Daná 21 vyšla z vozovne podstatne neskôr ako mala (kľudne to mohol byť záložný vodič alebo záložné, vozidlo, ktoré operatívne napojili) a tak sa na trasu napojila na SAV smerom do DNV.
Dnes cestou do prace rano o 5hodine mala ist 21-cka z Autobusovej stanice ale nesla,nastupil som teda na 25-tku a 21-cka sa zahadne objavila na zastavke SAV pred 25-kou.Viete mi niekdo toto vysvetlit??
Áno seje sa aj pred zimou, ale nie na cestné ostrovčeky, ktoré majú málo zadržiavacej vlahovej plochy, na ktoré sa celú zimu špliechala soľ a ktoré sú udupané akoby tade prešlo stádo byvolov.
Mohli to na jeseň zasypať, aspoň by pôda sadla a na jar vysiať.
trava sa bezne sadi pre zimou. Skorej vyrasi a v maji/juny je uz husta. Ak zasadis na jar, husta bude az v septembri.
ostatne ocakavat vyklicenu travu v polovici marca.... ?
To je podľa platnej vyhlášky že vodič si má pri preberaní vozidlo dobre obzrieť. A nemusíme si hovoriť že koľkí vodiči voz aj oškrú a "radšej" to nenahlásia a jazdia ďalej. A potom by to padlo na nevinného. Takže si vždy tí, čo vystriedajú, radšej vždy celý voz dobre skontrolujú
To je prirodzený jav, že chodci chodia najkratšou prístupovou cestou. Nezodpovedný bol ten, kto takto naplánoval umiestnenie zástavok voči prechodom - nutnosť prejsť zakaždým ceú zástavku. Takže v kríkoch by tiež bola cestička.
Neviete niekto preco pri striedani vodicov 50ky na ZSTNM si vodici obchadzaju resp prezeraju dolnu cast celeho vozidla? Cele tie striedacky mi nepridu ako stastne riesenie lebo to trva neskutocne dlho a vznikaju velke meskania na tej linke. Dnes rano voz 1044 stravil na zastavke cca 6 minut lebo kym obehol vozidlo,vyzliekol sa, pokecal s ostatnymi vodicmi a nahodil si sluzbu preslo zhruba tolko casu. Usek ZSTNM - Polus isiel 10 minut!! Usetria sa tym sice vozidla a maximalne sa tym predlzila jazdna doba a hlavne rano je kazda minuta dobra.
bolo by dobre keby sa ta molecka podarila. trofel/bus by mohol opustit elektrickove teleso az za krizovatkou s devinskou cestou , kedze aj tak ma byt obluk pri riviere robeny pevnou jazdnou drahou.
Podľa toho čo zverejnila Čahojová na internete (starostka Karlovky) tak nové vedenie magistrátu pravidelne komunikuje s mestskou časťou ohľadom rekonštrukcie KV radiály. Kratochvílova vraj chodí na zasadnutia odborných komisií v KV a zase úradníci z KV boli prizvaný do komisie na magistráte, ktorá rieši túto rekonštrukciu. Vraj je už viac menej isté, že v centre Karlovky bude mať trať zatrávnený zvršok (len čo je centrum?) a na Molecovej je už istý prestupný bod. Čoskoro sa vraj plánuje ďalšia verejná prezentácia. ?
Dnes pri pohľade na modernizovanú Dúbravskú radiálu si pokladám otázku, či niekto videl výslednú prácu z EÚ komisie. To je fakt nehorázny paškvil, okrem iného, zelené pásy popri trati asi tak skoro zelené ani nebudú. To bol fakt nonsens siať trávu pred zimou, z tej zeminy čo tam nakydali je teraz akurát tak betón so sem tam vykličenou trávou. Keď už nie stromy, mohli sa tam dať aspoň nejaké kríky, ktoré by robili prirodzenú bariéru medzi cestou a električkovou traťou. Zároveň by aspoň čiastočne bránili prechodu nezodpovedným chodcom mimo vyznačené prechody.
Inak približne mesiac dozadu spomínaný kolízny bod na Dúbravskej radiále pri výjazde z parkoviska OC Saratov má už naplánované riešenie:
"Po dohode s Krajskym dopravnym inspektoratom a firmou Siemens s.r.o sme navrhli opatrenia na riesenie tohto kolizneho bodu, ktory bude spocivat v natoceni navestidiel a doplneni dopravneho znacenia a dopravneho zariadenia upozornujuceho na pritomnost svetelnej signalizacie. Realizacia bude mozna po urceni dopravneho znacenia a dopravnych zariadeni Hlavnym mestom ako prislusnym cestnym spravnym organom a po prideleni financnych prostriedkov oddeleniu spravy komunikacii magistratu."
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viliam22