Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #97316:
Ad 97301 – nečítal som príspevky, nemal som na paralelné monológy Marcellloooa a zvyšku sveta náladu ani čas.
Reakcia na: zakaznik #97144:
Mohol by. Dôvodom sú
- prestávky v práci (§ 91 ZP)
- striedanie služieb
- iné povinnosti pokladníka (napr. pripraviť tržbu a doklady na odvoz stanoveným vlakom)
- nekonkurovanie predajniam DPB (hlavná stanica a Vinohrady)
Reakcia na: S499.1023 #96746:
3) Odpoveď pozri v #96317.
Reakcia na: ivanbuto #97444:
Ak sa raz vráti 206 do normálneho intervalu, tie sóla by tam možno aj stačili. A klobásy dať možno radšej na 208.
Reakcia na: ivanbuto #97444:
Podľa mňa by ich bolo lepšie nasadiť na L207.
Reakcia na: Solider #97443:
Niekedy stačí aj sólo, ale v zásade klobásy sú adekvátne.
Ako je to s obsadenosťou linky č. 212 cez pracovné dni? Je ten klobás, to čam jazdí, reálne zaplnený? Lebo občas mávam pocit, žeby tam celý deň stačili sólo vozy.

A inak tá 184 tiež nie je nejaká výhra. Koľkokrát som to videl, toľkokrát to bolo obsadené maximálne desiatimi cestujúcimi 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #97425:
Tak to sa uvidí, čo si vybavia a čo nie, oni sú asi schopní začať stavať aj načierno.... každopádne ja som len upresňoval, že nič nie je zatiaľ schválené a povolné, napriek tomu, ako sa to možno v médiách prezentuje.
Reakcia na: Marcelllooo #97423:
Ten odkaz sa týkal problematiky linkového vedenia, konceptu nosných vs. vedľajších liniek... a niektorí Petržalčania dodnes nevedia prežuť reformu zo septembra 2005.
Reakcia na: Valec #97422:
Ohľadne monorailu, predpokladám, že to bola nejaká vsuvka akože vyznajúceho sa novinára.
Reakcia na: kecho #97373:
Tak tak..... inak zaujímavé, že napr. v USA, kde sa doteraz uplatňoval model doprava = rozširovanie ciest + všade parkovanie zadarmo, tak plochy na dopravu zaberajú oveľa viac miesta ako v Európe, hustota osídlenia/zástavby je často nízka, a zápchy ďaleko väčšie, a ešte sa zväčšujú. (Tento postreh bol myslený "obecne", aj v USA sú miesta, kde je to inak, napr. Portland v štáte Oregon.)
Reakcia na: Marcelllooo #97437:
Vysrať sa na Petržalčanov, s prepáčením, a vraziť miliardy na dopravu v iných mestských častiach, pretože Rovniakova Petržalka električku nepotrebuje, ale potrebuje metro, ale zároveň si vystačí s autobusmi do roku 2020 ?
Reakcia na: Emo #97429:
Keby si chapal to, co citas a navyse by si sa zaoberal problematikou v suvislostiach, vedel by si, ze tomu tak je. Je to prakticka skusenost, ktora potvrdzuje nazor VUD, ze autobusy by v Petrzalke do 2020 zvladli dopravu aj bez elektriciek, ci NS MHD...

P.S. Ja navyse presadzujem NS MHD vo finalnom variante v plytkom tunely a autobusy a trolejbusy ako doplnkovu dopravu....
Reakcia na: S499.1023 #97353:
To kríženie, o ktorom hovoríš, máš na mysli medzi trolejbusmi a električkami? Je pravda, že v smere na Trnavské mýto je toto asi najzraniteľnejší bod pre trolejbusy, aj keď počas dennej premávky často ani IGK tam rýchlejšie ako 25-30 nejdú, keďže sa postupne rozbiehajú od svetiel.

Niektorí naši vodiči sa boja aj kríženia rovného smeru s vychádzjúcou 210 z Legionárskej, ktoré ale znesie v rovnom smere min. 30, možno aj 40 a viac.... ale väčšina tam chodí tak do 20 myslím.
Reakcia na: Ámos #97346:
To čo zase napadlo Cíleka a magistrát? Poradie priorít v riešenie dopravných problémov v centre mesta by mala byť preferencia električiek v celom centre, ako aj funkčný systém parkovania a rozšírenie regulovanej zóny. A ak sa bavíme o zjednosmerneniach, poďme sa baviť aj o cyklistoch. Ale nie, my sa ideme baviť zase z pohľadu, kde sa dôraz kladie IAD.
Reakcia na: enumaelish #97420:
Ty trpis schizofreniou?
Reakcia na: S499.1023 #97375:
To Dunco by naozaj chcel metrobusy? A to mu nevadi, ze nadaval na sucasny petrzalsky system, ktory je systemom metrobusov, len sa tak nenazyva?
Reakcia na: Ike #96961:
"Digitálne transparenty najbližších odchodov takmer v každej stanici" - to básniš stále len o trati do Piešťaň ?
Reakcia na: enumaelish #97427:

Väčšina normálnych ľudí určite nechodí len na Šafko, ale cestuje ďalej - centrum, dúbravka, ružinov, piesky, rača... Takže ak sa to nepáči práve a iba tebe, asi máš smolu a ostatným je asi dosť jedno, či budú čakať na elinu, ktorou pôjdú ďalej v bode A alebo v bode B. Toť jedna vec a druhá - minule som išiel 95 zo Šafka cca okolo pol štvrtej v pracvoný deň a na Farského vystúpila z 95 asi polovica ľudí, z ktorých väčšia časť išla aj tak na zastávku 78/84/99, takže asi tak. A ešte jedna vec - pri tejto rýchlosti, kým sa začne aj reálne stavať, je dosť možné aj to, že železnice budú mať vybudovanú aj trať ŽSTPe-Filiálka a aj trať po Pe...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.