Tr 14 6308 prudke narážanie spodku do podlahy v zadnej časti, odbijanie plechu 1 šrom vyrazený stredny podlažný kryt dorážaním naskakuje. Cestujúca ohlásila vodičovy pri kauflande tento problém ale vodič spokojne zaparkoval trolejak na konečnú RADIOVA. a nešiel s tým trieskačom do vozovne.
Prievidza a Trnava si počkala chvíľu so starými hrčami a dnes dostali 10.5 a 12m CNG Citelisy. Navyše 10.5m CNG Citelis by L99 vyjazdil na jedno tankovanie, čo SOR 10.5 nedokáže. Navyše SOR 10.5 doteraz nebol vyrobený v CNG variante a takisto ani 18m nebol ešte predstavený vo variante na CNG, čo je vec, ktorú majú ostatní výrobcovia už za sebou.
čert bol tie autobusy asi dlžný ? mohol sa spraviť radšej normálny tender na 10.5 a 12m v jednom trochu neskôr keď už 10.5 vyrábal aj Citelis a Solaris a mohli sme mať 10.5m busy na CNG pohon.
Mimochodom, keď som spomenul CNG, tak ma napadlo, že kedy konečne sa vybuduje plnička CNG aj v Petržalskej vozovni? ?
I know ?, 1110 je detto črep ako jeho rovesnici z 1.serie. Som rad,ze si ho zobrali !Jurajovci". Inak ani ja si neviem vybrat najlepsi voz. Dlhodobo sa drzala 1106, no od tej nehody je to vrak detto,ktory viac už nejazdi ako jazdi. Mozno najlepsie co sa tyka jazdy je jazda v 1109 a 1107 - tie nejmenej hádžu
Na Trnavke ostali uz iba 1101-1109; 1110 dostala elitne cislo 2121 ?
Netrufam si odhadnut, ktory z Tedomov, ktore ostali na Trnavke, je ten najlepsi. ?
Košické Tedomy majú o jeden rad sedadiel menej pri kočíkoch, no to riešenie je sice praktickejšie, no chýba tam tá jedna stena zo sklopných sedadiel, čím stojaci ľudia môžu dobre postúpat sediacom ludom na nohy (je to niečo na spôsob ako v klbových Karosách oproti 3.dveram) Okrem toho potom Košice majú vpredu ( medzi 1. a 2 .dvermi) 2 rady sedadiel 2+2, Ba ma 2+1
Podla mňa najideálnejsie by bolo keby sa motor Iveco montoval do karosérie Tedom - možno sice sci-fi , no aspoň by nemuseli behať karosérie LE NB12,18 po SR,CR a tedomácka motoricka cast + prislusenstvo išlo kade ľahsie detto. Ale dúfam v to, že Tedom vychytá tie muchy v motorickej časti a bude rovnako kvalitný ako Solaris.
trochu by mohol Tedom zväčšiť ten priestor na státie v interiéri. V kraťasoch by mohlo byť o jednu dvojicu sedačiek menej aby bolo viac miesta na státie a dal by som iba dve sklopné sedadlá v smere jazdy, nie 4. Ešte hluk od motora je v interiéri nemalý. O technických veciach okolo Tedomu nemám vedomosti, ale verím, že sa Tedom posunie vpred, zatiaľ čo SOR, ktorý je si už istý odoberateľskou základňou zaspal na vavrínoch. Asi si myslí, že donekonečna budú všetci naviazaní na nízku obstarávaciu cenu, o ktorej som presvedčený, že je aj tak nadhodnotená, lebo aby SOR vyrobil za rovnakú cenu väčší šerbel ako Solaris, tak to je podvrh! ?
Co som videl fotky klboveho Tedomu, tak vlecka je riesena praktickejsie ako libchavacka pomsta - je tam 2. priestor na kocik, no ulicka vo vlečke je rovnako na figu. Ulicka pri 2. naprave je tiez uzka nakolko su tam 4 rady sedadiel 2+2. Vpredu priestor pre kociky je myslim rovnaky ako v kratasoch - cize ziadna slava. Ked si ale porovname pocet sedadiel v NP casti v Tedome C18G a SOR LE NB 18 , tak Tedom ma jasne navrch , no len tie ich motory a celkova jazda v nich je bohuzial zla. ?
Nevyfotil někdo už tu vynovenou TT k hlavnímu nádraží? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto