Ešte tam chýba terčík 64-ky.
A ten obrázok busu je podľa mňa stále Karosa, len jej možno vyrovnali zadok. Keď si pozrieš počet okien a tvar dverí, vychádza to na Karosu.
1. Dnes poobedná špička 16.11 išiel som Pajštúnska → Kutlíková, križovatku som sledoval od zastávky Pajštunska smer Technopol. Po Pajštúnskej oproti nešlo nič. Kutlíková → Jantárová 3 autá, jedno prešlo kým som prišiel ku križovatke, ďalšie dve keď som ju prešiel. Jantátorá → Kutlíková 2 autá prešli kým som prišiel ku križovatke, ďalšie tam neboli. Jantárová → Pajštúnska 3 autá, kedže najbližšie auto som stretol pri prechode pri ramene, a za mnou nešlo nič (Mimochodom bol som jediné auto čo išlo Pajštúnska → Kutlíková) tak tie 3 autá museli stihnúť prejsť. Môžem ti sem hádzať reporty každý deň z rôznych častí dňa, ale zdržanie v nich nenájdeš. A ako vidíš pri takejto intenzite ten 4 pruh netreba.
3. Z pohľadu vodiča mi viac ako toto https://goo.gl/maps/y1gMw7nXzk22 určite vadí toto: https://goo.gl/maps/pgQCPmT7CJz (snáď to tam už nebude dlho) a toto: https://goo.gl/maps/wB8D5wchhAQ2 (nie je v pláne oprava ) a kopa ďalších rozbitých ciest.
Na Hroboňovej v smere Patrónka konečne pribudol nový označník. Chcete vedieť, ako vyzerá?
1. nemá chybu,
2. terčíky majú atraktívny farebný dizajn,
3. centrovanie názvu zastávky je novinkou a
4. konečne použili novú siluetu autobusu a nie krátku Karosu (nie som si istý, ale keď sa poriadne pozriete, vyzerá to ako silueta Urbanwaya.
Sú to možno šoto veci, no je fajn, že konečne ideme s dobou. ?
Celkom jednoznačne by sa to uživilo aj cez deň... Danú reláciu využívam aj cez deň a L93+peší presun je rýchlejší, než 1, ktorá ide síce priamo, ale vyhliadkovo. Keď tak nad tým uvažujem, je to jediné spojenie, ktoré mi v BA chýba... Zochova-Most SNP.
Ahojte,
chcel by som upozorniť na niekoľko nepresností v CP liniek S50 a S60.
Linka S50:
Spoje od TT o 06:12, 10:12, 13:12x, 14:12, 15:12x a 16:12 pokračujú z Hlavnej stanice ako linka S20 po Malacky.
Linka S60:
Spoj o 05:28 zo stanice/zastávky Reca pokračuje z Hlavnej stanice linka S20 na Kúty.
Spoj o 17:02 zo stanice Senec pokračuje z Hlavnej stanice ako linka S20 na Kúty.
x - pracovné dni.
Bolo by možné to doplniť do cestovných poriadkov týchto liniek?
Ono by sa teoreticky dala urobit napriklad linka ASMN - Novy Most - Devin/DNV/KV/Dubravka s tym, zeby pri rozjazde z pod mosta stala tam, kde teraz stoji L95 A taka N70 by potom mohla ist cez Novy Most - Hodzovo - 29 Augusta - ASMN - a dalej
Ja chapem co navrhujes, ale chaos to iba prehlbi, pretoze by bol brutalny problem to tam naskladat v spravnom poradi. Realne by si teda mohol dosiahnut aj to, ze cast spojov posunies na neskorsi cas, tie pojdu v danom case, ale tie co mali ist pred nimi pojdu realne az po nich (cize este neskor ako by inak sli). Toto riesenie by teda podla mna v praxi nefungovalo, aj ked teoreticky dava zmysel.
Lenže tie meškania sú dané nejakými vonkajšími vplyvmi, medzi ktoré patria aj nerealistické chronometráže. Vozidlá v obmedzenom priestore na Hbf. do tých skupín nenaradíš. Meškanie nie je nejaký zásadný problém, na to stačí na opačnom konci zaradiť adekvátny vyrovnávací čas. A miesto rozjazdu Hbf. je úplne nanič ale snaha vytlačiť z centra skupinu postávajúcich smrdutých autobusov bola jasná. Kamenné námestie bolo z pohľadu cestujúcich ideálne. Dnes by sa ponúkalo Hodžovo námestie ale tam sú veľké vzdialenosti medzi hranami a tým by sa predĺžili prestupné časy a tým aj čakačky.
Ten ultimátny chaos tam už je. Mojim cieľom je navrhnúť jeho legalizáciu a tým zjednodušenie orientácie pre cestujúceho. Pretože terajší stav je, že N21 Ti síce oficiálne odchádza povedzme 1:30, no v jednu noc Ti odíde 1:30 a druhú 1:35, pričom CP tomu nie je prispôsobený. Viem, že by to nebolo ľahké, no teraz na to pozerám čisto z pohľadu cestujúceho. Pre cestujúceho by bolo rozhodne prijateľnejšie, keby mu tá N21 odišla 1:32, ale každú noc a presne. Je predsa non-sense, že linka mešká už na východzej zastávke. Argument s prípojmi beriem, ale znova poukazujem na to, že tie spoje neodchádzajú z HLST presne podľa CP, ale, v podstate, náhodne po čase odchodu.
Obavam sa ze snaha nejak komplexnejsie usporiadat poradie v akom linky odchadzaju by vytvorila uz ultimatny chaos na hlavnej stanici. Navyse, z pohladu jazdnych dob si to pri dnesnych obehoch nemozes dovolit. Idealne riesenie je najma krizovatku pod stanicou v noci vypnut, cim sa zabezpeci znacne plynuly odchod z hlavnej stanice. Nejaku dobu to takto bolo, fungovalo to vyborne, potom ale semafory opat zapli.
Pricom na mieste je aj otazka ci je vhodne zachovat Hlavnu stanicu ako miesto centralneho rozjazdu.
A myslim si ze cakanie na pripoje je tiez objektivny faktor a len tazko si viem predstavit ze by sa v noci zrusilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trolley
chcel by som upozorniť na niekoľko nepresností v CP liniek S50 a S60.
Linka S50:
Spoje od TT o 06:12, 10:12, 13:12x, 14:12, 15:12x a 16:12 pokračujú z Hlavnej stanice ako linka S20 po Malacky.
Linka S60:
Spoj o 05:28 zo stanice/zastávky Reca pokračuje z Hlavnej stanice linka S20 na Kúty.
Spoj o 17:02 zo stanice Senec pokračuje z Hlavnej stanice ako linka S20 na Kúty.
x - pracovné dni.
Bolo by možné to doplniť do cestovných poriadkov týchto liniek?