10: Jurajov dvor - Trnavske myto - Kamenne nam. - Nam. L. Stura a spat.
13: Hlavna stanica - Obchodna - Nam. SNP - Nam. L. Stura a spat.
15: Dubravka (Hanulova) - Karlova Ves - nabrezie - Kamenne nam. - Vazovova a spat.
Inak v case, ked chodila 10ka, 6 a 7 sa tocili az cez tunel.
12 povodne chodila z Nam. L. Stura do Ruzinova a potom sa spojila s 15kou. Pri vyluke na Vajanskeho nabrezi (usek muzeum - safko) bola 12 oznacena trasa do dubravky a X12 ruzinovska cast, ta bola po ukonceni premenovana na sucasnu 14.
barky: no o 10-ke neviem nic. Ale 13-ku si este pamatam - je to cca tak 9 +/-1 rokov, co mala pravidelnu trasu z hlavnej stannice cez obchodnu nam. snp "konecnu" namp. ludovita stura a spat cez safko, nam. snp - obchodnu na hlavnu stanicu.
Trochu sa mi mari, ze predty, alebo potom sa ta trasa nejako menila a nakoniec ju zrusili. Dovod si uz nepamatam - myslim, ze to bolo kvoli tomu, ze 1-ka zacala chodit az na stanicu. Ale nie som si isty.
No a dnes sa mozes zviest 13-kou, napr. predvcerom sa mi to podarilo. Ze vraj to niekedy chodi ako zalozne vozidlo, ale principu nerozumiem.
Cafte mozno je to trochu divna otazka ale vcera ked som cestoval, domov elektrickou tak ma napadlo ze aj ked existuje linka c. 14, nikdy som nevidel elektrickove linky s c. 10 a 13, len nehchapem preco. Viete mi to vysvetlit.
Papyr: OK, že nerobíš bordel, ale dobre vieš že je dosť tých čo bordel robia a o tých som písal.
Niektorí ľudia si neuvedomujú, že ich sloboda končí tam kde už zasahujú svojim konaním iných. To keby si uvedomili, tak by bolo na svete ľahšie. Lenže je stále veľa tých, ktorí na všetko a všetkých zvysoka serú a myslia si, že to čo robia je to najgeniálnejšie na svete, bez toho aby sa pokúsili zamyslieť sa, či svojim konaním nebudú obmedzovať druhých.
KLF: clovek chce trosku podpichnut, a podla tvojej reakcie vidno, ze mu to aj vyslo
Riko: nikdy som po skuske, pred skuskou ani v inej situacii nerobil bordel v MHD ani na inom verejnom priestranstve. A neopijam sa. Ale chapem aj takych, co tu potrebu maju
Turbo: mne bude stačiť, keď sa bude Blava v decembri lúčiť s očovským bačom .
Pôjdem mu aj zamávať , len nech sa nevracia späť. Ako sa vyjadril, rád by pracoval v európskych štruktúrach. Tak mu želám veľa šťastia, aj EU keď k nim prijde taký odborník
Potom sa dúfam rozlúčime aj s jeho ovečkami, ktoré snívajú svoj veľký sen o metre...
Pán Boh s nami a zlé preč.
Londýn sa bude lúčiť so známymi červenými „double-deckrami“ Keby som tak nasiel clanok "Bratislava sa bude lucit s nekonecnymi planmi na metro" - to by ma potesilo ovela viac.
Papyr: viem čo je mať ťažkú skúšku (nie jednu) za sebou, ale nikdy som po ťažkej skúške nepociťoval potrebu robiť bordel na verejnosti, aj keď sa oslavovalo a vypilo pár pív. To bude v človeku, keďže niektorí jedinci mimo domova, bez dozoru, opojení alkoholom sú ako odviazané zvery.
Ono to bude asi o tom , že VŠ alebo univerzita síce zvýši absolventovi alebo ešte poslucháčovi vzdelanie, ale nie vždy inteligenciu!!!
A v tomto prípade KLF trafil klinček po hlavičke.
P.S. niekedy mám pocit, že každý šofér by mal pri nástupe do smeny fasovať aj gumové kladivo a ním dať do čela hovadám, ktoré sa aj po otcovskom dohovorení nevedia vpratať do kože.
