Neviem, táto informácia ma veľmi neupokojila. Firmy so slovom HANT v názve sú známe svojou podivnou minulosťou. Významná španielska firma bola predsa aj v konzorciu D4R7 - výsledok vidíme.
A teda aj keby sa prvého "podarilo" vyradiť, ako druhá vraj vychádza slávna Dúha, čo nie je o nič lepšie
EDIT - zabudol som na tretieho v poradí - PORR (tiež viď obchvat), naozaj výborná kombinácia v čele súťaže...
Včerajšiu krátku správu na dennikuN doplnili, nesúťažil iba Cedis ale ako konzorcium a pravdepodobne ho nebude lahké vyhodiť ako u želežničiarov či u NDS ...
"Cedis však súťaží v konzorciu s ďalšími firmami, upozornil zástupca jednej z nich. Vedúcim členom je firma Aldesa Construcciones Polska, v združení je aj jej materská španielska firma Aldesa Construcciones a ďalšia slovenská firma Hant BA, oznámil obchodný riaditeľ Hantu Július Kozák.
Cedis za celú skupinu predkladal cenovú ponuku. Preto mesto Bratislava v zozname uchádzačov uvádza iba Cedis a nie Aldesu alebo združenie Aldesy.
Aktuálny tender hlavného mesta je iný v tom, že španielska Aldesa je významná firma, ktorá si na svojej webovej stránke uvádza miliardový obrat. Pre jej súperov a pre výberovú komisiu preto môže byť ťažšie napadnúť jej referencie a odbornú spôsobilosť."
Dobrá otázka. Na základe mojich (ne)skúseností s VO mi to príde ako jednoduchšia cesta na vyhadzovanie účastníkov, ktorý nemajú dostatočné referencie. Ale časovo by to asi vychádzalo rovnako.
Nemôžu sa robiť tieto súťaže "dvojobálkovo". Najskôr otvárať jedno s referenciami, technickým riešením, časom výstavby a ostatnými náležitosťami. Počká sa na prípadné odvolania k týmto záležitostiam. Potom druhú s cenou, podľa ktorej by sa aktualizovalo poradie, vylúčenia len pri podozrivo nízkych cenách.
Keď som sa o tých prehliadkach prvýkrát v decembri dozvedel, bol som veľmi milo prekvapený, čo všetko je DPMB ochotný urobiť pre popularizáciu MHD. s
Super, že si na to DPMB našiel peniaze aj teraz, keď sú DP v strate, pretože tie prehliadky sú natočené fakt dobre a aj perspektíva z dronu to a ukazovanie rôznych zákutí to trochu ozvláštňuje oproti klasickým DOD.
Miestne referendum . Boli tri varianty :
Pôvodný stav . Trasa na Trnavské s 30 min.int.
Nové linkovanie. Int. 15 min.
Mix linkovania.
Posledný aj dostal najviac hlasov.
Boli tam aj predbežné CP pre predstavu.
Ako som sa vyjadril ešte vlani v príspevku #237905, toto sa dalo očakávať. Umelé skracovanie trás liniek, čo by sa dalo vnímať ako obmedzenie dlhé roky poskytovaných služieb zákazníkom, nie je podľa mňa práve najideálnejšie riešenie.
Robil niekto nejaky relevantný prieskum? Pokiaľ viem, je to akurát reakcia na pár kričiacich ľudí.
Je úplná hanba aby normálne zastavaná oblasť mala interval 30 minút.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.