Nikdy sa nedá vyhovieť každému keď boli fólie tak sa pindalo že prečo sú tam že sa to má vypnúť a teraz keď sa to vypína tak tam znova majú byť fólie? To je to isté ako s klimatizáciou každému to inak vyhovuje. Poznám aj ľudí ktorým nevyhovuje osvetlenie v nových vozidlách všeobecne vraj je zbytočne silné a modré...vraj najlepšie osvetelnie bolo v BN alebo Karosách kde to tak silno nesvietilo.
Problem s riesenim "blbych reci" je ze vo vacsine pripadov sa neda dokazat kto co povedal a ako. Ak sa tu budeme stazovat na asocialnych vodicov tak treba uznat aj druhu stranu problemu, ze existuje minimalne taky isty pocet, ak nie vac, asocialnych zakaznikov ktori si myslia ze maju pravo na vsetko.
Preventivne vynadat vodicovi bez dokazov lebo niekto tvrdil ze ten vodic im nieco povedal sa robi skor v Amerike.
všetko je furt zlé substrát je povinná nepríjemnosť (česť výnimkám). a to ešte môžu byť radi že nemusia riadiť vozidlo v košeli a kravate (v prípade mužov)
Niesom si istý ako je to s pokrikovaním či nevhodnou komunikáciou, ale keď sa bude mať chuť vodič porozprávať a niečo ti „vysvetliť“ tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou po tom ako si nesplní nejakú svoju povinnosť alebo niečo poruší čiže je to vzásade asi jedno či budú riešiť aj to alebo iba to pochybenie po ktorom sa mu spustila huba.
V prozákaznícky orientovanej firme by mali riešiť aj len blbé reči/nevhodné vystupovanie zo strany zamestnanca na adresu zákazníkov keďže vrhajú na firmu zlé svetlo, ale od tej je DPB na míle vzdialený.
To im teda krivdíš, veď aha – ktoré vedenie vymyslelo toľko hlásení, há? A toľko atrakcií pre šotoušov!!!
To sú presne tie veci, ktoré ľudí posmelia k využívaniu MHD. Normálne všetci tí čo majú autá hneď po prvej ceste hádžu klúče od auta do kúta a píšu inzerát že predajú auto. Ledaže by nie, že áno.
BTW páni od hlásení: pri dojazdových spojoch končiacich v zastávke Depo Petržalka vám stále hlási v angličtine, že spoj terminates at Petržalka.
Neviem ako vaše mapy, ale podľa mojich je aj taká Vyšehradská v Petržalke, teda všetky spoje idúce z Hlavnej stanice končia v Petržalke či už ide o dojazd alebo nie. Zastávka Petržalka neexistuje, teda správne má anglické hlásenie znieť This vehicle (alebo čo tam je) terminates at DEPO Petržalka. Alternatívne zahlási najprv slovenskú časť oznamu, potom anglickú a konečná bude vyhlásená iba raz (v slovenčine) tak ako pri všetkých ostatných zastávkach.
uprimne, v casoch ked som vyuzival verejnu autobusovu dopravu a cestoval som po zotmeni, tak som si urcite radsej sadol do tej casti kde bola ta tma, kedze to ako jeden z dosledkov ma napriklad to ze je lepsie vidno von....
Sú vôbec vodiči nejako postihovaní, keď na nich niekto pošle sťažnosť za nevhodné správanie k cestujúcim (napr. pokrikovanie a pod.), alebo sa to rieši len ústnym dohovorom, ak vôbec?
Vyberáme z opisu predmetu zakázky...
"Osvetlenie priestoru pre cestujúcich realizované energeticky úspornými svetelnými zdrojmi s dlhou životnosťou (napríklad žiarivky, LED). Prvé osvetľovacie teleso, resp. prvá dvojica (ak je osvetlenie v prevedení v dvoch rovnobežných radách) telies za kabínou vodiča musí byť vypínateľná, alebo mať možnosť trvale znížiť výkon osvetlenia. "
Ja netusim, mozno je to nejaka doplnkova vybava ochrany vodica, aby mu nahodou nefuklo do xichtu trocha kysliku, ktovie. Ale aj tak ma najviac hneva to, ze aj v Otokaroch sa svieti az od druhych dveri, to co ma znamenat akoze? Kedysi sa davali farebne folie do svetiel nech je to tlmene, ale stale lepsie farebne, ako ziadne.
Mňa by zaujímalo kedy súčasne supervedenie ktoré prišlo priniesť zmenu začne s nejakou normálnou internou kontrolou, aby celý systém nestál a nepadal na tom či ľudia budú posielať sťažnosti (väčšina nebude).
Toto čo predvádzajú niektorí jedinci v DPB je totálny Balkán a je to absolútne nepredstaviteľné vo väčšine Európy. Ja si ešte pamätám časy Cng. Zachara kedy existovala síce úbohá, ale aspoň nejaká kontrola toho čo vodiči v práci robia a zrovna tento typ incidentov sa vtedy dial v oveľa menšej mierke.
Ale dávať cute postíky na fejsbuk je jednoduchšie ako niečo naozaj robiť, chápem.
Áno, to rieši tá prvá časť "Nestojte v priestore dverí". K čomu je ten "zákaz zdržiavať sa pri kabíne vodiča", keď to rieši už prvá časť hlásenia? A inak v takej Škodovke to vyznieva dosť vtipne.
Čakal som raz na Chatam Sófer rovno pri označníku, (cca 2013), došla 3547, vodič zastavil rovno pri mne, no dvere neotvaral. Ukazujem nech otvori lebo tam nie je dopyt a miesto toho nakoniec odisiel uplne. Toto netreba tolerovat. Mna dnes prekvapilo aj to, ze je nejaky novy trend, ze aj v novych autobusoch je vecer od 2. dveri dopredu uplne zhasnute osvetlenie interieru. Ja chapem ze vodicom to moze trocha vadit, ale je tam tma jak v mechu a aspon nejake svetlo by tam svietit malo.
To sa iba vraciame do „normálu“, toto presne istá časť vodičov robila dávno pred začiatkom pandémie.
Keď sa vám toto niekomu stane ten e-mail je vnutorna.kontrola@dpb.sk
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cancer
To sú presne tie veci, ktoré ľudí posmelia k využívaniu MHD. Normálne všetci tí čo majú autá hneď po prvej ceste hádžu klúče od auta do kúta a píšu inzerát že predajú auto. Ledaže by nie, že áno.
BTW páni od hlásení: pri dojazdových spojoch končiacich v zastávke Depo Petržalka vám stále hlási v angličtine, že spoj terminates at Petržalka.
Neviem ako vaše mapy, ale podľa mojich je aj taká Vyšehradská v Petržalke, teda všetky spoje idúce z Hlavnej stanice končia v Petržalke či už ide o dojazd alebo nie. Zastávka Petržalka neexistuje, teda správne má anglické hlásenie znieť This vehicle (alebo čo tam je) terminates at DEPO Petržalka. Alternatívne zahlási najprv slovenskú časť oznamu, potom anglickú a konečná bude vyhlásená iba raz (v slovenčine) tak ako pri všetkých ostatných zastávkach.