Reakcia na: N/A #237270:
Fajn, tak kvoli tomu upchame vsetky cesty v okoli, "presunieme" viac aut uz na tak prepchate Lafranconi, zvysime zdrzania MHD a predlzime jazdnu dobu autobusov pod most o minimalne 3 az 5 minut podla toho ako chytia semafory na nabrezi/zapchy na moste SNP A hlavne ako chceme poriesit krizovanie ciest? Semaforom aby sme zohyzdili most este viac? Ak nie semaforom tak znackami? A kolko budu zdrzania v spickach ak budu iba znacky? Kym prejde dopravny prud do Petrzalky a nasledne dopravny prud na nabrezie z Petrzalky, tak auta a autobusy na najazde na Staromak tam budu tvrdnut kludne aj 15 minut ak nie viac, pokial to nezoberu po nabrezi a okolo centra/cez centrum.
N/A
#237256 Keďže električková trať na nábreží by sa mala v rámci rekonštrukcie posúvať bližšie k Dunaju, zriadenie integrovanej zastávky nebude možné (a bolo by to aj zbytočné). To len na magistráte znova nevedia čo píšu.
#237260 Riešenie podmostia je stále aktuálne a podľa všetkého sa bude predsa len robiť aj architektonická súťaž (keďže sa uvažovalo tiež o tom, že sa to zadá nejakému renomovanému ateliéru napriamo).
Prekrytie Staromestskej sa určite neplánovalo - malo dôjsť iba k rozšíreniu Albertovej lávky, príp. výstavbe ďalšieho pešieho mosta medzi Židovskou a hradbami. Na teraz je to ale zrejme pasé.