Správne rozumiem, že keďže je pre zastávky na trati povolená odchýlka +3 min (+239 sekúnd), tak je v poriadku, keď 21-ka odíde z Patrónky smer ASMN o 3 minúty skôr (ako sa mi dvakrát stalo v sedle)? ? A veď 239 sekúnd to sú takmer 4 minúty!!! ?
Ja sa k tomu samozrejme konkrétne a empiricky vyjadriť neviem, keďže tie linky nejazdím... ale Ty uvádzaš v príspevku konkrétne argumenty, resp. okolnosti, zrozumiteľným spôsobom, a niečo také som očakával aj od Dopraváka.
Neviem či zrovna nebezpečné,funkciou reklamy je aby upútala ľudí a niektorým sa to aj v celku darí ? Je takých zopár dr*nutých,ktoré aj mňa iritujú ? Napríklad Oohland na Solarise (ak ho ešte má) alebo tie na Jasnú na CapaCity ?
Re #166636 kecho: Tak aj tie "Ja&Ty" biznis "firmy" sú tiež v "pohode" ? ?
Z toho mi logicky vyplýva, že za(á)hradníkov predaj a "zmluva na 10 rokov" z 2007 predsa nemôže len tak automaticky prejsť na iný subjekt, ktorý nie je nástupcom toho pôvodného...
DPB ako podnik financovaný z verejných zdrojov nemusel zverejniť nejakú výzvu na uzavretie spolupráce v reklamnej oblasti?
Neobjektivny je vo viacerych bodoch:
- nie pri všetkých linkách, kde sa pridala chrono sa aj zvýšila výprava, pri veľalinkách aj po pridaní minútostal ten istý počet vozov
- sú aj ďalšie linky, kde iba minimum vodičov, aj v "b" chrono vie dojsť na 0 (alebo dokonca do tolerancie -3), ale s nimi sa nič nerobilo a ani sa nespomínajú
- pri niektorých linkách bolo fakt treba pridať, lebo 99% vodičov chodilo na konečnú viac ako na -3. Pri týchto linkách sa zvýšila presnosť MHD.
- ale napr. pri takej L70 bol problém, že došli pod most tak zmeškané (cez víkend), že pred nosom odišli prípoje L37 a L91. Nakoľko na L70 ostali odchody zo ŽST PB zachované, pridaním jazdnej doby sa nič nevyriešilo, lebo aj naďalej môžu zdrhnúť prípoje, akurát L70 dojde pod most s menším meškaním.
- a je otázne, pri ktorých linkách sa čerpalo na základe údajov z DAT-kariet z palubáku, alebo kde to bolo pridávané na základe podnetov jednotlivca...
Na druhej strane toto je článok na nezávislých stránkach o mhd, takže niekto tu napísal svoj názor na základe subjektívneho posúdenia veci. Z časti má pravdu, z časti nie. ?
A ináč už sa to rozoberalo už aj tu: #166549 a tu #166550
Dobře. TO já vím, ale já se přeci ptal na tramvajový provoz do Petržalky v roce 1951-1961, když už do Vídně trať neexistovala. Proč je řeba na železničním části mostu splítka 1000 1435mm, jezdila snad tramvaj jednokolejně tudy? A proč vidím na zastávce v Petržalke na té fotce jakoby splítku 1435 1000mm, která by byla zbytečná? Je to tím, že tam skutečně byla? Nebo je to tím, že blbě vidím a na té fotce je jen optický klam? Na toto jsem se ptal, ne na vídeňskou električku, o které informace jsou, ale na TT provoz 1951-61 o kterém nikde nic sehnat na netu nejde.
V mojom veku študenti na brigádach nezarábali toľko, aby z toho mohli každý týždeň cestovať niekam do zahraničia a flákať sa v USA.
Re #166599 Joyki: Výber dodávateľa je už ukončený, v súčasnosti bežia ešte lehoty na podanie prípadnej námietky (či ako presne sa to nazýva), takže žiadna zmluva uzatvorená nie je. Tá sa navyše uzatvára až po tom, čo RO OPBK podpíše zmluvu o spolufinancovaní.
Nedokazem sa dohrabat informacie, ci som povinny sa ucastnit scitania, ak v predmetnu polnoc nebudem na Slovensku. Ale ak ano, do kolonky nabozenstvo napisem "Vlada rozumu" a do kolonky narodnost "ceskoslovenska", materinsky jazyk "zemplincina".
Ako na ukor bezpecnosti? Ak to vacsina vie v pohode vyjazdit, tak potom evidentne bude problem v tych co to vyjazdit nevedia a potom je otazka preco robia vodica z povolania.
To je ako vcera na 209ke som siel s chlapikom co na kazdej vyhybke, alebo krizoavni spomalil na - bez prehanania - 5-10kmh... no jasne ze meskal, ale nie je to dovod na zmenu cestaku.
Kedže ja neobjektívne články moc nečítam, tak som si ho ešte raz otvoril a zas som si kúsok z neho prečítal a čo sa nedozviem... Linke 70 pribudlo počas víkendu jedno vozidlo? A aj čas jazdy sa natiahol? Super, konečne to bude jazdiť pod most presne...
Linka 63 sa posunul čas na Patrónku? Konečneeee, opakujem konečnee, tam sa chodilo pravidelne na mínus 3... Vidím, že konečne začal niekto rozmýšlať...
Pre mňa trošíčku neobjektívny a zaujatý článok... ? ?
aké argumenty? Nikde som žiadne neuviedol a nebol to môj cieľ (hodinu tu rozpisovať linky a časy, kde pridať... A tú "tupú" komisiu mi ani nespomínaj... A ak chceš šetriť, ešte to len príde...
Počkať, ahaaa, už som to pochopil, ty vlastne chceš, aby v rámci šetrenia cestujúca verejnosť nepocítila obmedzovanie, sa skracovali časy na úkor bezpečnosti... Jééj, miléé... Tlieskam, Bravooo ?
Nezdá sa Ti, že sa zasekla platňa... Posuň ihlu ďalej... Dík ?
Tak uviedol si fakt veľmi konkrétne argumenty. Tvrdíš, že nedávne predlžovania a zvýšenia výpravy autobusov cez víkend boli urobené odborne a objektívne? Ak povedzme 20-30% vodičov vyjazdilo pôvodné grafikony, je to OK, tí, čo jazdili na mínus, majú na to určený vyrovnávací čas (3 min.)!! Nie je v poriadku, aby sa na jednej strane hovorilo o šetrení a navrhovali sa aj zmeny na úkor cestujúcich (v materiáli DPB predloženom dopravnej komisii mesta), na druhej strane sa pokojne len tak pustí navyšovanie výpravy, zato, že niekto dostatočne kričal alebo loboval.
Sťažnosti sú väčšinou o prístupe k cestujúcim, resp. o technike jazdy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto