Reakcia na: 810zssk #243306:
Ja som sa spýtal pôvodne že ako sa dáju riešiť blbé reči bez dôkazov, na čo mi všetci dali mínusky a kecho napísal, že služba potrebuje zákazníkov, ale zákazníci nepotrebujú službu (čo je v prípade MHD tiež nie celkom pravdivé). Z toho mi vyplýva že ľuďom stačí ako dôkaz len to že sa niekto sťažoval na vodiča a ihneď by ho mali potrestať.S tvojím riešením samozrejme súhlasím.
Cancer
Bez ohladu na to ako sa ku vodičom správajú cestujúci dobrý profesionálny vodič by na toto mal vždy myslieť a podla toho konať (aj keď pripúšťam, že to niekedy môže byť náročné).
Dúfam, že tu nikto z vás kto tu podobné správenie obhajujete nieje vodič hromadnej dopravy. Ale ak náhodou áno tak takéto správanie z vašej strany nikdy nieje v poriadku. Aj keby vám cestujúci vynadal do buz***ov a ko***ov ničomu nepomôže ak mu to opätujete a už vôbec keď sami od seba sa vy vyvŕšite na nejakom cestujúcom.
Vodič má možnosť cestujúcich vylúčiť z prepravy – tých čo ohrozujú bezpečnosť premávky, svoju vlastnú alebo ostatných cestujúcich; tých čo aj po upozornení nedodržiavajú ustanovenia prepravného poriadku; a tých čo obťažujú iných cestujúcich alebo oprávnenú osobu dopravcu (tam spadá aj vodič). V prípade ak cestujúci porušujú prepravný poriadok slušne ich na to upozornite, ak bola naplnená niektorá z týchto podmienok využite ju a vylúčte cestujúceho z prepravy (tých možností kedy možno cestujúcich vylúčiť z prepravy je tam kúsok viac).
Ale to by vyžadovalo zrejme mať aspoň všeobecný prehlad o tom čo sa píše v prepravnom poriadku a o vlastných povinnostiach.
A samozrejme ak dopravný podnik nebude niečo riešiť vôbec, lebo šak to sa nedá dokázať tak si to určite vodiči, ktorím robí problémy správať sa profesionálne budú plne uvedomovať a podľa toho sa správať.
Veď tá tvoja argumentácia, že cestujúci sú na našich chuďákov vodičov zlí tak nech si sú aj oni na cestujúcich je úplne šialená a je to cesta do pekla.