Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #115142:
Pobýval som v Španielsku pri takom podobnom výjazde z diaľnice, ako je pri DNV a tam to všetci abusári riešili obehnutím kolóny IGK. Podľa mňa tam nijaký bus pruh netreba, stačí aby abusári trochu viac premýšľali za volantom.
Reakcia na: geodeath #116712:
preda vianocami by to nebolo mudre. takto si bratislavcania zvyknu povcas prazdnin a potom si bude zvykat vychod ked pride z domu po sviatkoch.
Reakcia na: hoppusmark01 #116723:
oprava: 132x, 232x
Reakcia na: TeBeCe #116722:
aha, cize ta Karosa, s ktorou som sa viezol, bola z r.95. (13xx,23xx) .Tak nic teda ?
Reakcia na: hoppusmark01 #116721:
asi to bude tym, ze take sedadla boli uz z vyroby ?
Chcel by som pochváliť sedačky v najnovších rekonštruovaných Karosách.. Namiesto novej koženky na starých laviciach sú sedadlá úplne nové, a rozdelené na dve samostatné.. Niekto si na tom dal záležať.. ?
Reakcia na: kecho #116718:
namiesto policajtov by som na Starý most skôr nainštaloval dve kamery (pre každý pruh jedna), ktoré sú schopné nasnímať ŠPZ a pokuty sa busú posielať poštou.. Takéto kamery síce že vraj nie sú lacné, ale celkovo určite vyjdú lacnejšie ako plat dvoch a viac policajtov, ktorí by tam museli byť 24h denne..
Reakcia na: kecho #116718:
trúba - "ponad diaľnicu" nie nadjazd ?
Reakcia na: Solider #116716:
myslíš si, že policajti sa budú premávať v zime a ak nebodaj nasneží alebo vo fujavici povonku, aby strážili zákaz? ? som zvedavý, kedy tú značku niekto odrazí/strhne a bude vravieť, že tam žiadna nebola... ?

inak, včera som sa viezol 95kou zo šafka a medzi tým domom a nedokončneým prechodom ponad nadjazd bol taký spojovací betónový múrik, ako keby sa tam pripravovali dávať medzi neho a cestu betón, prípadne štrk+dlažbu...

takže neviem, či sa s tým bude čakať až na povolenie MČ:
http://bratislava.sme.sk/c/4185437/lavku-na-krasovskeho-chcu-predlzit.html
Reakcia na: Solider #116716:
Však Starý most sa uzavrie len formálne, tak ako všetky komunikácie ktoré sú (tiež len formálne) vyhradené pre MHD. A nejakými formalitami sa zaoberať netreba.
Ale ak by to naozaj mysleli vážne, tak môžu policajti vyberať vysoké "mýtne" v jednom z tých mýtnych domčekov.
Reakcia na: geodeath #116712:
Mňa by však zaujímalo, ako bude strážený zákaz vjazdu pre IAD na Starý most? Bude tam stáť mestská polícia až po kým si IADisti neuvedomia, že je tam zakázaný vjazd? Podľa mňa obyčajná značka stačiť nebude, bez policajtov. Alebo by mohli kempiť na druhej strane mosta a vyberať pokuty ?
Reakcia na: luky133 #116674:
obyčajné kĺbové Tbusy by nestačili? a tuším sú aj lacnejšie... btw. tuším namiesto tých šiestich pseudodoubusov urobili "veľmi" potrebý nákup hrbáčov...

Re #116676 sony9: o tom, ako si diskutér z imhd nevie vybrať tému článku ?

Re #116712 geodeath: uzavretie mosta až od 01/09 = lebo by jaupark prišiel o nakupovaniachtivú verejnosť voziacu sa cez most ?
Reakcia na: Mar.z.y #116697:
Asi je dost Tramvaji3 ?
Reakcia na: geodeath #116711:
ty už vieš čo bude Škoda 27 a 29Tr ? , kam sa na teba hrabe Škoda Transportation...
Do diskusie : Starý most a jeho uzávierka pre IAD od 1.1.2009.

Nechápem načo sa čaká na 1.1.2009?! Aby ten stav bol ešte horší, keď už teraz je dosť na pováženie či vôbec má dačo po tom moste prejsť? Nechápem prečo keď sa už teraz vie o stave mosta, prečo ho nezavrú pre IAD od 1.12.?!

