Vzhladom na to ze vchod k AS bude od Svatoplukovej, tak tazko to obsluzis lepsie ako z Kosickej. Jedine co tam bude problem je milion prechodov - ak by v HB Reavis rozmyslali, tak namiesto lanovky postavia podchod od elektricky priamo do AS.
O architektúre čo-to viem a teda nevidím absolútne žiadnu hodnotu v tebou obhajovanom pľaci medzi polkruhovým nádvorím SND a námestím medzi budovami Eurovey. Zvláštne stupňovanie, zvláštny mobiliár, prapodivná kamenná jama s trochou vody... To pre mňa nie je žiadna odklonuhodná cennosť.
Iná vec je, aby trať popred divadlo neskončila tak často uzatváraná ako Jesenského. Na Landererovu majú dáky báječný dôvod prečo to nejde (tuším priepustnosť križovatky) a poza SND, well, jedine po tej burine. Môžeme sa baviť, ako to parkovanie nahradiť podzemným (čím by sa konečne zabezpečila dostatočná kapacita divadlu tak, aby zamestnanci + diváci dvoch sál nespôsobovali kolaps), lenže úplne všetko nevyženieš. Pravidelne tam bývajú prenosové vozy a podobná pojazdná technika, dovoz kulís zo skladu je riešený prejazdnými rampami v rohoch budovy a zrušiť im jeden vjazd by bolo nešťastné.
Novu autobusovu stanicu velmi "pohodlne neobsluzi" - to zase pozor. Z Kosickej to nebude nejako moc atraktivne hoc aj ked predpokladame,ze najblizsie k nastupistiam bude zastavka Svatoplukova. ?
Dufam, ze dostanu ten statut vyznamnej investicie, nech je ta trat co najskor postavena. Bratislava potrebuje nove elektrickove trate ako sol. Tato trat je velmi dobre navrhnuta, nic sa nemusi burat, pred Euroveou a divadlom je viac potrebna ako po Landererovej a obsluzi aj novu Autobusovu stanicu. Ak niekomu vadi hluk, treba si uvedomit, ze toto je mesto, nech sa dotycny prestahuje na dedinu.
Ale niektore individua su nazoru, nedajme JT, HBcku statut. Nech radsej zaplatia 60mega poplatok do mestskej kasy. Vsak mesto postavi nieco urcite......bazinga ?
Mrvove predlzenie elektricky k ZST Vajnory vcera tiez uspesne BA poslanci poslali do kelu.
Vzhladom na planovany prvy skutocny mrakodrap v Bratislave a umiestnenie vstupu do Eurovea 2 pri Dunaji a moste Apollo, by bolo vhodne zachovat v tychto miestach povodnu trasu.
Avsak ist poza divadlo a odtial a Culenovu a dalej Pribinovu. Preco nie.
Alebo cele to tam prekopat a poslat elektricku pred divadlom pod zem.
Pri starom SND nikto nejde rušiť trať.
Ide sa stavať nová trať a krásne vidieť, že aj tu diskutujúcim stačí, že sa niečo postaví, je úplne jedno, či sa to mohlo postaviť na lepšom mieste, proste nech sa niečo postaví.
Bez úvahy, bez odborného plánovania, zaplatí to investor...
A potom doprava v tomto meste vyzerá, ako vyzerá.
Aha, zase cize jeho argument - neda sa, neda sa - lebo Slovensko. V Zurichu som mal elektricku rovno pod oknom na 1poschodi na hoteli a ani som nevedel ze tam jazdi. ADD2 ak nieco kazi verejny priestor tak je to ten bordel za divadlom / ci pred divadlom kde stoja IAD , bus 90. Vratme sa do jaskyne
V mieste trasovania pred divadlom bol architektmi vytvorený priestor, ktorý je súčasťou celej stavby divadla.
Nemyslím tým, že tam, kde je električka, nie je verejný priestor, ale to, že tam kde bolo niečo architektonicky cenné vytvorené, nemusíme to hneď zničiť, lebo JT sa rozhodlo.
Hlavne keď sú min ďalšie dva varianty trasovania s väčším prínosom.
S tymi polozkami su to dokopy mozno dve a pol hodiny. Stale o viac ako polovicu menej nez vlak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Avsak ist poza divadlo a odtial a Culenovu a dalej Pribinovu. Preco nie.
Alebo cele to tam prekopat a poslat elektricku pred divadlom pod zem.