P.S.2. to kladivo by malo mať aj emblém, týmto vyhlasujem súťaž na jeho motív, aby bolo hneď jasné, kto je absolútnym víťazom štemplovacej ligy
termin rakovina a rakovinabus sa nevztahuje na cestujucich, ale na kvalitu vozidiel. Bratislavske Karosy su bohuzial v takom stave, ze toto pomenovanie na ne pomerne sedi.
Keby tu pritomni ucastnici konferencie chceli byt fakt dehonestujuci (az morbidni), neoznacovali by pojmom rakovinabus ich neoblubenu linku 50, na ktorej su nasadene smrdiace Karosy, ale pravdepodobne linky 49 a 209 (domysli si, preco).
P.S. tri piva nie su dost na to, aby clovek robil v buse bordel. A vobec, vies, co je to mat za sebou tazku skusku?
Zdravím Vás, čítal som si Vašu minulotýždňovú diskusiu na tému starších ludí v, ktorým hovoríte rakoviny a spojom MHD, ktorými sa týto ludia vozia rakovinabusy. Máte sice čiastočne pravdu, lebo niektorí dedovia a babky sú fakt nepríjemní:nervózni, Mečiarovci a niektorí zrovna nevoňajú. Napriek tomu si myslím, že toto pomenovanie je pre nich značne dehonestujúce.
Ľudia, ktorí mujú nejaké praktické skúsenosti s MHD(napr. Martyk, KLF, moj tatko, ktorý jazdí busom MHD v Prahe) vám povedia, že ďaleko väčšie problémy sú s mladými ľuďmi, často so študentami vysokých škol. Nikdy tatko z autobusu nevyhadzoval staršieho človeka, naopak študentov vysokých škol už troch.Ono totiž, keď je skúškové obdobie a nejaká skúška sa podarí,
je hneď dôvod dať si tri pivá a robiť v buse bordel. Neviem si napríklad predstaviť starých ľudí, ktorí niekde na vozidlá MHD striekajú svoje úžastné grafitty. To tiež robia tí mladí parchanti. Oni narobia tolko škody, že je mi z toho zle. Jeden vagón Metra M1 v Prahe, stál 32 000 000Kč. Teraz ich jazdí dosť málo čo by ich nebolo poškodených grafiťákmi. Kreslia
hlavne po interiéri. Možno by sa to dalo riešiť aj inak než pokutou, ale napr. verejno prospešnou prácou v prospech dopravného podniku, ktorému urobil škodu. Keby nemal ešte 15 rokov odpracoval by si to jeden z rodičov.
Inak musím sa aj pochváliť 11.9.2002 som urobil vodičák na busy. Na poprvé sme urobili len dvaja zo siedmich. Voda v pražskom metre je len v stanici Florenc B, voda už neni na nastupišti, len v kolajišti. Zajtra by už mala byť vyčerpaná zo všetkých priestorov Metra. Za mesiac by metro malo jazdiť na Florec C a do polovičky novembra v celej trase C mimo zastávky Vltavská.
Este jedna vec, co ma nastvala na prezentacii nosneho systemu od firmy Metro a.s. minuly rok. Boli tam okrem ineho aj schemy linkoveho vedenia v pripade realizacie toho, co sa prezentovalo. Jediny problem bol v tom, ze boli tak male, ze sa cisla liniek nedali precitat a bolo vidiet iba ciary a nejake pseudoznaky :-(( Neviete sa niekto nahodou k tymto materialom dostat? Lebo na webe som to nenasiel - ani som to od Metra necakal ...
#9891 Martin Fundárek: Takze 13ku podla vtedajsej mapy mame uz uplne zatrolejovanu. A uz nam len chyba pomerne kratky usek (nieco cez kilometer) z Koliby na Vlarsku a mame kompletny okruh Inak s touto tratou (Koliba - Kramare) sa vo vselijkych vyhladoch rata uz dost dlho, som zvedavy ake linkove vedenie plany uvazuju - t.j. ci bude z mesta chodit trolejbus cez Kolibu na Kramare, alebo aj z mesta, aj z Kramarov na Kolibu, kde bude konecna.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
riko
Niektorí ľudia si neuvedomujú, že ich sloboda končí tam kde už zasahujú svojim konaním iných. To keby si uvedomili, tak by bolo na svete ľahšie. Lenže je stále veľa tých, ktorí na všetko a všetkých zvysoka serú a myslia si, že to čo robia je to najgeniálnejšie na svete, bez toho aby sa pokúsili zamyslieť sa, či svojim konaním nebudú obmedzovať druhých.