Mimochodom, vsetky zapisnice zo schodzi nasho domu su na internete.
Re #96844 _ERIC: Ano Erik, kto ma pozna charakterizuje ma ako haluzaka s dusou dietata (a som rad, ze som prave takyto a ziaden iny)... ?
A ano, nieco som v dome, na ulici a v Petrzalke urobil a dosiahol:
- prispel som k vycisteniu ulice od fetakov a vselijakych zivlov
- zhodnotene bytov o vyse 528% za 5 rokov (3-izbak sa predaval okolo 700 tis, teraz minimalne za 3,7mil)
- rozvojove projekty v dome (vlastna pocitacova siet, hydraulicka regulacia vsetkych stupnov, startujeme komplexne zateplenie a dalsie)
- pomohol som nastartovat projekt Bezpecne byvanie, ktory riesi bezpecnost panelakov nielen v Petrzalke ale aj inde v BA a na Slovensku
- pomohol som zregulovat Kaufland
- pomohol som ludom zregulovat dalsie projekty, ked sa na mna obratili
Za mna hovori aj moje dielo a to, ze ludia sa na mna obracaju o radu. Nie je mi lahostajne, co sa v mojom meste, mojej Petrzalke deje a snazim sa s tym nieco urobit. Ale nerobim to hala-bala, snazim sa to robit spravne (a preto su aj mnohe moje nazory prijimane). Preto som sa pytal na nazory odbornikov. A preto sa teraz pytam aj tu. Lebo mi to neni jedno a zaujima ma aj konstruktivny a slusny nazor tunajsich ludi.
Co ale si dosiahol alebo urobil ty? Ake dielo mas za sebou?
Je mi trapne, ze sa to musim takto pytat a je mi trapne, ze som musel povedat takuto samochvalu ale ked sa teda ide do osobnych utokov a urazania, podme porovnavat realne vysledky prace...
Konecne to zacinas chapat. Ano, v buducnosti (blizsie nespecifikovanej, lebo momnentalne na to prachy nie su) sa rata presne s tymito dvomi vetvami s centralnym dvojokruhom (!). Kto, kedy, ako a zaco ich vybuduje je dnes nejasne. Ale mame moznost zacat s jednou castou s tym, ze sa pocita aj stym zvyskom - tak zacnime, lebo inak v BA naozaj nikdy nebude nic bliziace sa NS MHD.
A preto hovorim a presadzujem tuto variantu, lebo ona jedina ma dlhodoby a strategicky vyznam.
Spravne - lebo co vyriesi takyto kyptik? Nic, co by sa nedalo dosiahnut lacnejsie a to ovela lacnejsie autobusmi/trolejbusmi.
Nevidim dovod na to, aby sme "konecne mali v Petrzalke elektricky". Tak nebude. No a co? Preco by ju bolo treba?
A ak uz ma sa nieco za velke peniaze v Petrzalke robit, tak nech je to uz nieco, co ma zmysel a je to bliziace sa k NS MHD.
P.S. Preco chces uplne zabit to uzemie pri Chorvatskom ramene, ktore ma potencial a kvalitu sa stat velmi vzacnym mestskym uzemim? Preco chces toto uzemie zabit subehom mestksych suprav a elin a este aj cesty? Nestaci jedna jazva v podobe Einsteinovej?
Ak by sa vybudovalo:
- západno-východné prepojenie rýchlou električkou, v centre po novej trati, v úrovni Dunajskej a Páričkovej do Ružinova, variantne až na Dolné hony cez Novú Vrakuňu
- v budúcnosti aj časť podzemného centrálneho okruhu t. j. Nám. SNP - Štefánikova - Hlavná stanica - Trnavské mýto - Ružinov riešeného taktiež rýchlou električkou
- električka v Petržalke minimálne do Hájov
bol by som možno aj schopný pochopiť aj tento železničný variant jednej vetvy NDS.
Tretiu moznost neignorujem ja, ale ju ignoruje mesto, kedze s nou v najblizsom case realne nepocita. Poznas to podla toho, ze v prioritach mesta nenajdes taku polozku s vyhradenym financnym krytim.
Najdes vsak polozku trat do Petrzalky aj s vyhradenym financnym krytim vo vyske 1,5 mld. Ak bude realizovat solo elektricku, tak by si potrebovalo zobrat uver vyse 5mld., co by mesto zrejme financne polozilo. Preto sa uvazuje, ze sa urobi elina cez Stary most len po Bosakovu a dalej sa uvidi v buducnosti. Toto je to riesenie, ktore naozaj preferujes?
