Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #97041:
Ja som pisal ze tie veci co pises o zaruke su hovadina, kedze DPB zaruku nema a teda o nu prist NEMOZE. Nie, ze DPB nebude mat sankciu (o com pochybujem, ale nemozno to vylucit).
Reakcia na: Marcelllooo #97040:
Lenze chodci budu moct prejst elektrickovu trat NA UROVNI POVRCHU na rozdiel od Einsteinovej.

A zdravy clovek ktory ma sily 5 hodin behat po Auparku (takmer nic ine za Einsteinovou nie je), ma sily vyjst na jeden nadchod, ked nie, moze ist vytahom.

Reci o rozdeleni Petrzalky su proste blbost.
A nedozvedel som sa od teba, aký je medzi danými systémami rozdiel v príspevku #96890 ? Nehádam sa, len dávaj pozor, aby si nepoužil niečo, čo môže byť opäť použité ako protipól tvojej predstavy MHD v Petržalke.
Reakcia na: 810zssk #97037:

Napoveda: Co sa stane v pripade, ze sa medvedovi pokazi zatvaranie dveri pocas testovania? Kto to zaplati?

P.S. Taketo ustanovenie je standardnou sucastou zmluv o kupe, ci zapozicani.
Reakcia na: Emo #97018:
Taku, ako Najazdova rampa na Novy most v historickom centre, aj ked tam je to aspon z casti zmiernene tym, ze sa obnovili hradby.

Je to jazva pre bezbarierovy prechod, jazva pre urbanizmus Petrzalky ako celku (bude cestami a elinou rozstvrtena a fyzicky oddelena).
Reakcia na: Marcelllooo #97033:
"Lebo metro je nosnym systemom, teda prepravuje cestujucich na dlhsie trate a v spadovych relaciach, rychlo a bezprekazkvoo." ❗ To isté je schopná spĺňať vhodne postavená, príp. prestavaná električková trať.

Naozaj veríš, že Bratislava bude mať svoje metro od Dúbravky po Ružinov? Ak áno, električky stratia svoje opodstatnenie, pretože podľa tvojich slov ani v Petržalke by nemali svoje opodstatnenie, keďže bude/chcete mať metro.
Ak je skutočná výstavba druhá metra tak v nedohľadne a tak v oblakoch, prečo nepresadzovať a bojovať za to čo tu je, ale sa len bezhlavo držať plánu stavby z roku 1970?
Reakcia na: Ámos #97035:
Ja len pisem cim argumentuje Mercedes.
Reakcia na: Marcelllooo #97034:
Opakujem, nakolko DPB vozidlo nevlastni, nema nan ani ZARUKU, pochopis to konecne?
Reakcia na: Marcelllooo #97033:

"Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti."

Prečo by teda Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.

Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli podľa teba plniť výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.
Reakcia na: 810zssk #97024:
Hm zvlastne ze Citelisy, Solarisy, SORy su vyrobene v EU a fotobunku nemaju.
Reakcia na: 810zssk #97032:
Ale moze sposobit zrusenie zaruky, alebo vyvolat inu zmluvnu pokutu.
Reakcia na: Emo #97029:

1. Lebo metro je nosnym systemom, teda prepravuje cestujucich na dlhsie trate a v spadovych relaciach, rychlo a bezprekazkvoo.

Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti.

2. Jasne, ze by v centre mala byt rychloelektricka, NS MHD, metro pod zemou. Tam sa to musi dokonca robit razenym tunelom v hlbke niekolko desiatok metrov pod zemou. Ale to sa v Bratislave neplanuje, centrum sa planuje ponechat take ake je.

V Petrzalke pozadujeme, ak sa ma elektricka vobec stavat, aby to bolo v tzv. plytkom tunely, teda hlbenom z povrchu, z dovodov:
- odstranenie barierovosti elektricky
- zvukova izolacia
- povrchova uprava na sad/park
- odstranenie urovnovych krizovani inych pozemnych komunikacii (cesty, cyklotrasy, pesie trasy)
Reakcia na: Marcelllooo #97031:
Vypnutie fotobunky NESPOSOBUJE skodu.
Reakcia na: 810zssk #97028:
Neviem, hovorim len to, co som sa dozvedel od sofera a jedneho kamosa odtialto.

Ale zmluvu o pouzivani a zodpovednosti za vzniknute skody hadam maju, ako i o podmienkach uzivania vozidla a jeho zapozicania, ci ako to maju riesene.
Reakcia na: Ámos #97023:
Ano, bohuzial som sa musel spravat ako ucitel, lebo spravanie niektorych rozmaznanych deti prekrocilo iste medze a nikto tu s tym nic neurobil. Vyzadovanie slusneho spravania a slusneho rozhovoru nie je terorizovanim deti a nastrocnych, aj ked prave rozmaznane decka to takto vnimaju. A to hovorim ako clovek, ktory je dusou stale deckom a s mnohymi deckami a nastrocnymi som kamarat.

A kludne mozeme zacat davat bany. Navrhujem za pouzivanie vylgarizmom a pejorativnych slov. Spomenme napriklad tieto priklady z poslednych dni:
- lofasz #95814 S499.1023)
- sprosty #96994 810zssk)
atd.
Reakcia na: Marcelllooo #96794:
"ale "metro" ma ine urcenie ako eliny a budu mat inu cielovu skupinu cestujucich."

Prečo by električka mala mať iné určenie ako metro?

"- rychlodrazna elektricka nemoze ist do centra"

Ale môže ísť pod ním. Tam by to bolo vhodnejšie spraviť pod zemou na rozdiel od Petržalky.
Reakcia na: 810zssk #97027:
Presnejsie nevlastni.
Reakcia na: Marcelllooo #97025:
DPB NEMOZE prist o zaruku na voz ktory nema!!!
Reakcia na: Ámos #97023:
Prosim, ignoruj ho ak nepise priamo o doprave.
Reakcia na: Ámos #97021:
Amos, robim to naozaj naposledy, co ti vysvetlujem veci, ktore by si mal automaticky chapat. Slova maju v reci casto flexibilne pouzitie a nie doslovny, ale preneseny vyklad.

Technicky je mozne fotobunku odstsavit a vypnut. DPB to vsak neurobi, lebo by porusilo zmluvu a prislo by o zaruku.

Porovnaj tieto pouzitia terminu moct:
- Dnes nemozem ist von, musim sa ucit. Sloveso "nemozem" neznamena, ze by som nebol schopny/mohuci von ist, ale ze mi v tom brania ine okolnosti.

V buducnosti poprosim si veci viacej premysliet.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.