Vsak ja som ani ziadnu estakadu nespominal ? Ale hej, myslel som naozaj starsiu trasu, mea culpa. Kazdopadne stale prejazdna je a teda v takom rieseni by problem nebol.
Neviem aku estakadu myslis, ja som napisal ze hovorim o tej trase po ktorej do Petrzalky jazdi dnes a z toho ze po nej jazdi dnes vyplyva ze po nej stale jazdi.
OSobne si viem do buducna predstavit aj potiahnutie eliny zo Safka na Dostojevskeho rad, Karadzicovu na krizovatke Krizna Karadzicova by sa trat napojila na jestvuju siet (obsluzila by sa Eurovea, Culenova, AS co by bolo podla mna vhodne. Pri obmedzeni IAD tam priestor na to je, kebyze sa elina vedie vzdy vpravo a mala by spolocne zastavky z autobusmi. Ale vidim to skor ako nerealne a finacne narocne.
Viem si predstavit ze by kazda druha 95 zachadzala na Nivy ako 195 povedzme a 95 by sa tocila pri Muchovom. Vyhladovo ked bude hotova druha etapa si to viem predstavit potianutim 78 cez landererovu, most apollo na Farskeho k elinam.
Len aby si zvykli na elektricku a nie na nejaky iny dopravny prostriedok. Osobne by sa mi pozdavalo tocenie 95ky v meste po trase Most Apollo - Landererova - Karadzicova - Mlynske nivy - Kosicka - Most Apollo (aspon vybrane spoje v pracovne dni 7-19). Nezabudajme ze tam pribudne Panorama City, Twin City a vyhladovo zona aj Culenova. Cize naroky tam budu vyrazne stupat a nejako to obsluzit treba, pricom nepochybujem ze podstatna cast dopytu bude aj z Petrzalky.
Co sa tyka Nam. L. Stura, tam by sa napojenie malo riesit normalnym prestupnym uzlom na Safku.
No je mi jasne videl som ze dost ludi ju vyuziva na Landererovu a samozrejme dalej k Malej scene, co je trosku od Safka dalej predsalen. Nehovoriac o tom ze ja som ju pouzival/pouzivam ked idem na namestie L.Stura. Ale hold ludia si zrejme busu musiet zvyknut.
Subeh 59 a 95 je ale pramaly, takze o tom nie som uplne presvedceny. Ked bude elektricka az do Janikovho dvora, tak prosim, ludia sa k nej dovezu, raz prestupia a idu. Ale kym je este prestup na Farskeho, tak by som to nesilil. Samozrejme ak odbudnu z 59 cestujuci a zacnu cestovat elektrickou, tak potom bude priestor na redukciu, pripadne zrusenie.
Ale to skratenie 95ky po Muchovo namestie bude este celkom problem. Ona totiz medzicasom zacala plnit aj ine ulohy nez tie na ktore bola zriadena - a v tych ju elektricka nenahradi.
Inak este je na zvazenie ze ked bude do Petrzalky chodit 1 + 3, ci sa pri skrateny 95, nezrusi povedzme aj vecne meskajuca 59, aj tak chodieva podla nahodneho grafikonu, teda vzdy ked som ju potreboval.
Ale ved ja nehovorim o rieseni ako je na Blumentali.
Co sa liniek tyka, 8 cez Obchodnu do Petrzalky by bola nezmysel. Ak by doslo k prehodeniu trasy 8 a 9 v centre, potom by 8 bola zaujimava volba, hoci ked uz ist do vacsich zmien, tak ja by som velmi intenzivne uvazoval nad linkou 2 (cez Spitalsku).
Ale 1+3 je fajn kompromis. Ideal by bol 3+8, alebo 2+3.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Palo1987