Skutocnym dovodom je kombinacia nasledovnych faktorov:
- odstranenie stavebnej uzavery v Petrzalke a danie zelenej developerom
- komercne zaujmy niektorych jednotlivcov
- politicky zaujem vedenia mesta zacat nieco robit.
OK, ale vy, pokiaľ viem, odsudzujete aj električkovú trať v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova, ktorá by mala byť oficiálne v prevádzke v rokoch 2010 až 2015 pre svoju neopodstatnenosť.
Pochybujem, že ju po uvedenom roku 2015 zrušia, pretože veľká časť obyvateľov získa požadované spojenie na Hlavnú stanicu ?, Kamenné nám., Račianske mýto, Karlovu Ves, atď., nie len na Trnavské mýto a bola by hlúposť nevyužiť možnosť, že električka existuje konečne aj v Petržalke.
Kľudne by mohla tvoriť jednu vetvu (trebárs do Hájov a Nám. hraničiarov) ku mestským vlakom vedúcim stredom Petržalky, s prestupnou zastávkou kdesi neďaleko Bosákovej.
1. A tretia moznost, ktoru neviem preco ignorujes - modernizacia sucasnej siete + vystavba novych casti.
2. Akurat ze tunel pojde len a jedine na Filialku. Elektricky obsluzia omnoho viac a omnoho komfortnejsie.
som rad ze na mna "reagujes" jak vidim tak si typu ze kam vietor tam plast, menis svoje nazory ako ti to vyhovuje a na co odpovedat nevies alebo nechces, neodpovedas, kazdopadne chcel si zmenit formu komunikacie na mail, preco si to teda nespravil? Ego nedovolilo co? tu si tvoje kecicky cita viac ludi ze? ? Milujem takychto samozvanych odbornikov ako si ty, kolko mas rokov? 10? pises jak šotodecko
Nemusi byt elinonadsenec. V pripade BA to vsak tak casto je. Hovoris vsak, ze "metro" je ekonomicka sprostost. Preco to tvrdis? Podotykam ze momentalne mas len tieto dve moznosti:
1. Rozsirenie elektrickovej siete do Petrzalky cez Stary most za 8 mld. s tym, ze sa napoji na staromestske uzke hrdlo s tym, ze so zvyskom MHD sa neurobi nic. (Pripodobnim to, ze si dakto kupi vytuneny motor do starej rozheganej skodovky. Aj keby ju dakto vytunil neviem ako, stale je lepsie si kupit nove XC volvo...)
2. Nechat nech tunel az po Filialku postavi stat a my si postavime iba cast v Petrzalke za naklady nizsie o 2-5 mld. podla rozsahu prac s tym, ze to bude uz jedna vetva odjakziva uvazovaneho NS MHD a s tym, ze bude prepravovat na hlavnej destinacii (ludia do roboty a skol kazdy den) a usetrene peniaze investovat do obnovy a rozvoja existujucej MHD v meste.
Ktore riesenie si vyberies a preco? Ktore je ekonomickejsie a vlastne v prospech MHD v BA?
Asi 3 dni dozadu som v elektricke videl chlapika v civilnom obleceni ktory si na papierik volaco zapisoval a pri vystupovani dosiel za vodicom, pozdravil ho a podpisal volaky papier co mu podal vodic. Potom vystupil a este si zapisal poradie. O co islo? Nejaka vnutropodnikova kontrola, alebo..?
musel by si si vyziadat zapisnicu zo zasadnutia Rovniankova 14..
Ono mne sa to zda, ze niekto vybojoval nieco malo pri stavbe kauflandu a teraz s pocitom moci sa snazi nieco menit aj inde. Zviditelnovat sa a dostavat do medii aby dotycny v buducich volbach dostal viac hlasov.
na takom zasadnuti musi byt viac ako polovicka vlastnikov a najomnikov inak nie je uznasania schopne. Na suhlas s niektorymi vecami treba nadpolovicnu vacsinu vlastnikov.
Pozor, on je zastupca zdruzenia vlastnikov bytov (alebo nieco take) v Petrzalkeho na ktoreho zasadnutia aj tak chodia tak traja ludia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Nevidim dovod na to, aby sme "konecne mali v Petrzalke elektricky". Tak nebude. No a co? Preco by ju bolo treba?
A ak uz ma sa nieco za velke peniaze v Petrzalke robit, tak nech je to uz nieco, co ma zmysel a je to bliziace sa k NS MHD.
P.S. Preco chces uplne zabit to uzemie pri Chorvatskom ramene, ktore ma potencial a kvalitu sa stat velmi vzacnym mestskym uzemim? Preco chces toto uzemie zabit subehom mestksych suprav a elin a este aj cesty? Nestaci jedna jazva v podobe Einsteinovej?