Tak včera ráno to ešte bolo tak, že v smere do mesta nebola obsluhovaná zastávka Televízia, na ZOO sme normálne stáli.. v smere do Mlynskej sa na ZOO nestálo.. aktuálne info neviem, ale robí sa tam nová cesta, tak sa to tam riadi semafórmi, kedže len jeden pruh je dostupný( takto to bolo včera)
Obcas si zelam, aby EU pozadovala aj pre MHD viac prepravcov a aby tu u nas premaval Wiener Linien trebars aj za ceny, ktore maju ale s kvalitou aku maju vo Viedni
Tak tazko sa bude robit nieco pre DD, ked je na magistrate Ftacnik, v petrzalke Bajan a Delfina "podporuje" ista skupina blizka strane, ktora podporuje F a B ( konspiracie o pol jednej rano sa tazko formuluju )
No stale mi tam nieco chyba a to prepojenie DD satelitu s mestskou trolejb.sietou. Vacsi potencial vidim prave v tejto moznosti ako nejaka TT trat do Ovsista.
Pokiaľ ste to ešte nepostrehli tak DPB a mesto podpísalo zmluvy na spoluprácu z dôvodu čerpania eurofondov z OP Doprava 2007 - 2013 na nasledovné projekty:
- modernizácia električkovej trate - Karlovesko - Dúbravská radiála
- trolejbusová trať OC Lamač - Brnianska - OC Avion
- modernizácia električkovej trate - Vajnorská radiála
- trolejbusová trať Košická - most Apollo - Bosákova
- modernizácia elektrikovej trate - Ružinovská radiála
Samozrejme to ešte nič neznamená, ale ak by získali fondy na každý jeden projekt znamenalo by to obrovský prínos pre dopravu v Bratislave a ak by boli vrámci jednotlivých projektoch zahrnuté aj preferencie dopravy ako sľúbili prinieslo by to aj pomerne dobré zrýchlenie električkovej dopravy. Bohužiaľ opäť nič o prepojení Dlhých dieloch zo zvyškom siete...
Čo sa týka aspoň mňa tak z obrázkov vozidiel, ktoré sú tu uverejnené som robil len SOR NB 18 avšak napr. takú Škodu 30 Tr bez APU už mám takmer dokončenú avšak ide len o pravdepodobný vzhľad podľa opisu vozidla zo zmluvy. Škodu 31 Tr mám len trochu rozpracovanú. Otázne je či sa taktiež použijú moje obrázky (čo mne problém nerobí) alebo imhd.sk pripraví vlastné. ?
Už by sme mali prestať hovoriť o nových CNG vozoch. Tie už sú asi pre DP vec minulosti a sú tu len trpené, keďže za ne nemá žiadnu náhradu v podobe naftových autobusov. Ak to aj pravda nie je, pravda je taká, že o nákupe CNG vozov DP ani nuvažuje. Toto nie je môj výmysel, ale fakt.
oficialne nie. Ale hadam si nemyslis, ze servisovanie jedneho trofla stoji 7.000€ rocne?
Si zober len mzdove naklady na dnesnych pracovnikov v dielniach...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
- modernizácia električkovej trate - Karlovesko - Dúbravská radiála
- trolejbusová trať OC Lamač - Brnianska - OC Avion
- modernizácia električkovej trate - Vajnorská radiála
- trolejbusová trať Košická - most Apollo - Bosákova
- modernizácia elektrikovej trate - Ružinovská radiála
Samozrejme to ešte nič neznamená, ale ak by získali fondy na každý jeden projekt znamenalo by to obrovský prínos pre dopravu v Bratislave a ak by boli vrámci jednotlivých projektoch zahrnuté aj preferencie dopravy ako sľúbili prinieslo by to aj pomerne dobré zrýchlenie električkovej dopravy. Bohužiaľ opäť nič o prepojení Dlhých dieloch zo zvyškom siete...