Už si tu totálne na smiech, a to som z vlaky.net zvyknutý na iných tvrdohlavcov ak by sa vyhlásila súťaž o najnezmyselnejší príspevok, mal by si v nej vysoké zastúpenie
Ach jaj... so sockovitosťou chodenia MHD nesúhlasím... napr. aj pápež František bol známy tým, že sa po buenos aires pohyboval VHD. Je preto podľa teba socka?
84 cez KV by spôsobila značnú nespoľahlivosť pre obyvateľov Ovsišťa...
Ak zrušíš linku 33 a nahradíš ju 133, tak ti zostane nepoužiteľná trolejbusová trať-už som ti v diskusii ku karloveskej radiále písal, že 133 nemôže byť trolejbusová, lebo 2/3 trasy ide mimo trolejového vedenia
S BUS pruhmi to snáď nemyslíš vážne!
Nechcel som už na Teba reagovať, ale jednu vec Ti ozrejmím: Príspevky, ktoré majú viac ako päť palcov dole, sú automaticky skryté, avšak nikto ich nemaže.
Vrátiť 2 linkové električkové vedenie s intervalmi 8/10/15
L84 presmerovať cez Karlovu Ves s napojením na Most SNP, vypravovať sa bude z Trnávky.
Zrušiť 33 a zaviesť 133.
Zaviesť dezinfekciu vo vozidlách.
Dať príkaz, aby ľudia sadali iba pri oknách, je absolútne jedno že niekto ide s mamou napríklad.
V horšom prípade maximálne 6 osôb ako som už spomínal.
Zrušiť všetky BUS pruhy.
Pripraviť krízový plán na MHD.
To je všetko. Inak ľutujem, že už nie je Nesrovnal primátorom. Za jeho primátorovania sa iba zlepšovala električková doprava, žiadne pokusy ani nič také nebolo.
Tá liberálna? Inak to čo si povedal, znamená že Slovensko je výrazne popredu. Auto naozaj znamená vyšší spoločenský status, aby si pochopil. Ty im niečo ideš nadávať? Narozdiel od sociek v MHD aspoň zarábajú a niečo dosiahli! Je pravda, že auto znamená úspešnejší a pracovitejší človek. Preto by bolo vhodné, aby úrady preferovali úspešných ľudí a nie socky. Tak to má byť. Proste by sa preferovala IAD pred MHD.
Ja som tade raz išiel pre zmenu 63 a tiež odpálil niekomu späťák, no išiel ďalej. Na druhej strane aj vodič autobusu musí šoférovať s ohľadom na aktuálny stav vozovky a jazdnej dráhy a nie ako dostihový kôň s klapkami na očiach, resp. ako tank. V každom prípade súhlasim s tým, že tie autá by som dal niekde aspoň do vysokej pece..
Takže sem niečo napíšem ohľadom stránky iMHD. Nie je to žiadna informačná stránka, ale stránka iMHD je diktatúra podobná nacistickej propagande! A poviem prečo. Ako v Severnej Kórei tu idete mazať, ukameňovať ľudí len za iné názory. Vy tu hovoríte proti papalášizmu, pritom vy sami ste nimi. Tu sa to delí na pohodlných a nepolodlných. Pohodlným viete dať okamžite fotky, zverejniť všetko. Nepohodlným nič! Vy si vôbec uvedomujete čo robíte preboha? Aj Kim Čong-Un je nič oproti vám! Sa radšej spamätajte a prestaňte mazať ľudí, ktorí vám nesadnú! Nech sa ukáže správca a admini, ktorí robia vyhazdovy! Nech nesedia zbabelo za obrazovkami! Keby sa preukázali, na druhý deň by nevedeli ani len vstať! Takže poviem tak: iMHD je diktátorska stránka. A opovážte sa to mazať!! Mám zálohu a text skopírovaný!! Ban nepomôže!!
Kde je zriadený vyhradený pruh pre MHD, musí ho vodič MHD použiť. Kde sú zriadené extra signály pre MHD, musí sa vodič riadiť LEN nimi. Tunáka v Prahe to funguje.
Pruhy sú celkom zbytočne obmedzujúce. Sú príliš široké a nereagujú na zvýšenú/zníženú premávku v špičke. Pritom niektoré vozidlá sú úzke, iné široké. Okrem toho, ráno sú kolóny jedným smerom, večer opačným. Navrhujem pruhy zrušiť úplne, a nech sa pekne podemokraticky rozdelí vozovka tak, ako je zrovna potrebné. Ako to bolo za starých časov.
Zápchy sa majú riešiť tak, že zrušia BUS pruhy minimálne. Problém je ten, že kedysi sa nestavalo na viac pruhov. Ja by som rád, keby sa zaviedli takzvané autopruhy, to by znamenalo, že cez tie pruhy by nemohla MHD premávať vôbec pod hrozbou pokút.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jozo55