Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #92802:

No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?
Reakcia na: fobust #92801:

Ne, je problém s dodavateli. Až budou kompletně nasmlouvané všechny komponenty, Škoda vypustí foto oficiálně.
Reakcia na: m@rtin #92800:

Pokiaľ je systém podvozku už patentovaný, tak nie je dôvod ho utajovať. Pokiaľ ešte patentovaný NIE JE, tak ho môžu utajovať. Je problém s patentovým úradom? 😃
Reakcia na: fobust #92797:

To se ale přeci vůbec nevylučuje. Já nevím, proč tomu tak je. Lancia taky představila projekt Delty již před rokem. Naopak jsou automobilky, které ukazují až finální produkt na výstavách.

Co je mi známo, je na 15T patentován systém podvozků. 380 není ničím výjimečná. Třeba proto 15T zveřejnit nechtějí. 14T byla na internetu taky dávno před tím, než ji vůbec začali ve Vítkovicích kutat.
Reakcia na: fobust #92778:
ak by som ta mohol poprosit, nechcelo by sa ti mi ju poslat na mail

diky
Reakcia na: Valec #92716:
Napísal som ti pripomienku na http://tinyurl.com/yojqbz
Reakcia na: m@rtin #92779:

A prečo potom Schadefabrika má na svojích stránkach mašinu radu 380 v nákresoch? Prečo SGP prezentoval ULF ešte než začali vôbec jazdiť prototypy? To sú tam úplne sprostí?
Reakcia na: S499.1023 #92786:

Krvavo rozčulujem? Heh, vymysli ešte nejakú perlu. ? Schadefabrika nechce reklamu? Niekto tam zmazal Schadelogo? To je tramvaj predmetom štátneho utajenia? Z verejných peňazí sa ide kúpiť 250 vozidiel a to ani nesmieme vedieť ako budú vyzerať? To sa aj na západe robí bežne? Myslím že všade skôr vozidlá prezentovali ešte pred samozným nákupom, dokonca aj keď išlo o úplne nové typy. Napr. ULF bol prezentovaný roky predtým než sa začali dodávať veľké série. Prečo Schadefabrika drží všetko v tajnosti?
Reakcia na: S499.1023 #92791:

1. Je mi to jedno, hlavne že ma VOR neokráda tak, ako to robia
slovenské železnice.
2. Je mi to jedno, či ma okráda ŽSR, alebo ŽSSR - podstata je, že ÖBB
je slušnejšia a aj lacnejšia.
3. Je mi to jedno, že guláš u Pantla má inú cenu, ako u iného, ale komfortnejšieho
restauratéra, slovenské železnice mi ponúkajú presne ten istý produkt
v presne tom istom komfortnom stupni, dokonca v tej istej vlakovej
súprave ako rakúske železnice, ale drahšie. Nehovoriac o tom, že keby
som ten lístok nekupoval v Euro, tak by ma vyšiel ešte drahšie; slovenské
železnice jeho cenu prepočítavajú zlodejským vexláckym kurzom 35,-Sk/1€!
Reakcia na: S499.1023 #92785:
Jasne sa tam pise, ze rozpoctove prostriedke puziva obec/kraj na svojom uzemi.
Reakcia na: AAA #92789:
No to z toho teda nevyplýva ani náhodou.
Reakcia na: AAA #92787:
Áno, prosím, toto je k veci. Ďakujem.
Reakcia na: bwd #92781:

1) Myslíš, že VOR nerozdeľuje medzi svojich dopravcov tučné dotácie?
2) S lístkom nemajú ŽSR, majiteľ a správca koľajníc, nič spoločného. Platíš ZSSK.
3) Porovnávanie cien nemá žiadny zmysel. Guláš u Pantla stál asi 50,- SKK, u Assimakopoulosa stojí možno 1.000,- SKK a napriek tomu cena nie je premrštená.
Reakcia na: AAA #92780:
Bratislava si tiež neplatí MHD v plnej výške, nemal by byť všade nástup prvými dverami s kontrolou tarifného vybavenia ? ? Podľa mňa je vecou dohody Grobu, Bratislavy a DPB, ako sa to ošetrí. Mňa by napríklad, pre zmenu, zaujímalo, kedy tam bola naposledy kontrola cestovných dokladov.
Reakcia na: AAA #92787:
Z toho teda vyplýva, že každý SK môže platiť linku v tomto výkone len po hranicu kraja.
Reakcia na: fobust #92777:
Nemám ten pocit. Ty si nechrániš svoje duševné vlastníctvo? Ty sa tu náhodou krvavo nerozčuľuješ, keď nejaké žurnalistické hyeny odtiaľto ukradnú fotku?
Reakcia na: S499.1023 #92785:
Myslím, že celú vec jednoznačne rieši § 15 ods. 1 zákona 168/1996:
"...Ak je predmetom verejného záujmu vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce, zmluvu o výkone vo verejnom záujme uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorých sa nachádza východisková zastávka. Na uhradení preukázanej straty sa na základe vzájomnej dohody podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná alebo cieľová zastávka."
Reakcia na: fobust #92777:
Absolútne nechápem, čo je na tom divného. Ty si svoje duševné vlastníctvo nechrániš? Ty sa tu náhodou vždy krvavo nerozčuľuješ, keď nejaké noviny ukradnú fotku z iMHD?
Reakcia na: Ámos #92773:
No, ja som sa tam veru NIKDE nedočítal, na základe čoho by BA kraj nemohol Slovenským Čiaram hradiť preukázateľnú stratu z prevádzkovania linky, čiastočne vedenej mimo územie kraja. Tvoj omyl asi plynie z toho, že sa bežne používa výraz "dotácia", de iure však nejde o dotáciu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.