A nejde len o zastavovanie na zastávkach ale aj na semaforoch za autami. Kopu krát, najmä na 68 kde je semaforov nadelené štedro, len sledujem ako sa postupne celé auto pred nami stráca za obzorom spodnej časti predného skla... Už fakt len rátam sekundy kedy budem počuť "ťuk" ? možno si to pestujú ako adrenalínový šport aj, chce to ozaj kuráž hentak zastavovať. Dakedy by som povedal, že je tá vzdialenosť 30 až 50cm. Teraz by som hovoril o 10cm a menej. Zachvíľu si aj autobusy budú liezť do zadku ❤ ?
samozrejme, aby ma niekto nebral za slovo, nie su taki vsetci vodici.. Napriklad dnes som isiel s velmi dobrym vodicom. Nejazdil rychlo, dodrzoval odstup atd..
Ale velakrat to byva naozaj priserne.. trebalo by to viac kontrolovat..
No to neviem ci ju maju, ale podla toho ako niektori jazdia, sa mi zda, ze nie.. alebo si ju neuvedomuju..
kazdopadne by sa mal viac kontrolovat styl jazdy niektorych vodicov..
A takisto by nebolo zle dodatocne domontovat fotobunky do vsetkych vozidiel, aby uz konecne prestali privierat ludi do dveri, lebo niektori to robia pravidelne, najlepsie ked zacnu zvonit este ked nastupuje prvy clovek, a po nastupeni cca. polovice ludi uz zatvaraju dvere.. ?
Divis sa? Ked vodic autobusu MHD dobrzduje za druhym autobusom na poslednu chvilu tak, ze uz je takmer v jeho kufri(a to asi 5 zastavok za sebou)? Stalo sa mi za posledny tyzden viackrat s rovnakym vodicom (evid. cislo autobusu mame v redakcii ? )..
Vodici MHD by mali niest zodpovednost za svojich cestujucich, snad by sa k nim aj spravali lepsie a nejazdili ako dementi..
Inak to co som dnes videl mi vyrazilo dych... ? Krizovatka Trnavska-Ivanska... auta tam v oboch smeroch stali v kolonach na priecesti!!!!!!
Auta za priecestim zastavili tak, ze by som ostal stat na kolajach a tak som zostal radsej v krizovatke (cestnej) co vyuzili chlapci z bocnej Vrakunskej ulice a veselo sa tam napchali miesto mna tak, ze zase bolo cele priecestie upchate... tam sa stalo dlho aj 3 minuty... v oboch smeroch - kamiony, autobusy auta na priecesti! nakoniec sa mi podarilo zastavit tak, ze ani auta z vrakunskej nemohli prejst, ani na kolajach som nebol... pockal som kym za priecestim bude miesto a potom som siel (samozrejme som si vysluzil kopec gest a trubenia)... Nechcem si predstavit co by nastalo ak by blikali zavory a isiel vlak...
To priecestie ma aspon 5minutove predzvananie?
Zasol som nad tym ako su niektori vodici aut, kamionov a autobusov NEZODPOVEDNI! a nad tym ze takato zvrhlost sa toleruje
Ake ma opodstatnenie ze linka 96 bude v useku Trnavska - Letisko stat na kazdej zastavke? Uz teraz tam chodi expresna 63 ktora v danom useku (teda len po Avion) stoji vsade, tak ked tam davaju dalsiu expresnu naco stoji vsade?
Osobne by som navrhoval aby to stalo takto:
Trnavska (vratane novej zastavky v smere na letisko - idealne premiestnenie zastavky 53, 63, 204 a 205 za krizovatku)), Slovinska (len ak by zastavka 53, 63, 204 a 205 zostala v povodnej polohe), Vozovna Trnavka, Bojnicka, Galvaniho / Avion SP, Avion-IKEA, Letisko
Nie je to zly napad Mozno by vsak bola vhodna preferencia (minimalne pre elektricky zo smeru Mlada Garda) a samozrejme dat elektrickam semafor priamo na zastavku (pripadne tam dat predzvest).
To čo píšeš je dobré riešenie, akurát chodcov cez smer Rača by som nedával na dopyt. V budúcnosti totiž bude predĺžená Nobelova ulica nadjazdom ponad železnicu a jej zaústenie do Račianskej, a vtedy by tie vozidlá smer Rača museli tak či tak zastaviť (akurát o 100 metrov ďalej).
Lenže 10.5 sa nevyrábajú v inej verzii ako BN. NB sú len 12 a 18 metrové, takže všetky naše o meter väčšie vajcia od našich kindervajec budú vysokopodlažné, presne podľa trendu vo vyspelých krajinách západnej Európy ako s obľubou hovoria v DP ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath