 810zssk #245005:
Konečne! Paráda. Aj tak tých 30 sekúnd nič nezachránilo a revízor ak nič iné, aspoň prinúti čiernych pasažierov kúpiť si lístky.
Od nedele sa bude meniť PP IDS BK, okrem iného sa ruší 30-sekundová čakacia doba pri kúpe lístka cez appku, t.j. lístok bude ponovom platný ihneď po zakúpení 👍
Reakcia na: Matej M #244995:
Možno do Brna išlo okolo 250 cestujúcich. Do Bratislavy okolo 5 maximálne. Takže som rád že sa skrátil po Břeclav, ťahanie po BA je horší ekonomický diletantizmus ako situácia na čerpacích staniciach v HU. A mimochodom do Prahy sa bežne cestuje na 2 dni minimálne, alebo ak na 1 deň tak ísť Metropolom. Ja GVD 2022/23 podporujem na 101% a dôverujem ministrovi dopravy a ZSSK považujem za lepšie železnice ako ÖBB.
Reakcia na: 3pa3ck3 #245002:
Tak 2 hod. interval by tá jednokoľajka zvládla. Určite tam nie je taká prevádzka ako napr. na 131.
Reakcia na: david1 #244999:
Je mi jasné, že prešovské expresy by nešli cez Kysak (aj na košickej vetve by sa potom mohlo zrušiť zastavovanie v Kysaku). Len teda neviem, či tento fakt nejako pomôže s kapacitou trate ďalej na Prešov.
Reakcia na: Viko #245000:
Obiehanie súpravy by trvalo pomaly toľko začo by už boli v PO. Margecany majú predsa do KE okrem rýchlikov aj OS a asi aj REX.
Reakcia na: david1 #244999:
Veď ale keď si Hnilecká dolina vydupala udržanie Margecian, z prešovského rýchlika by sa dalo práve tam prestúpiť na spoj z gelnického smeru na Košice. Obídenie Kysaku potom ničomu neublíži.
Reakcia na: 3pa3ck3 #244998:
Hneď X dôvodov prečo nie.. Spojka tam je čiže cez Kysak by to ani nešlo. Prestup na najbližšej zastávke. Časť personálu sa tam buď prehodí z KE alebo vytvoria nové pozície. V prípade mimoriadností pôjde NAD ako doteraz a súprava pôjde do KE. Mňa tam zaujal aj plán priamych vlakov do NR z BA a aj ponechania linky do TT. To už bude na 120 fakt dosť tesno.
Reakcia na: 810zssk #244978:
Čo sa týka Ex1 do Prešova, tak je otázka, či tomu nebránia aj technické príčiny - jednokoľajka Kysak - Prešov (Os KE-PO budú musieť ostať minimálne v hodinovom takte aj keď diaľkových cestujúcich už voziť nebudú + musia sa tam vojsť aj nákladné vlaky; zároveň ak chýba druhá koľaj, tak každá mimoriadnosť automaticky znamená úplné zastavenie dopravy) a taktiež mám pochybnosti, či by prešovská stanica zvládla údržbu toľkého počtu diaľkových súprav
Reakcia na: M@trixX #244996:
Je možné že nad tým uvažujú, inak neviem prečo by si to kreslili až do Břeclavi (nemá pre nich zmysel tam vlak ukončovať, čiže jediný zmysel je ak by to malo pokračovať ďalej). Zatiaľ ale teda očividne bude jazdiť len do Brna.

Tá časová poloha je ale o niečo horšia, keďže je to presne o 30 minút neskôr. Takže teoreticky tam vychádza rovnaký prestupný čas na nočák, akurát pri strele je dnes ešte backup že ak polnočný rozjazd zmešká, ďalšie nočáky idú o 30 minút. Pri tej polohe RJ až o hodinu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.