Ňah, keď tak uvažujem, aj anketa tu teraz je vonku ohľadne l.8. Kapacitne skrátka nestíhame. Tomu rozumiem. Avšak, načo nám sú následne počas pracovných dní K2S? Padla už myšlienka mnohočlenu pre K2S počas pracovných dní? V podstate by najmenšia kapacita bola 2xT3, potom 2xT6, 2xKS, a nakoniec škodule.... Aké sú vlastne "nedostatky" pre fungovanie mnohočlenných K2S? dúfam že dĺžka tam nikde nie je, 42m má hádam už každá zastávka... Vie sa nájsť aspoň 5 "neprekonateľných" dôvodov prečo nie? Či už nie je čo vypravovať?
? Ak je komentar dostatocne lavicovy a este sa do toho primiesa Rusko v nejakej konspiracnej suvislosti (idealne aj Sulik), tak SME uverejni komentar aj uplne neznamej osobe. Tak hlboko ten platok padol.
Nehovoriac o tom, ze Mesik je znama konspiratorska postava.
Sme ide čoraz viac dole vodou. Ako môžu vôbec dať priestor niekomu, kto si tak zakrýva oči pred faktami? Čo tie elektrobusy z čínskej olympiády, ktoré skončili ako fiasko? Čo tie hybridy od Volva v Tromsø, ktoré preslávil nemenovaný vodič vtipnými historkami na istom portáli? Čo tie všetky ebusy kúriace naftou?
A vôbec, čo dojazd, životnosť, hmotnosť vozidla? Čo dopady výroby (ťažba ropy vs. alkalických kovov)? Prečo sa vyrábajú desaťtisíce nafťákov aj tam, kde s Rusmi nič nemajú?
Prosím, kľudne nech sa rieši, prečo sa DP vybodol na plyn, ale nie ideologicky...
Nemám Piano, ale ráno sa ešte dal prečítať celý zadarmo. Tam boli ďalej iné perly, ako napríklad, že všetky naftové autobusy sa dajú nahradiť elektrobusmi, ktoré už v tisícoch kusov brázdia európske a čínske mestá. Len Bratislava sponzoruje Rusko odberom nafty z jeho ropy...
Máš pravdu. A na Slovensku ide to tunelovanie na výbornú Ale keďže metro má interval 90s, tak tých 5 autobusov bude stačiť aj každých 5min, keďže ľudia budú pracovať doma, a demografia sa bude robotizovať
Odkedy dokedy v týchto dňoch má vlastne Volkwagen celozávodnú dovolenku? Linka 92 vážne nebude dočasne nijako obmedzená v pracovných dňoch? Nie som si istý ako to bolo v posledných 2 rokoch, ale dávnejšie si pamätám, že premávali cez pracovné dni iba spoje na striedania smien. Vlastne tie boli / sú potrebné počas celozávodnej dovolenky? Celkovo v úseku "Bory Mall - Volkswagen" to bude jazdiť prázdne, možno už od Lamača ak nie od Patrónky.
Ti garantujem, že človek čo vymyslí vetu "jednu súpravu metra poľahky nahradí päť moderných, ekologických, výkonných, psíkyoživujúcich štvorkĺbových elektrobusov." má myseľ otvorenú maximálne ? ? ?
Prečo musíme čítať toľku tuposť a trpieť ťa tu ..? ?? Ked ti vadí električková doprava,odsťahuj sa !! ....inak všetkým ..Šťastné a Veselé Vianoce prajem...?
a) Takže sa autobusy budú hromadiť pred križovatkou?
b) Ako narveš do priestoru, kde sú dnes dva plus dva jazdné pruhy a električkový pás tri plus tri pruhy a zeleň so stromami? To bude nejaký štvor- či päťrozmerný priestor?
f) Uveď tie mestá, ktoré električky zrušili, metro nemajú a nebanujú? Ja také poznám dve - Aachen a Solún. Obe kruto banujú a žijú s nekonečnými kongesciami.
f) Metro nie je dobrá myšlienka. Zastane jedno, stoja všetky, nemôžu sa obiehať. Treba tunely vyasfaltovať, jednu súpravu metra poľahky nahradí päť moderných, ekologických, výkonných, psíkyoživujúcich štvorkĺbových elektrobusov.
Toto jsou rozumní chlapci? Vždyť je to tady jeden vedle druhého samý Debil nebo Blbeček! Se podivejte do zasedacího pořádku: Debil, Blbeček, Debil, Blbeček, Debil, Blbeček, Debil, Blbeček. Akorát támhle vzadu, to je snad jediná výjimka, sedí dva Blbečci vedle sebe.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon