To je prirodzený jav, že chodci chodia najkratšou prístupovou cestou. Nezodpovedný bol ten, kto takto naplánoval umiestnenie zástavok voči prechodom - nutnosť prejsť zakaždým ceú zástavku. Takže v kríkoch by tiež bola cestička.
Neviete niekto preco pri striedani vodicov 50ky na ZSTNM si vodici obchadzaju resp prezeraju dolnu cast celeho vozidla? Cele tie striedacky mi nepridu ako stastne riesenie lebo to trva neskutocne dlho a vznikaju velke meskania na tej linke. Dnes rano voz 1044 stravil na zastavke cca 6 minut lebo kym obehol vozidlo,vyzliekol sa, pokecal s ostatnymi vodicmi a nahodil si sluzbu preslo zhruba tolko casu. Usek ZSTNM - Polus isiel 10 minut!! Usetria sa tym sice vozidla a maximalne sa tym predlzila jazdna doba a hlavne rano je kazda minuta dobra.
bolo by dobre keby sa ta molecka podarila. trofel/bus by mohol opustit elektrickove teleso az za krizovatkou s devinskou cestou , kedze aj tak ma byt obluk pri riviere robeny pevnou jazdnou drahou.
Podľa toho čo zverejnila Čahojová na internete (starostka Karlovky) tak nové vedenie magistrátu pravidelne komunikuje s mestskou časťou ohľadom rekonštrukcie KV radiály. Kratochvílova vraj chodí na zasadnutia odborných komisií v KV a zase úradníci z KV boli prizvaný do komisie na magistráte, ktorá rieši túto rekonštrukciu. Vraj je už viac menej isté, že v centre Karlovky bude mať trať zatrávnený zvršok (len čo je centrum?) a na Molecovej je už istý prestupný bod. Čoskoro sa vraj plánuje ďalšia verejná prezentácia. ?
Dnes pri pohľade na modernizovanú Dúbravskú radiálu si pokladám otázku, či niekto videl výslednú prácu z EÚ komisie. To je fakt nehorázny paškvil, okrem iného, zelené pásy popri trati asi tak skoro zelené ani nebudú. To bol fakt nonsens siať trávu pred zimou, z tej zeminy čo tam nakydali je teraz akurát tak betón so sem tam vykličenou trávou. Keď už nie stromy, mohli sa tam dať aspoň nejaké kríky, ktoré by robili prirodzenú bariéru medzi cestou a električkovou traťou. Zároveň by aspoň čiastočne bránili prechodu nezodpovedným chodcom mimo vyznačené prechody.
Inak približne mesiac dozadu spomínaný kolízny bod na Dúbravskej radiále pri výjazde z parkoviska OC Saratov má už naplánované riešenie:
"Po dohode s Krajskym dopravnym inspektoratom a firmou Siemens s.r.o sme navrhli opatrenia na riesenie tohto kolizneho bodu, ktory bude spocivat v natoceni navestidiel a doplneni dopravneho znacenia a dopravneho zariadenia upozornujuceho na pritomnost svetelnej signalizacie. Realizacia bude mozna po urceni dopravneho znacenia a dopravnych zariadeni Hlavnym mestom ako prislusnym cestnym spravnym organom a po prideleni financnych prostriedkov oddeleniu spravy komunikacii magistratu."
?
ku zobrazovaniu bočných BUSE panelov, na trolosore 201, ktorý odchádzal zo stanice písalo len čilizská a nerolovalo zastávky, či tma je to v poriadku?..
a 93 smer vozovňa petržalka tiež bočný ako predný trasparent
Ano, boli na linke 3 a 8. To som nevedel, dik za informaciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo