pred voľbami sa magistrát odhodlá akurát tak na predvolebné sľuby a nepôjde do ničoho čo by mohlo niekomu znepríjemniť život (IAD). Ľuďom, ktorí používajú MHD to bude proste vysvetlené tak, že zmeny sú dočasné aby sa mohol zrekonštruovať Starý most a prvá časť NS MHD do Petržalky a nech sú trpezliví (čo iné aj tým čo MHD používajú zostáva už cez desaťročie... ? ), takže myslím, že zjazd z Prístavného mosta nebude obmedzený. Ale napadlo ma ešte to, že L95 by mohla za Farského ísť cez Černyševského na Einsteinovu a tadiaľ vyliezť na Apollo (to sa dá nie?!) a cestou naspäť by šla od Apolla po Einsteinove a pri Artmedii vyliezla hore na nadjazd (bola by na hlavnej ceste spolu s autami ☺ ) a prichádzala by na Farského ako keby šla od Starého mostu.
Ináč nevie sa kde budú mať konečnú autobusy/trolejbusy končiace na Hlavnej stanici ako 32 a ostatné? Lebo sa pošuškáva a už sa to aj písalo v médiach, že toto leto sa ide konečne stavať Predstaničné námestie.
po einsteinovej na nadjazd krasovského? bw. čo keby smer mesto vynechala hraničiarov a išla cez lachovu a bosákovu(pri poliklinike) nie je to kratšia cesta? a naspäť prípadne ako 68 alebo vytrieskať od magistrátu zmenu hlavnej cesty pri zjazde z prístavného mosta alebo uzavretie zjazdu...
to by som bol aj ja happy, potom by sa aj po samotnej Petržalke cestovalo super, lebo podľa mňa sa určite posilní L99 alebo sa spraví k nej nejaká posila a to potom bude určite interval aspoň 6min a cez víkendy 7-8 alebo 10, takže aj iné plusy prinesie električka. Navyše sa časť ľudí z 93,94 presunie do električiek takže sa možno z L94 stane len špičková linka a ušetria sa autobusy pre L31/39, ktoré budú onedlho potrebovať posilniť podľa mňa na interval 5/7-8/5. Už teraz počas sedla vezie každý spoj cca 100 ľudí, a keď sa otvorí Cubicon (dúfam, že som to napísal správne), tak určite tam bude chodiť viac ľudí.
akonáhle sa postaví električka do Petržalky, tak o metre je zbytočné hovoriť. Možno jedna linka metra by sa tu uživila (DNV - Dúbravka - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - centrum - AS - Prievoz / Vlčie hrdlo - Vrakuňa - P.Biskupice), ale v súčastnosti by metro akurát tak uživilo darmožráčov, ktorý by ďalších 10-20 rokov robili krásne projekty, posudky, návrhy, pobrali peniaze a potom ešte by to celkom dobre živili politikov v kraji, ktorí by mali na čom stavať svoju predvolebnú kampaň.
tak vyzeraju niektore zastavky v Petrzalke este aj teraz(Jungmannova,Halova,Rontgenova) a urcite nie len tie.radost brzdit v nich a rozbiehat sa odtial..
Tak ja dufam ze dalsia etapa bude az Janikov dvor, ale obratisko Technopol (s pripadnym skorsim spustenim useku Jantarova - Technopol) by bolo fajn..
Inak ma niekto polohu zastavky Janikov dvor (Petrzalka juh) na Google Maps? Chcem si pozriet moznosti pripadnej elektricky do Rusoviec... A este jedna: Stale sa uvazuje s vozovnou Janikov dvor?
Ja osobne by som už po skúsenostiach s petržalskou samosprávou zakázal tomuto zoskupeniu rôznorodých primátov rozhodovať o petržalskej električke. Tým pádom by sa zo stola zmietli rôzne blbosti o polozapustenom variante a im podobnými "zlepšovákmi" a trať by sa mohla budovať až po Janíkov Dvor ako pozemná s mimoúrovňovými kríženiami s IAD.
Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).
ok ok ? ja len tak rečnícku otázku, že na koľko etáp to plánujú budovať...podľa mňa by prvé obratisko malo byť niekde v strede Petržalky, teda Technopol (veriaci majú navyše po ruke kostol ? , to sa KDHáci potešia) alebo Kaufland (to by zas malo obrovskú podporu fanklubu náháňačov akcií). Dúfam, že neostaneme ďalšie desaťročie v stave, že sa električka bude točiť pri Vlasteneckom a v podstate sa stane len to, že sa prestup posunie od Šafka na Vlastenecké... plus bude možno akurát len to, že to budem mať 7-8min od domu pešo, tak sa aspoň prejdem ?
Z Bosakovej na Apollo (neviem, pytam sa).. ak je tam ten problem tak nech to ide cez EUBA a Lachovu.. trochu obchadzka, ale pride mi to rozumnejsie ako Novy most..
Prečo potom L68 pri ceste z Apolla do Petržalky nechodí po Bosákovej už ale skoro 4 roky?! Myslím, že trasa L68 cez Bosákovu v smere do Petržalky skončila pár mesiacov na to ako sa spustilo linkovanie 9/2005. Takže vo februári 2006 už L68 v smere z mesta premávala cez Bulíkovu.
PROBLÉM S PLATBOU ZA PCL S VISA OD MBANK NA HODŽOVOM NÁM.
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?
Na Bosákovu odbočí úplne normálne. A trasa cez Nový Most - hm, neviem, mne to príde ako rovnaká obchádzka ako cez Apollo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
"za to tu je jasné, že trať potrebujeme až na koniec Petržalky" - Ale ved ja som nepovedal ze by mala byt krahsia, Boh chran..