Jo inak k predlzeniu 34 do starej Dubravky - mozno by to mohlo ist z konecnej byvalej 37, cez staru Dubravku k Pri Krizi a potom po starej trase - Saratov by tak bol obsluzeny. Alebo nechat 34 tak ako je a predlzit 20 alebo 27 do starej dubravky. Tiez by bola realna obchadzkova trasa 22, kedy by sla od Pri Krizi do starej Dubravky a potom sa opat napojila na svoju trasu. Cestou spat by sla od domu kultury opat do starej Dubravky a potom do DNV... Ale asi by to potom chcelo klbaky
Mimochodom bol som vcera fotit nove krasne ciste troliky na Hrobonke, snad sa vydaria fotky aspon tak ako z VIedne (Turbo - mal som tu Agfu vistu 200, exponoval som na 200 a tie fotky vysli nadherne!!!)
Pohodlny autobus?? Kdeze.. dnes som sa viezol 4927 na 94 a to bol hnus.. na jednej nohe, pri dverach, zle som sa drzal (ak si myslite ze som sa mal chytit lepsie tak ste ma mali vidiet)... hroza. Inak mali sme tu anketu aj o tom ze ludia by radsej chodili elinami ako busmi, keby "im tam" chodili O tom to je...
Pocuvajte, tak ma napadlo, ci by sa teraz po dodani tych plynofikovanych 741 nemohla druha prevadzka zbavit Ikarusov 283, aby potom mohli dostat sory ako ciastocnu nahradu za plynofikovane karosy 732. Okrem toho by sa na niektore linky (napr. 77 a pod.) Sory rozhodne hodili...
No tak k teme Dubravka:
Ja by som to spravil tak, ze elektricka v Dubravke by bola v 1. tarifnom pasme a subezny autobus (teda 83 a 34) v druhom. Potom uz nejde iba o rychlejsiu dopravu, ale aj o lacnejsiu dopravu. O ekologickosti ani nemusim hovorit.
d3k0 - pocuj, odtajnis mi svoju mejlovu adresu? pomaly uz prisiel cas na pisanie projektu diplomovej prace a ja by som ta chcel poprosit o pomoc. rozvinul by som to emailom... vopred vdaka
tr3mp> ked uz budes upravovat mapu, tak mozes zjednotit E aj A zastavky Pekna cesta. uz nie su oddelene jednotlive smery, zastavka E v smere do race je az za krizovatkou a zastavka A (59) v smere do mesta je na urovni tej v smere do race.
tr3mp - k tej mape liniek...uz davnejsie som si vsimol:
- mas tam SAD zastavky na vajnorskej:jednu pri konecnej el. (Zl.p.) a druhu pri nejakych zem. skladoch...no tak ja o tychto zast. neviem nic a to tadial chodim denne...vacsinou BUSom...a zaroven ti chyba SAD zast. Vajnorska, tam kde ma el. zast. ma aj SADka...(betonovu budu)
- potom, zeleznicna trat medzi z.st. Vajnory a z.st. Predmestie preco neni hneda? ved tadial tiez chodia osobaky (smer NZ - BANM)
Tak pani (a dami), az doteraz som bol bez netu, doslo mi z fora 490mailov, tak pls ak budem trochu mimo berte ma s rezervou...ale aj tak viem o pred;zemi 53, dost ma to potesilo nakolko nova konecna tejto linky je len 3km od mojho domceku
no mne nepripadaju busy pohodlnejsie...hlavne tie dubravske...ked clovek stoji (dost casto na jednej nohe), tak pri roznych prudkych zakrutach, rozbiehani, brzdeni a nasich soferoch to dvakrat pohodlne nie je...
Yo a zabudol som napisat ze velkej vacsine obycajnych ludi (def. obycajneho cloveka je predoslom prispevku) povazuje busy za pohodlnejsie ako eliny (tvrdia ze v buse ich to nehadze tak ako na 'kvalitnych' bratislavkych tratiach). A teda ked je elina a bus rovnako rychla, tak cestuju busom 'bo ho povazuju za pohodlnejsi. Neviem ako je to rano na linke 83, ze pokial je plna, ale mam taky pocit ze dost vela ludi vystupuje na zastavke SAV a tam prestupuju na troliky / busy smerom na Racianske / Trnavske myto. Ich treba presvedcit ze nema vyznam prestupovat, ked im chodi priama elina.
Ale obycajny ludia (nefanusici a neodbornici v oblasti MHD) budu cestovat tym co je pre nich rychlejsie a pohodlnejsie. A zial je fakt ze autobusom c. 83 si na Hodzovom namesti rovnako rychlo ako elektrickou c.5 na Postovej, preco je to tak Si uz napisal (nulova preferenia elektriciek, nechranene prejazdy, zbytocne vela zastavok,...). Ked bude elina rychlejsia ako bus, potom budu ludia cestovat elinou, ale ono pokial nebude trat popod kramare, tak busom to bude na patronku a hlavnu stanicu vzdy rychlejsie, zial.
Andrej (Anndy008): Aj tak mi to pripada nelogicke. Ved na to, ci bude L34 jazdit cez Stepnu alebo priamo po Saratovskej DPB zvlastne dotacie nepotrebuje! A tak stale nechapem, preco by zmenu trasy mal riesit magistrat a poslanci. To mi potom pripada tak, ze Blave je DPB iba babkou, ktoru ovlada mesto. Co u vas nebodaj poslanci riadia linkove vedenie???
Peter: Ja len musim suhlasit s tym, ze "elektricka na ukor autobusu", cim sa pripajam k tomu, co napisal Si. Skor by som sa pozastavil nad tym, preco sa ludia pchaju do preplnenej L83 a ignoruju prazdnu elektricku! I ked chapem, ze autobus je v meste skor a nejake to vozidielko navyse na autobusove linky by DPB dat mohol.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zrebec