Vďaka za vysvetlenie, ale aj tak sa mi to zdá šialené. Je to rozumné riešenie nerozumného problému, ktorý by bolo treba odstrániť v prvom rade. Zastávka Rádiová (na Rožňavskej) sa mala volať naďalej Vozovňa Trnávka, zastávka Vozovňa Trnávka sa mala volať Bojnická. Autobusové aj trolejbusové dojazdy by mali končiť na tej istej zastávke a bol by pokoj.
A to s tou Mliekarenskou nechápem už vôbec. Však aj posledná babka by si do týždňa zvykla, že 208 a 209 majú iný cieľ. Každý by to chápal, že keď sa predĺžila trať, tak sa mení aj cieľ na vozidlách. Takto ale chorý stav pretrváva dlhodobo a len tak sa to nezmení.
Už som ti raz povedal, že s psychicky chorými nediskutujeme, neutvrdzujeme ich v ich bludoch ale pokúsime sa ich nenásilne naviesť k tomu, aby si uvedomili, že potrebujú liečbu.
Mňa zaujala najviac posledná veta z nasledujúceho:
"Hlohovec – Rišňovce
HaZZ bolo ohlásené, že neďaleko železničného priecestia s PZZ v km 20,279 (SP 1069) stojí v koľaji havarované cestné vozidlo. Bola zastavená vlaková doprava. Po príchode na ohlásené miesto zistili, že je to asi o 800 m ďalej. Havarované vozidlo zvalilo do koľajiska strom aj telefónny stĺp. Avizovaná aj domáca pohotovosť správcu infraštruktúry na odstránenie prekážky. NAD nebola zabezpečená nakoľko SAD nemala žiadne voľné autobusy. Spoločnosť Arriva zabezpečila cestujúcim taxi.NAD nebola zabezpečená nakoľko SAD nemala žiadne voľné autobusy. Spoločnosť Arriva zabezpečila cestujúcim taxi."
Presne tak. To krútenie L6 bola blbosť. Kto má problém sa prejsť na Jesenského tak sa zvezie jednu zastávku hocičím na Kamenné a prestúpi na L9 či L4 podobne ako v sedle či cez víkend.
Skôr je blbosť púštať L6 tesne za L4. podobná volovina ako pri CP L7.
S čím súhlasím je blbé ukončovanie dojazdov z Ružinova.
Tá zmena cieľa od Chatama na Karlova ves ostala ešte z doby výlukovej L6 po most SNP.
Podobne sa mení cieľ L8 už od SNP na Ružinov. Mala by sa meniť až po odchode zo SND.
Autobusové dojazdy idú po bývalú zastávku Bojnická, ktorá sa volá po novom Vozovňa Trnávka a trolejbusové dojazdy idú po bývalú zastávku Vozovňa Trnávka, ktorá sa po novom volá zhodne Rádiová s trolejbusovou konečnou. Keďže sa toleruje na trolejbusoch označovanie cieľa lokalitou, kam vozidlo premáva, tak sa namiesto nápisu Trnávka Rádiová, čo by evokovalo, že voz zachádza cez Bulharskú atď., uviedol cieľ Vozovňa Trnávka, hoci vozidlo neobslúži zastávku Vozovňa Trnávka. Podobná situácia je na Mliekarenskej, kde vozy premávajú s cieľom Ružová dolina, hoci to je názov predposlednej zastávky, čo cestujúcim neznalým pomerov môže evokovať, že sa jedná o skrátený spoj a vozidlo neobsluhuje zastávku Mliekarenská.
Áno, s väčšinou súhlasím, okrem tej zachádzky linky 6 cez Šaf.nám pri výjazdoch. To bola kolosálna hlúposť. Takto sa dá 6ka aspoň použiť aj pri jazde z Vajnorskej do KV - pri výjazdoch. Len škoda že ide úplne nelogicky minútu za linkou 4! - aspoň poobede je to tak.
Inak keď idem zo Šafárikovho nám.do Karlovej vsi tak vždy prejdem pešo na zast. Jesenského - je to kúsok, plne v pešej dostupnosti. Robil som tak pred 100 rokmi keď som sa doviezol na Šafko linkami 28 a 45 a potom pokračoval linkami 4 a 12 z Jesenského - a robím tak aj teraz.
Keď už sme pri takýchto témach, tak prispejem aj ja dvomi nesrovnalosťami [sic]:
Večerné autobusové dojazdy do Vozovne Trnávka majú na vozidle cieľ "Vozovňa Trnávka", a rovnaký cieľ na elektronických zastávkových tabuliach. Lenže trolejbusové dojazdy majú na vozidle cieľ "Vozovňa Trnávka", ale na zastávkových tabuliach svieti "Rádiová" (a to aj v prípade, že linka nejde cez vnútrozemie Trnávky, ale priamo po Rožňavskej). Tuší niekto prečo???
No a ďalšia perlička, prečo majú niektoré vozidlá cieľ "Vozovňa Trnávka" napísaný v dvoch riadkoch menšími písmenami, a iné zase v jednom riadku väčšími písmenami?
Ďalšie perly na zlepšenie informatiky.
Prečo má e-6 cieľ Karlova Ves, už keď vchádza z KV do zastávky Chatám Sófer? Veď ide ešte do centra a na Šafko! Cieľ KV by sa mal objaviť až po opustení mosta SNP, teda s orientáciou KV by mala vchádzať až na Šafko.
Prečo e-6 začína na Jesenského a ide rovno do KV? Takto idú prvé spoje zo Šafka do KV (čo je hlavný zmysel tejto linky) až po pol štvrtej. Absolútne nevhodné! Keď táto linka vznikla, tak išla z NĽŠ ešte na Šafko a až potom do KV. Zabudlo sa na to??? Tým pádom by mohla ísť zo Šafka cca o hodinu skôr a nárast vzkm by bol 6x objazd okolo divadla naviac - koľko to je? 6 vzkm? Na to hlavné mesto členského štátu EU nemá???
Rovnako výmena K2S medzi e-6 a e-9. Pokojne sa to mohlo na Šafku zamieňať za e-8. Ale "taktosatonikdynerobilo", alebo "vždysatomenilos9", takže na nejakú zmenu asi nádej nie je.
Ale aj pri výmene e-6/9 by sa to dalo vylepšiť. A to tak, že kačice na e-9 by ráno po skončení špičky v smere z Ružinova z nSNP pokračovali ako e-7 do vozovne a do KV by ich nahradili dvojice z e-7, ktoré by dokončili službu na e-9. Do odpoludňajšej špičky by sa už na e-7 vypravili kačice, to by stačilo.
Ďalšia nelogická linková orientácia je pri zaťahovaní JD-poradí z Ružinova. Majú uvedené -> vozovňa JD, hoci idú na nám. SNP. Pre veľkú časť cestujúcich teda ešte plne vyhovujúci spoj do mesta. Prečo nemôžu mať uvedené -> nám. SNP cez Špitálsku a až pri vchádzaní na nám. SNP by mali uvedenú vozovňu JD?
Chce to len myslieť. Škoda, že v DP je ľudí s komplexným pohľadom na prevádzku akosi nedostatok...
S tebou sa nedá odborne diskutovať. Dôvod: Psychické ochorenie, diagnóza perseverácia - nechoponosť opustiť myšlienku, v tvojom prípade na "kubáčkovcov".
Fero Topoľský je legendárny diletant, ktorý je zamestnancom DPB len a len na základe priateĺstvs s istým ing. Mytumámeinéstarosti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1
Prečo má e-6 cieľ Karlova Ves, už keď vchádza z KV do zastávky Chatám Sófer? Veď ide ešte do centra a na Šafko! Cieľ KV by sa mal objaviť až po opustení mosta SNP, teda s orientáciou KV by mala vchádzať až na Šafko.
Prečo e-6 začína na Jesenského a ide rovno do KV? Takto idú prvé spoje zo Šafka do KV (čo je hlavný zmysel tejto linky) až po pol štvrtej. Absolútne nevhodné! Keď táto linka vznikla, tak išla z NĽŠ ešte na Šafko a až potom do KV. Zabudlo sa na to??? Tým pádom by mohla ísť zo Šafka cca o hodinu skôr a nárast vzkm by bol 6x objazd okolo divadla naviac - koľko to je? 6 vzkm? Na to hlavné mesto členského štátu EU nemá???
Rovnako výmena K2S medzi e-6 a e-9. Pokojne sa to mohlo na Šafku zamieňať za e-8. Ale "taktosatonikdynerobilo", alebo "vždysatomenilos9", takže na nejakú zmenu asi nádej nie je.
Ale aj pri výmene e-6/9 by sa to dalo vylepšiť. A to tak, že kačice na e-9 by ráno po skončení špičky v smere z Ružinova z nSNP pokračovali ako e-7 do vozovne a do KV by ich nahradili dvojice z e-7, ktoré by dokončili službu na e-9. Do odpoludňajšej špičky by sa už na e-7 vypravili kačice, to by stačilo.
Ďalšia nelogická linková orientácia je pri zaťahovaní JD-poradí z Ružinova. Majú uvedené -> vozovňa JD, hoci idú na nám. SNP. Pre veľkú časť cestujúcich teda ešte plne vyhovujúci spoj do mesta. Prečo nemôžu mať uvedené -> nám. SNP cez Špitálsku a až pri vchádzaní na nám. SNP by mali uvedenú vozovňu JD?
Chce to len myslieť. Škoda, že v DP je ľudí s komplexným pohľadom na prevádzku akosi nedostatok...