Žiadne tovje údaje nie sú správne, keďže si tu žiadne exaktne kvantifikovateľné údaje nikdy nepriniesol. Priniesol si len svoje vysoko subjektívne názory.
Ale koniec koncov ak sa nemýlim špeciálny stavebný úrad pre železničné dráhy je Úrad pre reguláciu železničnej dopravy, resp. MDPT, takže bude rozhodovať štát.
V prvom rade neustupujte argumentom demagóga, ak nie sú pravdivé. Jeho definície deľby dopravnej práce nie sú pravdivé a nestanú sa pravdivými ich neustálym opakovaním.
1) Nevyjadruj sa k veciam, ktorým NErozumieš.
2) Stokrát opakovaná lož sa NEstane pravdou.
3) V tuneli sa píše s mäkkým i na konci. U vyštudovaného kvalifikovaného autorizovaného matičného inžiniera by som očakával plnú znalosť niečoho tak elementárneho, ako je rodný jazyk.
Obávam sa, veľmi vážne sa obávam, že o banoch na tomto fóre nebudeš rozhodovať ty. Ty môžeš dávať bany na diskusnom fóre Rovniankovej 14.
Ja zase narhujem udeľovanie banov za kolovrátkovanie a vedenie nereflexného monológu. Príklad: všetky príspevky od Marcela Slávika.
Re #97085 Marcelllooo: Nie nema. Stat nemoze prinutit stavebny urad vydat stavebne rozhodnutie v rozpore s uzemnym planom. Ten sa moze zmenit iba demokratickym hlasovanim 3/5 vacsiny mestskeho zastupitelstva. Ziadny statny uradnik nemoze zmenit rozhodnutie MsZ. Nie sme v komunizme, ked stat rozhodoval.
Takze po 20 rokoch uz budu po nom moct jazdit len cyklisti, lebo oprava zrejme nebude spocivat v dosiahnuti parametrov z roku 1945, ale len v natreti a zdvihnuti sucasneho mosta, ze? A k odhadom uvedenych panov sa vyjadrovat nebudem. Jeden z nich nedavno vycital novemu systemu nocnej dopravy z dopravneho hladiska velku neefektivnost. Navrhoval lahodky typu okruzna linka po meste a viacero konecnych zastavok nocnych spojov v styku z okruznou linkou, takze vacsina ludi by v noci musela jazdit na dva prestupy a to vsetko pri zvysenej vyprave vozidiel a nezmenenom intervale. Zhrnute: dopravca ma drahsiu dopravu, cestujuci ma nezmeneny interval, viac prestupov a dlhsiu cestu. Tento odhad je zrejme podobnych "kvalit".
Chlapče, Richard tu nebude robi´t poriadok so žiadnymi rozmaznanými deckami. Zvykni si na to, že na TOMTO fóre sa bude rozhodovať podľa odbornosti a nie podľa nejakého arogantného inžinierika.
Normálni ľudia tu boli dávno pred príchodom akéhosi Merce3l3o-a a budú tu ešte dlho po ňom. Ty medzi tých normálnych nepatríš a NEBUDEŠ rozhodovať o tom, čo na tomto fóre bude alebo nebude prípustné.
Ako som povedal, napojenie Kamenné nám. - Šafko - Starý most - Petržalke-sever, potrebné napojenie Petržalky na centrum kapacitnou dopravou, autobusmi a trolejbusmi nenahradíš.
Aj keď ma akademik Prof. JuDr. Marcelllooo DrSc. Dr. h. c. ignoruje musím mu niečo povedať. Už ťa napadlo niečo také, že ak ŽSR nespraví druhú trať tvojho NDS, čo je viac než pravdepodobné, že ti vzniknú pravdepodobne 2 absolútne nekompatibilné linky, keďže ak tá druhá linka nebude železničná, čo by asi nebola, tak by pre ňu platili iné normy právne no najmä technické. Ale to by si si musel naštudovať ZÁKLADNÉ právne predpisy dopravného práva, resp. na úseku správy dopravy.
Zaujimave, ze do roku 1961 sluzil ten isty Stary most aj pre elektricku. A to este po nom chodili aj vlaky. Zeby presiel odvtedy nejaky downgradom, aby bolo nutne ho upgradovat? Odkial su tie cisla? Alebo tomu mam rozumiet, ze ak sa bude Stary most de facto stavat nanovo, tak v pripade cestnej verzie sa postavi cosi horsie ako to urobila Cervena armada za vieme akych podmienok po 2. svetovej vojne? Vtedy v pohode vyhovoval dlhsim a tazsim vlakom ako to bude v pripade elektrickovej prevadzky.
- Je mozne vyuzit aj na skok do mesta. Ale nie je to primarne urcenie tohto subsystemu.
- Elina by mohla byt doplnkovou aj v Petrzalke, ale lacnejsie a k prostrediu ohladuplnejsie je mat doplnkovy subsystem busmi/tro***usmi.
- lebo jedno i druhe sa lisi uzivatelmi a cestujucimi. Nie su totiz ti isty. NS MHD pouziju cestovatelia na dlhe trate. Elinu cestovatelia v ramci radialy (za nakupom, do kina, za kamosmi). Ci sa uzivia v kazdom pripade neviem. To treba spocitat.
- K eline v Zaluhach - Patronka - Hl. stanica sa nevyjadrujem a podrobnejsie sa nou nezaoberam, lebo sa ma priamo netyka a nevplyva na moje vlastnicke prava ani na pravo na priaznive zivotne prostredie.
Moze byt urobena dobre ale aj zle. Zavisi od prevedenia.
Re #97076 Ámos:
- Ak sa rozhodlo, ze sa do tunela ide (co bolo povedane, ze ide), tak sa financovanie najde. Ale sam uz teraz hovoris o financnom modely.
- Take jednoduche a idealisticky naivne to nie je. Jednak mesto spolupracuje so ZSR a MDPT, jednak stat ma paky, aby si to zakonne presadil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
4. odhad ZSR o cene je 12-15 mld. podla zvoleneho variantu. Na to 140 mil Eur nestaci.