Na 75 neviem ci by sa otocili na Kadnarke, krizovatka Pekna cesta x Kadnarova plus zjazd z Bajkalskej na Ruzinovsku su otazne. Ale kapacitne by to asi naozaj stacilo...
Suhlasim. Tentorok mozno nie, no snad v dalsich rokoch aj v diesel verzii. Stastie ze SOLARISY este akotak jazdia,s nasimi 1217,1218 je radost cestovat. A na taku 32,88,196 idealne kapacitny voz ?
Z krátkych sa hovorí väčšinou o mini a midi busoch..Lebo 12m. sól tu máme relatívne dostatok a všetky sú v životnosti (aj keď na budúci rok dojazdia tedomy..). Ale minibusy sú už na tom veľmi biedne a z 9.5 m sorov tú jazdí ešte pár z roku 2002, ktoré tiež už prekročili svoju životnosť..
Ahojte, neviete niekto kedy sa má vyhlásiť ten nový tender na A-busy a v akých počtoch sa uvažuje s kĺbákmi a sól (poprípade aké dĺžky krátkych busov)?
Áno, je to ďalšia várka elektrických jednotiek OBB, konkrétne typ Desiro ML, vraj má byť do roku 2018 nakúpených 101 týchto jednotiek. Počet WC neviem, tento parameter ma v regionálnej doprave nikdy príliš nevzrušoval. ?
Dnes som v Hainburgu videl nízkopodlažný osobný vlak (myslím, že bežne tam také nejazdia). Nie som si istý či to bol Talent, minimálne sa podobal, ale náter mal iný ako Talenty OBB, ktoré jazdia v Burgenlande a vo Viedni. Sú tu znalci aj rakúskych vlakov? ?
A kde sa tam pise, ze dopyt nemoze byt uplatneny s pamatou pred zastavenim vozidla? Teda ak je to citacia vyhlášky.
Pise sa tam, ze dvere sa otvaraju po zastaveni vozidla a uvolnenie dava vodic, na zaklade uplatneneho dopytu. Ale nie ze dopyt moze byt stlaceny az po zastaveni vozidla.
Ked by som chcel byt Sestina, teda pardon, myslel som hnidopich, tak by som skor trval na tom, ze vodic nesmie uvolnit dopyt, az kym niektory z cestujucich nestlaci prislusne tlacidlo.
DPB mal k tomu dokopať Škodovku, so SORom sa ani nemusí baviť. Škoda išla do toho obchodu s plným vedomým akého dodávateľa skriní to má. DPB v prípade trolejbusov nemusí riešiť nič so SORom, nech so všetkými vecami bombarduje Škodovku. Ona tie vozy dodala.
Na jeden kábel si asi chcel povedať. To je samozrejme chyba DPB, že nedokázal dokopať SOR k tomu, aby tam ten druhý kábel priviedol a zapojil to poltretinovo, mňa ale fascinuje, že zatiaľ čo u autobusu to nevadí, u električky a trolejbusu to zabíja psíky a žerie malé detičky aj s kosťami.
No, minimálne vyhlášku o dopravnom poriadku dráh. On tam teda nemá priamo, že vonkajší dopyt nesmie byť s pamäťou ale zvonku nesmie byť signalizovaný pred zastavením:
Dráhové vozidlo na prepravu cestujúcich má všetky dvere ovládateľné zo stanovišťa vodiča a jednotlivé dvere ovládacími prvkami dopytového ovládania umiestnenými v blízkosti dverí na vnútornej i vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu na otvorenie dverí je signalizované na presvetlenom ovládači na vnútornej strane vozidla a stav možnosti uplatnenia dopytu na presvetlenom ovládači na vonkajšej strane vozidla. Uplatnenie dopytu je aktívne signalizované na stanovišti vodiča. Na základe uplatneného dopytu sa dvere otvoria po aktivácii uvoľnenia
dverí na stanovišti vodiča a po zastavení vozidla. Uzatvorená poloha všetkých dverí dráhového vozidla alebo súpravy je aktívne signalizovaná na stanovišti vodiča.
Tak je to aj pri kinderkách. Dosť to zdržuje. Pár ľudí sa aj ozve vodičovi že mu otváranie na dverách nefunguje. Pri starších električkách s tým nie je problém. Tam sú tlačidlá prepojené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy