Urcite ste sa tu uz o tom bavili, ale nesledujem to tu pravidelne.
Chcem sa spytat komu patri ta oranzova upravena SMka, na co sluzi (obhliadky mesta?), komu patrila povodne, ake su nejake blizsie info o nej? Staci mi aj link na cast, kde ste tu o tom uz debatovali. Dik.
Petržalka tramvaj. V letec 1951-61 jezdila tramvaj do Petržalky. Přes most jezdila jak? na silniční části nebo na železniční jako jednokolejka přes most? Je tam vidět kolejová trasa 1435 a 1000mm.
A druhá otázka. Na fotce je tramvaj končící na konečné a je tam dvojkolejka, ale vypadá to na nějakou splítku 1435 1000mm na fotce. To byl ještě pozůstatek staré 1435mm trati? Ale proč by tam byla splítka 1435 1000, když se 1435 už nevyužívala a dřív tam byla jen 1435 a když se tam dělala 1000mm tak se to tam muselo poloit znova, tak proč by tam pak zůstávala 1435. Nebo je to jen optický klam na té fotce?
O ex ŠPZ. Pozri si fotky alebo katalóg vozidiel tých dvoch Karos a zistíš, že EČV BA-142LB bolo po vyradení jednej Karosy (4063) pridelené druhej (ex 1199).
To mi je jasné, že EČV sa po vyradení vozidla neprideľuje ďalej, ale občas sa také čachre s EČV robia - viď napr. Karosy B 732 #4063 a 4063/II (ex 1199).
ty "niečo ako" na tlačive je "miesto pre čiarový kód" čiže žiadny identifikátor a už vôbec nie "nalepte tu" ?
Re #166575 PVo: EČV sa viaže ku konkrétnemu vozu a po vyradení sa vracia policajtom a tí ho zrejme likvidujú - veď potom by ti stačilo "točiť" iba EČV BA xxxyy a nemusel by si ísť na sadu BL
Re #166576 Ike: ?
Re #166577 PVo: "na čo za ne ešte DPB platí?" uvedom si, že nejde o súkromnú organizáciu, ale o molocha plateného z daní, takže "z cudzieho krv netečie"...
Re #166580 TeBeCe: to bol nejaký ekologický voz jazdiaci iba z kopca?
Re #166581 Daniel: mne zaktualizovali poisťovňu po zmene asi tak po 2 mesiacoch... si myslím, že do skp asi posielajú poisťovne balíky so zmluvami v nejakých intervaloch a so zrušeniami v ešte väčších intervaloch
ale tak v TP su obcas zapisane aj ine perly, ako napr. Ikarus 435 s dvoma napravami, z coho ani jedna nie je hnacia (asi TP pre polIkarus 435 :-D), Ikarus 435 s 0-stupnovou manualnou prevodovkou, vyrobca karoserie Ik 435 je MAN Nemecko, ... ?
Zaujímavé, že PZP majú k dnešnému dňu stále aj také vozy ako napr. 2400, 2405, 2406, 2409, 2413 - pritom už sú zrejme aj fyzicky zlikvidované. A ešte väčší bonbónik je, že pri voze 2405 uvádzajú červenú farbu. Alebo že by tieto EČV nebodaj pridelili iným autobusom?
podľa EČV si zisti, či má vozidlo PZP, teda spĺňa jednu z podmienok "prevádzkyschopnosti" na pozemných komunikáciách... choď na: http://www.skp.sk/index.php?clanek=1
a zadaj si:
BA326BZ a alternatívne BA698FE
len sa mi zdá čudné, ako mohol ten bus prejsť cez TK s označením "biela" farba
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike