Ale veď som napísal že mienim tieto " chyby" využívať ani ich neobhajujem a myslím si že sú zlé . Nikde netvrdím že je to správne iba poukazujem na to že niečo také je a evidentne do istej miery sa to dá využiť .
A v mojom poslednom príspevku išlo o to že proste sú tu nejaké pravidlá ktoré treba dodržiavať tak nech sa to tak robí .
Nieje síce správne že je tu nejaká "diera" ale aj ten policajt ma povinnosť dodržať zákon o ochrane osobných údajov tak ako ja mám povinnosť platiť dane , kúpiť si lístok pokiaľ cestujem v MHD alebo zaplatiť za tovar v obchode ktorý si chcem kúpiť .
Takych ako ty uz bolo a dopadli vzdy tak ze pokutu zaplatili este aj s urokmi z omeskania a sudnymi trovami. Enjoy!
Tvoje priklady su nezmysly: exekutor je na to aby vymahal dlh nesplateny vcas, teda logicky ho nemozu rovno poslat. Ciastka za opravu je ciastkou za nejaku sluzbu, logicky ju platis az ked ju vyuzijes. Zakaz vedenia motoroveho vozidla sa zas uklada iba za jasne stanovene porusenia zakona, pitie v podniku medzi ne nepatri.
V zmysle zakona o cestnej doprave si povinny tieto udaje preukazat. Bodka.
To je ako keby ti revízor v buse nedal pokutu ale rovno by na teba poslali exekútora
Alebo by si si kúpil auto a rovno by si musel zaplatiť nejakú čiastku za jeho opravu . Lebo veď ho niekde tukneš . Alebo by si nafúkal v podniku a policajti by ti dali zákaz vedenia motorového vozidla.
Nikto tu nehovorí o tom že je to správne vymyslené alebo to treba zneužívať .
Ale keď raz je zákon o ochrane osobných údajov tak proste ten policajt nemôže poskytnúť tie údaje tomu revízorovi . Poskytne ich ? tak podám trestné oznámenie naňho
2)Uchádzač musí preukázať dodávku nových nízko podlažných autobusov v počte minimálne 200 ks za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012),
3)Uchádzač musí preukázať dodávku nových elektrobusov v počte minimálne 5 ks za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012).
Plus7dni je tak relevantne ako napr. TV Markiza v ich prispevku, ze z gastracov sa ma vydavat.
okrem ineho, ak existuje sudny precedens, ze policia ma tieto udaje DPB vydat, myslim si, ze je legitimne, ze tak nadalej kona uz bez nutnosti zapajania sudov.
Ak som správne pochopil všetko je to zahrnuté do jedného tendra a teda všetko má dodať jeden výrobca. Koľko výrobcov vyrába vlastne elektrobusy + všetky ostatné typy autobusov čo požadujú?
"Vodič zastavil, otvoril dvere, vystúpil z kokpitu a pomohol mamičke nastúpiť s detským kočíkom, pretože na zastávke okrem nej nik nenastupoval."
"Dobrý večer, mám pre vás pochvalu na pána vodiča linky č. 87, číslo autobusu 2105, ktorý nás dnes 1.5.2013 na Súhvezdnej ulici o 18:46 počkal keď sme dobiehali z linky č.39 počkal na všetkých cestujúcich, včetne prebiehajúcich cez koľaje od Hornbachu."
Hlavne, že prechádzanie cez železničné koľaje pri Hornbachu je zakázané. ?
Pisali to aj v poslednom (ci predposlednom) Plus7Dni - nemusis sa legitimovat revizorovi, musis policajtovi ale ten NESMIE dat tvoje udaje DPB za ziadnych okolnosti, o ne moze DPB poziadat az o 30 dni cez sud.
V takomto pripade to treba reklamovst na Oil Street. Kazdopadne, ak si poskodis kartu, je to tvoja vina. Pokutu nedostanes, ale budes si musiet kupit novu kartu.
K poslednemu odseku odporucam nastudovat zakon o cestnej doprave a povinnosti cestujuceho ktory sa nepreukaze platnym CL pri kontrole.
Ked už sme pri téme revízor . Pokiaľ mám tzv. Električenku a príde ma revízor kontrolovať , ja mu ju podám ale vznikne problém pri "pípaní električernky " . Mám na mysli to že električenka bude napríklad poškodená , navonok bude vyzerať OK , ale tým že ju budem nosiť v zadnom vačku v penaženke tak sa bude poškodzovať až príjde k poškodeniu čipu o ktorom ja nemusím vedieť . Takže električenka nepôjde revízoroví pípnúť aj keď ja ju mám riadne zaplatenú .
Môže mi dať revízor pokutu ?
Pokiaľ áno , v prípade že by som sa odvolal proti takejto pokute je šanca že by som " vyhral" ?
Pokial nie , je nejaký spôsob ako ho požiadať aby si to skontroloval inak ? Napríklad nemajú tie ich prístroje nejaký spôsob vyhľadávania podla iného kritéria ? ( Číslo "električenky" atď)
Tak isto som študoval trošku článok jeden a pozeral som to aj v zákonoch SR a zistil som že revízor ma maximálne môže tak akurát požidať o vydanie Občianskeho Preukazu ako "kamarát" . Nemá právo na to aby mi bral . Teda ja nemám povinnosť mu ho vydať na koľko on nemá žiadne práva na to . A pokiaľ by volal políciu tak tej síce občiansky musím vydať ale samotná polícia na základe ochrany osobných údajov , informácie z OP nemôže posúvať dalej takže by info z mojej občanky nemohla poskynúť danému revizorovi .
Blokovanie oznacovacov revizor nevie ovplyvnit, deje sa to automaticky po 15 sekundach od zatvorenia dveri. Teoreticky ak by ich chcel zablokovat neskor, moze neskor prilozit kluc.
K ostatnym bodom: vsetko zavisi od revizora. Je medzi nimi mnoho co si pracu robi velmi dobre, ale zial, stale je tam aj niekolko tak trochu blbcov...
1. no predsa preto, aby to ludia nestihli zaplatit do tych par dni ked je pokuta nizsia.
2. nie som si isty ci je blokovanie oznacovacov po prihlaseni revizora viazane na zatvorenie dveri. zazil som odchod z konecnej, ked bol oznacovas zablokovany tak do 5 sekund od odchodu...
2b. ak aj ano, tak to nespravi, lebo jeho ulohou je vybrat co najviac pokut (rovnako to robia aj policajti)...
3. kedze sme na Slovensku tak mas kur*a zaplatit pokutu nie? co si to dovolujes vyhovarat sa na nefunkcnost oznacovaca?
2) revizor sice poda soferovi kluc na zablokovanie oznacov, ale samotne zablokovanie neprebehne skor ako po tych 15? sekundach od odchodu zo zast.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
K poslednemu odseku odporucam nastudovat zakon o cestnej doprave a povinnosti cestujuceho ktory sa nepreukaze platnym CL pri kontrole.