Peon:Takéto "zahaluzenie"vypravených autobusov u Slovak Lines som si už dávnejšie všimol.Na diaľkové linky zopár krát nasadili SORky a aj Karosy.Či už tie staršie alebo novšie.Ľudia čo čakali na Nivách na komfortný BUS boli nemilo prekvapení keď im na nástupište prišiel "iba" autobus určený na prímestskú dopravu.Samozrejme sa aj raz stane,že "diaľkáč"ide ako prímestský ? a to ti poviem,že celú cestu si v ňom človek vychutná.Klíma a pohodlné sedadlá ? skrátka komfort na prímestskej tak ako sa patrí.Keby aspoň tie klímy namontovali na SORy.To by bohato stačilo.Neviem kde im rozum stál keď kupovali BUSy.Ostatní dopravcovia ďalej od Bratislavy nakupujú aj klimatizované prímestské ? Zdá sa mi to alebo len tu sme tak trochu pozadu?
Vo februári 2008 už (podľa toho v akom stave bol oznam) bola nejakú dobu zrušená. Lístok do Gyoru som si kupoval vo vlaku (našťastie sprievodkyňa hovorila po nemecky lepšie ako ja ?).
K2, pre mna najzvlastnejsi typ elektricky Tatra - ani v KE, ani v Prahe nie su, takze ich nemam velmi zazite.
Celkom sa aj cudujem, ze v Bratislave uz nadisiel den, ked K2 koncia. Predpokladam vsak (spravne?) ze mnoho K2 v BA zostava nadalej po rekonstrukcii na typ K2S.
Spomienka na leto a na bosenske hlavne mesto, kde K2 su zakladom celej elektrickovej dopravy
V tom ale nie sú jediní. Myslím že všetky alebo skoro všetky SADky používajú vozy z prímestskej dopravy aj na iné účely, najmä nepravidelnú dopravu. Pochybujem, že by to všade bolo "načierno".
Tak potom by ma zaujímalo, prečo si ho považoval za toho, kto Ťa vtedy viezol. Lebo ten ficofilné reči nikdy nemal... Dalo by sa povedať, že z bratislavských dopravákov poznám len jediného ficofila. A predpokladám, že dobre vieš, o koho ide. ? Z vozovne za dvomi električkovými a dvomi železničnými traťami...
Kedy stihli zrušiť? No ak je už viac ako 1,5 roka preč pokladňa, tak dlžím jednému sprievodcovi od MÁV direkt pravačkou, keď sa mi snažil natlačiť nejakú sprostosť do hlavy, že mám ísť do pokladne si kúpiť lístok na úsek Rajka - Petržalka, pričom keď som mal lístok po Rajku v Pannonii, tak žiadny sprievodca nerobil cirkus len henten jeden chmuľo. Videli, že mám režímku tak som úsek Rajka - Petržalka prešiel na režímku.
s TAXI by som si dával pozor. Najprv by som si zistil, že či si účtujú niečo extra za prechod cez hranice. Jedna známa raz za BA - Rajka vyhodila 400SKK. Pričom ak by rovnakú vzdialenosť prešla po BA, tak by zaplatila 200-250SKK. Keby TAXI nebol zásadný problém, tak asi by s ním jazdili všetci čo potrebujú ísť z Rajky do BA.
Pochop, že nemám dôvod sa tam cpať keď viem, že sú lepší ľudia. Mne ide o to aby henten manekýn vypadol odtiaľ pre mňa za mňa aj oknom (zvyšuje sa tým šanca, že sa už inam okrem krematória nenasáčkuje, čo by bolo dokonalé) a objavil sa tam niekto normálny, schopný, kto nebude miešať politiku do MHD.
háčik je ten, že Paprika Csárda je mimo dediny. Nachádza sa pri rakúsko-maď. hraniciach, na Google Earth to nájdeš ako Hegyeshalom-határ. Takže od vlakovej stanice sa našlapeš asi tak 3,5km a to za jedlo fakt nestoji ? ak nemáš auto, tak je to irelevantné tam ísť. Z vlakovej zastávky Nickelsdorf to je ešte o 0,5-0,75km viac, takže možno ak idú nejaké diaľkové autobusy a zastavujú pri hranici môžeš tam ísť si spraviť gastro výlet.
No tak už sme 3-5 čo L801 využijú ? ak sa nájde ešte nejaké % z tých nespokojných ľudí čo kvílili pre L801, tak sa nájde aj 6-8x toľko ľudí. Pre začiatok to nebude najhoršie. Možno sa DPB rozhodne ako v prípade L901 predlžovať (ak som správne zachytil tak do Mosonmagyárováru by to malo byť).
V Hegyeshi sa nedá toho moc robiť. Sú tam okolo jazerá (niekde sa ešte ťaží štrk) kde sa môžeš okúpať (ja som tak spravil keď ešte chodili vlaky doobeda z Rajky), sú tam nejaké krčmy, bary a jazero pri ceste do Bezenye (skôr tankodróm,vyzerá to ako keby tam nacvičoval Slota jazdu s tankom ? ).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo