Reakcia na: si #224784:
Ono teoreticky parkovisko na mieste medzi vozovnou a vinohradmi (jeden bilboard a hlinene parkovisko vinohradov) teoreticky by slo zabezpecit - staci ti jedno zabzar na priecesti cez elektrickovu trat..a auta sa upracu. Ak by teoreticky ta masa co tam stoji zapche nestala smer mesto ale by sa upratovala do P+R...tak teoreticky...ale tiez osobne som názoru že ak sa chce riešiť masa od PK, tak bud v kazdej z obci pri zel zastavke (Svaty Juro, PK zast, PK, Senkovice..) vybudovať adekvátny dom, ideálne buď zdarma, alebo zdarma pri predložení cestovného lístka pre danú oblasť (teda cvaknutý 15min z BA ti asi nepomoze ). A ak peniaze len na jedno, tak jednoznacne Komisárky. Ak nie su peniaze na pľac, celkom zaujímavé riešenie by mohlo byť vystavanie P+R domu nad obratiskom. Doslova nad. Električky sa zvrtnú v prízemíí, a autá buď +1, +2, +3... alebo -1, -2, -3. Následne by dokonca pri trošku uvažovaní mohlo dojsť k zrušeniu zastávok dole, a "donútiť" vozy mať otvorené dvere na obratisku, kde sa z toho stane nástupná/výstupná zastávka. Voz otvorený, ľudia sa nakladajú, vodič prestávkuje. V akom poradí prídu, v takom odídu (2 koľaje - 2 linky) a tretia koľaj prestávková (informačný panel by už ukázal ak odtiaľ by šiel voz z prestávky dlhšej). Ale nakoľko fungujú striedači...ani toto nebude nejak potreba. A vznikol by skutočný kvalitný a moderný P+R dom. Zaparkuješ, a bez kontaktu napríklad s dažďom prestúpiš pár krokmi na električku.
Ike
Samozrejme, že vždy bude existovať množina osôb, ktoré prídu autom z rôznych subjektívnych príčin (pohodlnosť, obmedzená schopnosť pohybu, batožina) nie je dôvod na výstavbu nových parkovísk aj napriek tomu, že takéto služby poskytuje Zanovitá spoločnosť Slovensko, RegioDes, České Dlhy alebo HnevoExpress.
Ak postavíš na Vinohradoch parkovisko /tým nespochybňujem prípadnú rekonštrukciu tej bahnovej paródie/ bude to ďalší atraktor nevynútenej IAD.