Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #211227:
Dnes ráno som dačo pofotil nech mate predstavu oaký sajrajt ide. Experti stavbári sú natoľko inteligentní, že za zastávkou nechali pohodený kanister...

Penetral ALP:
H225 Veľmi horľavá kvapalina a pary.
H304 Môže byť smrteľný požití a vniknutí do dýchacích ciest.
H315 Dráždi kožu.
H336 Môže spôsobiť ospalosť alebo závraty.
H361 Podozrenie,že spôsobuje poškodenie plodnosti alebo nenarodeného dieťaťa
H372 Spôsobuje poškodenie orgánov pri dlhšej alebo opakovanej expozícii
P210 Uchovávajte mimo dosahu otvoreného oheňa. Nefajčite.
P262 Zabráňte kontaktu s očami, pokožkou alebo odevom.

Škoda že si tam niekto cigaretou celé nezapálil...
Ahojte, bol som cez vikend v Prahe a len tak som sa previezol elinou na trati smer Nadrazi Hostivar alebo na Barrandov. Fakt maju tie trate uplne super, pekne, zatravnene vacsionu, rovne kolajnice (nehadze to ako na husenkovej drahe), neskripe to v zakrutach, nehuci to na rovnych tratiach ako u nas napriklad medzi PKO a Chatam Sofer, rovny usek, raz to huci, raz je to tiche. Mohli by uz aj u nas investovat do brusenia kolaji a aj do mazania (ako v Prahe jazdila cele mesiace mazacia elina).
Reakcia na: BigMac #211226:
Ano. To nepojde dole. Mal som to na aute (zvonka) vdaka inym expertom. Dole to ide jedine technickym benzinom.
Reakcia na: dupe #211222:
Oná mazľavá hmota sa nachádza aj na podlahách vozidiel všetkých dotknutých liniek zastavujúcich v inkriminovanej zastávke. A nejde dole.
Vivat Slovakia!
Reakcia na: zakaznik #211221:
Dokonale si to zhrnul.
Reakcia na: zakaznik #211223:
Mne je jasne ze je to penetracny nater. Ale bezne sa pouziva asfalt / smola / zivica? Nanesu, zatuhne, moze sa po tom chodit.
Tento sajrajt ma taku konzistenciu a tak je nanesany ako keby tam niekto povylieval vyjazdeny olej rovno z flase. A ziadne zaschnutie, zatuhnutie sa nekona - mozno kvoli zime.

Rozbijanie bagrom - nedivil by som sa keby lyzicou bagra, alebo zbijackou zavadili o zastavku a tie dve vysypane skla cez vikend mali na svedomi robotnici...
Reakcia na: dupe #211222:
Stary povrch rozbijali bagrom pri okoloiducich chodcoch. Bezpecnost je pre tam nich zjavne neznamy pojem.
Az na to, ze to nie je motorovy olej.
Dnes kvalita vystavby elektricky v Petrzalke padla na nove dno. A to som myslel ze hlbsie sa uz padnut neda...

Pri oprave chodniku a povrchu zastavky Farskeho na Bosakovej ulici, po odstraneni asfaltu dnes pod ruskom tmy porozlievali na zapraseny podkladovy beton cierny smyklavy sajrajt. Ziaden zatuhnuty asfalt, ale mlaky kvalitne vyjazdeneho cierneho motoroveho oleja. Mazlava hmota je v celej sirke chodnika, neda sa obist, cele nastupisko, pod pristreskom, proste vsade.

Cela tato "stavba" je bez oznacenia, cestujuci cakaju priamo na vozovke, na chodnik sa nikto neodvazi.
To ze si vsetci zasvinia topanky, oblecenie, mozu sa pri nastupovani do busu natiahnut, alebo ich nepozorny vodic zrazi nikoho netrapi.

A pritom oproti ziva prazdnotou betonova plocha, v lete pouzivana ako nahradna zastavka. To bol taky problem na par hodin / mozno 1 den presmerovat linky a chodnik uzavriet?

Volal som aj statnych aj dispecerov nech tam narobia poriadky ale neverim ze sa nieco udeje.

Na Slovensku je to tak...
Reakcia na: MatejBA #211213:
nikdy nie je neskoro .. ale tak to bol len môj šoto výplod ... 😉 to len nemôžem po nociach spávať tak premýšlam 😃 😃 😃
Reakcia na: djmetla #211217:
Takže vlastne popieraš, čo si doteraz tvrdil?
Reakcia na: Andreas.Papak #211214:
Ešte dobre, že sme neprevádzkovali K5ky ? To by snáď jazdilo aj do Petržalky ?
Tiež som zažil situácie, kedy som použil všetky stupňe magnetiek či už na K2S alebo T6A5 o tom sa nehádam ak ich včas vypnete je jasné že to je v pohode. Starý pán mi vbehol pri PKO pod kolajnice s vnukom. Plne naložená T6A5 cca 45km/h tiež som brzdil "gulami" naštastie sa nikomu nič nestalo. Je ale rozdiel plný voz a prázdny. Svoju rolu zohráva aj moment kedy sa to stane.

Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.

p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla 🙂
Reakcia na: Andreas.Papak #211214:
A to české mesto je Brno. A sú to K3? .
Reakcia na: Andreas.Papak #211214:
Problém by bol, že takto upravené K2S by boli lenivé. Už tak ako sú teraz sa veľmi nekamrátia s kopcami. Takéto úpravy sa robia z dvoch T3.
Reakcia na: Ma178rek #211212:
Také vozy sú v Sarajeve tuším Satra III, a tuším aj v nejakom českom meste, takže sa to dá. Ale ako napísal MatejBA, myslím si, že investovať do K2S je v súčastnosti už zbytočné.
Reakcia na: Ma178rek #211212:
Naco? Nebude lepsie radsej kupit nove vozy, ako investovat do 40 rocnych? 😉 To sa ked tak malo riesit pri upravach z K2 na K2S, ale teraz uz si myslim, ze je neskoro 🙂
len tak som sa zamýšlal, a keď stále chceme kapacitnejšie vozidlá, nedalal by sa nejaká reko spraviť u K2S s tým, že by sa dal vložiť np článok do stredu?..
že krajné VP a stred NP? ... aj si to viem živo predstaviť stačilo by, keby mal tento článok cca 7-8 metrov ...
Reakcia na: MatejBA #211207:
Dvojosák bude môcť obehnúť vlečňák ?
Chcem sa spýtať kedy už konečne znovu pôjde dobíjanie čipovej karty cez visa kartu. Už pár dní mi to píše, že z techn. dôvodov to nie je možné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.