Tiež by bolo zaujímavé zistiť kde nabrali minulý rok informácie o stave Starého mosta tí čo sa tak pochvalne vyjadrovali o jeho stave a postačujúcej rekoštrukcii mosta so zdvihnutím mostovky a pár ďaľších úprav ? Zrazu rok na to, počúvame úplne iné vyhlásenia o opotrebovaní 6.stupňa na stupnici 1 až 7.
Reakcia na: hoppusmark01 #116694:
No ja to nevidím tak katastrofálne ako beusacik tie trolejbusy ale mám určité obavy, keďže nákup 25Tr asi nebude pokračovať. Škoda Solaris 27,28 a 29 Tr to ťažko bude keďže Solaris nemá o BA záujem, tak kto potom? Čo sa týka vozovne tak som počul, že sa ani neplánuje Hroboňova rekonštruovať, teda na nejak modernejšiu vozovňu ale aby len dožila, čo je na tom pravdy? A čo mimochodom s plánovanou vozovňou trolejbusov v Prievoze? Kde mala byť?

Mimochodom, je veľká škoda, že pri tom trende búraní starých priemyselných budov v okolí Nív sa mesto nepodujalo nejaký pozemok uchytiť pre električkovú alebo trolejbusovú vozovňu. Podľa mňa je úchylné aby od Dostojevského Rad a Pribinovej cez Mlynské nivy a Landererovu až po Košicú boli všetko len "sklenníky" ? nemohlo by tam konečne vyrásť aj niečo pre MESTO a nielen developerské rýchlokvasené hračky? ?
Reakcia na: 810zssk #116681:
Požaluj pani učiteľke ? je veľký rozdiel medzi mojimi maniermi DPB ako si ich nazval a tvojimi vyhláseniami akoby to tu bola tvoja stránka. Začni sa hádať ešte aj sám so sebou ?
Reakcia na: S499.1023 #116149:
"Tak práve Brno, ktoré je schopné do novej VarCB3 s asynchrónnym pohonom dať laminátové sedačky, gumovú podlhu a naštetkované madlá, by som veľmi za príklad nedával. A čo konkrétne je na tom tebou vzývanom interiéri modernejšie oproti bratislavskej T3P?"

Pokiaľ viem, laminátové sedadlá, gumová podlaha a naštetkované madlá boli len v niektorých brnianskych T3R.P, nie v T3R.E. Mal som na mysli takýto interiér: http://bmhd.goo.cz/foto.php?T3R-4:20050710 Páči sa mi na ňom napr. to umiestnenie svetiel, ale najmä to, že to má modernejší nádych ako naše T3P (tvarované madlá, zapuastenie dverných pohonov atď.).


"vybral si si presne to, čo je jednak zbytočnosť a jednak to nie je fyzikálna vlastnosť T3. Ručne sťahovaným zberačom, na rozdiel od elektrického, môžeš obiť ľad z troleja. Ale nie je problém namontovať na T3 bárs aj Stemmanna. Kotúčová brzda pre T3 existuje. Cestujúci sa na ňu sťažujú - trhavo dobrzďuje, je hlučná, má sirénový efekt. Automatické spriahadlá medzi vozmi v trvale spojenej súprave je vyhadzovanie peňazí z okna. Automatické spriahadlá mali T3 (T4) už pred 40 rokmi. Klimatizáciu pre vodiča nie je problém namontovať a je to jediný bod, v ktorom sa s tebou zhodnem, že by tam mala byť."

Nepopisoval som nedostatky T3 ako takých, ale konkrétne nedostatky bratislavských T3P.
Reakcia na: Mar.z.y #116697:
Odhliadnuc od toho, že premávkových K2 je 7, nie 8 a Buse majú len 2 z nich, rozmýšľam nad tým, či si nebol (možno prvýkrát v živote) pri písaní tohto príspevku pod vplyvom alkoholu alebo nejakého narkotika... To si fakt myslel vážne, čo si napísal??? Keby takto (ne)rozmýšľali aj naši predkovia, tak sa dodnes vozíme v drevených dvojnápravákoch, lebo však "prečo by museli vyraďovať tie úžasné dvojnápraváčiky?". Teda takýto ultrašotonázor som dávno nečítal, a to sám som šotouš...
Reakcia na: luky133 #116692:
1. Lenže tá vozovňa je potrebná tam, kde je. Keďže pri výjazdoch na 203, 204, 207, 212, ešte možno aj 206 a 209, máš krátke vzdialenosti výjazdu/dojazdu a teda aj málo jalových km.
2. 14 TrM sa mi až v tak zúfalom stave nezdajú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.